LA CESTINA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

+7
belen fernandez collar
fran
Gustavo
Yunai
Almudena
Susana
Xuan
11 participantes

Página 4 de 6. Precedente  1, 2, 3, 4, 5, 6  Siguiente

Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty falta de cabeza????

Mensaje  belen Sáb Mayo 08, 2010 4:50 pm

¡¡¡¡¡¡¡¡Hola Susana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gracias otra vez, pero no solo por esperar por mi el viernes, sino tambien, por quitarme la preocupacion de que la tu gatina se pusiera mala por ingesta descontrolada de naranjas. Yo el domingo voy tar en casa todo el dia, si tu quieres voy a buscarlas, a la hora que tú me digas, pero,por favor, no dejes de hacer cualquier otra cosa tuya por las naranjas, que me valen igual pal lunes- Besoooooos

belen
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  naranxes Sáb Mayo 08, 2010 8:33 pm

Belén, voi pasar por casa a les seis del domingu, y quedo per ellí ensin problema nengún hasta que vos cuadre trincar les naranxes, nun tengas priesa que puedo esperavos tola tarde tranquilamente. Namás espero que la señorita Malone nun cambie d'opinión respective al so disgustu polos cítricos ensin pelar, y si fora asina, que se tire primero a polos llimones. Un besu.

naranxes
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Xuan Mar Mayo 11, 2010 2:21 am

Nun sé cómo visteis los demás l'envíu d'esta vegada de les naranxes.

Yo pa mi les de mesa tan de muerte, pa chupase los deos. Les de zumo les prebaré mañana o pasáu, supongo.

Eso sí, en dalguna casa había dalguna nota del productor que aconseyaba que a ser posible que se guardara la fruta na nevera, porque poles feches nes que tamos, puen durar menos al aire llibre. Na nota ponen que ye pol tema los calores.

La verdá ye que de esu, per equí, nun gastamos muncho, ultimamente...
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Susana Miér Mayo 12, 2010 12:59 am

A mí paeciéronme mui riques y nel puntu xustu, paez que van aguantar bien. Sí ye verdá que de les de mesa, llegaron cuatro o cinco medio podres, apartéles y tiréles directamente, teníen esa capuca de moho que se-yos forma a les naranxes pasaes.
Abultáronme menos duces y con más sabor, cosa que na mio opinión ye una ventaxa. La rallaúra pa postres resulta deliciosa, sorprendióme bastante eso, dio-y al bizcochu que se traxinó equí un puntu mui notable. Nun dexéis de prebalo, anque la receta fale d'echa-y rallaúra de llimón, probá-y con estes naranxes.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty CUIDÁU COLES NARANXES DE MESA

Mensaje  Susana Miér Mayo 12, 2010 9:58 pm

Tovía esta mañana s'entregó una caxa de naranxes de mesa, na qu'apaecieron siete u ocho pieces medio podres. Más o menos, en total, tiré unos seis o siete kilos, toes de mesa. Esi papel al que fae referencia Xuan venía namás nes caxes de mesa, por eso namás s'atopó en dalgunes caxes. Recomiéndovos sacar inmediatamente de la caxa les naranxes de mesa y según les veáis, poneles a la fresca o na nevera. Coles de zumo nun hai que tener cuidáu, ye namás coles grandones.

Conté-ylo al Jordi porque ya me paecía un poco muncho, anque tamién ye verdá qu'éstes últimes qu'apaecieron tuvieron metíes na caxa hasta güei ensin cuidáu nengún. Ta dimpuestu a regalanos una caxa entera, pero agora nun puede ser. Esto ye lo que nos cuenta:

Hola Susana como estamos acabando la temporada las últimas que ya están muy maduras aveces en el interior de las cajas se pudren rápidamente. Como no os puedo hacer una reposición por que ya no me quedan grandes, si quieres, en la próxima temporada me lo recuerdas y os enviaré una caja extra.
un abrazo Jordi

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Toy cogiendoi punto a escribir aquí

Mensaje  belen Miér Mayo 12, 2010 10:52 pm

Ya que me solté a escribir aquí, quiero poneros unos detalles de las mis naranjas. Como notasteis algunos y sufriste otra, susana, sabeis que no recogi las naranjas el viernes, pero sí lo hice el domingo, y la verdad es que de salud estan estupendas, no tengo ninguna pocha, pero sí son muy pequeñas, con muchas, mejor dicho, muchisimas pepitas enormes dentro y de las primeras 5 que comimos, 3 fueron a la basura directamente,porque estaban completamente secas por dentro. Dentro de las que comimos estos dias tambien aparecieron otras muy secas sin apenas zumo. Porfa, de los que pedisteis naranjas de zumo, contarme como os salieron y si os paso lo mismo.Besos

belen
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Xuan Jue Mayo 13, 2010 1:15 am

Home, yo vos cuento lo que yo ví por casa.

Respeutu a les naranxes de mesa, dexé delles en casa mi má, y me diz que tan mui riques, tantu o más como les primeres que pillamos a los de ribera del jucar. Ehí yo coincido con ella. Fasta güei les tuve na caxa, abierta, y güei atopé una pocha, y el restu me paeció que taben blandes al tactu. Les metí toes na nevera, por si acasu. Agora teo la nevera color butano, pero cuento con que les naranxes aguanten y sigan tando con mui bon sabor.

En cuantes a les de zumo, nun les tenía cataes fasta esta mañana. De momento, les que probé taben bien riques. Mui chiquitines, ye verdá, y con pepites un tantu gordes, pero enllenes de zumu. Dafechu, al facer el zumu nun dexen munchu residuo de pulpa. De toles menes, voi seguir prebando estos diis a ver cómo tan les de zumo y dempués vos cuento.

Taría bien que los demás prebáremos unes cuantes y comentáremos a ver qué tal, por si les de Belén foron unes poques naranxes aislaes o ye una cosa más xeneralizada.
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Susana Jue Mayo 13, 2010 2:16 am

Les naranxes delicaes yeren les de mesa, les grandones, que taben bien madurines. Les de zumo nun tienen esi problema, nun hai que tener tantu cuidáu.
El tema naranxes ye un mundu, la variedá de primavera caracterízase precisamente por ser más menuda, tener pepites y ser menos duce. Si vos fixáis peles fruteríes, les naranxes que tienen agora a la venta son asina, pequeñines. Pela mio parte, yo prefiero éstes, porque me paez que tienen más sabor y préstenme menos duces, anque me gusten toes.

Tamién hai que tener en cuenta que la temporada ta acabándose, y qu'estes naranxes son productu ecolóxicu y polo tanto, nun tienen tratamientu nengún pa conservales más de la cuenta. Igual somos nós los qu'andamos un poco fora de tiempu, que paez que llegamos un pelín tarde. A lo meyor, pa otres frutes que pidamos, podemos adaptanos a los árboles y facer el pidíu cuando tean nel meyor momentu, o tentar armar les llistes más rápidu. Nun sé, son los gaxes de mercar productu ecolóxicu o poco tratáu, que nun tien les ventaxes del súper que les mete en cámares y-yos duren dos meses.

Pela mio parte, nun hai quexa nenguna porque de sabor, tan pistonudes.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Susana Jue Mayo 13, 2010 9:58 am

Miren la última foto...

http://www.naranjasecologicas.com/amigos.asp

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Xuan Jue Mayo 13, 2010 5:06 pm

Coño, la Molly

Eso sí, más que posando, pasando de la cámara....
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Susana Jue Mayo 13, 2010 7:26 pm

Ye que ta concentrada cuidando'l material. Vese mui claramente.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Almudena Vie Mayo 14, 2010 1:43 pm

Si va resultar que los "humanos" son ellos...
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  dya Vie Mayo 14, 2010 2:04 pm

Más bien parece que la Molly estuviera al acecho a ver si podía pillarse alguna naranjina, ke ya hemos visto en acción a la supermolly jejejeje Smile que bonita foto, susana.

En cuanto a las naranjas, esta remesa ha sido la que más nos ha gustado, tanto de zumo como de mesa. No se nos pusieron malas ninguna de mesa y es una pena que se acabe la temporada, porque de verdad que nos encantan, están al punto. Alba está flipadísima con los zumos que le hago para desayunar Smile

Pasenlo bien, chicos. Salud!!

dya
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Almudena Vie Mayo 14, 2010 2:50 pm

Por ciertu que yo había entrau pa comentavos como taben les mies y fuíseme el santu con la gata, de les de mesa 3 taben podres, el restu bien, y les de zumu tan muy riques, tienen pepites pero quítense y puntu, de les de mesa alguna taba algo secuca comí 4 y dos...bueno...les otres delicioses
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Xuan Miér Oct 05, 2011 6:00 pm

Retomando pedíu pa les naranxes...

1.- Xuan, 20 kg, mitá de zumu y mitá de mesa
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Angeles Jue Oct 06, 2011 9:35 pm

No sé si entiendo bien que se va a hacer un pediu de narajes porque el mensaje anterior ye del año pasao, pero por si lo entendí bien y hay pediu, yo sigo la lista con 5 kg de narajes de mesa.
Un saludín
Angeles

Angeles

Mensajes : 99
Fecha de inscripción : 12/03/2011

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Almudena Vie Oct 07, 2011 12:44 am

Angeles escribió:No sé si entiendo bien que se va a hacer un pediu de narajes porque el mensaje anterior ye del año pasao, pero por si lo entendí bien y hay pediu, yo sigo la lista con 5 kg de narajes de mesa.
Un saludín
Angeles

Yo tampocu entiendo na, pero añade 5 kilucos mas, de zumu y 5 de mesa
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Xuan Vie Oct 07, 2011 2:15 am

Una cosa ye pasar desapercibíu, y otra que me ignoren direutamente. Qué triste...

Recapitulo...

1- Xuan, 20 kg, mitá y mitá
2- Angeles, 5 kg de mesa
3- Almudena, 10 kg, mitá y mitá
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  fran Vie Oct 07, 2011 10:54 am

Xuan escribió:Una cosa ye pasar desapercibíu, y otra que me ignoren direutamente. Qué triste...

Recapitulo...

1- Xuan, 20 kg, mitá y mitá
2- Angeles, 5 kg de mesa
3- Almudena, 10 kg, mitá y mitá
4- Fran, 15 Kg de mesa
fran
fran

Mensajes : 47
Fecha de inscripción : 01/02/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  carmen Vie Oct 07, 2011 11:59 am

fran escribió:
Xuan escribió:Una cosa ye pasar desapercibíu, y otra que me ignoren direutamente. Qué triste...

Recapitulo...

1- Xuan, 20 kg, mitá y mitá
2- Angeles, 5 kg de mesa
3- Almudena, 10 kg, mitá y mitá
4- Fran, 15 Kg de mesa
5- Carmen Ponfe 5 kg de mesa

carmen

Mensajes : 215
Fecha de inscripción : 27/02/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Susana Dom Oct 09, 2011 12:04 pm

1- Xuan, 20 kg, mitá y mitá
2- Angeles, 5 kg de mesa
3- Almudena, 10 kg, mitá y mitá
4- Fran, 15 Kg de mesa
5- Carmen Ponfe 5 kg de mesa
6 - Susana, 15 kg. de zumo

Por ciertu, póngome a furar a ver quién nos les puede servir. Ya vos cuento

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Rocío Dom Oct 09, 2011 9:38 pm

Susana escribió:1- Xuan, 20 kg, mitá y mitá
2- Angeles, 5 kg de mesa
3- Almudena, 10 kg, mitá y mitá
4- Fran, 15 Kg de mesa
5- Carmen Ponfe 5 kg de mesa
6 - Susana, 15 kg. de zumo
7- Rocío, 10 kg de zumo

Por ciertu, póngome a furar a ver quién nos les puede servir. Ya vos cuento

Rocío

Mensajes : 130
Fecha de inscripción : 13/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Susana Jue Oct 13, 2011 3:09 pm

Entama el nuesu naranxeru fetén de Carcaixent a servir naranxa el 21 d'ochobre. Asina que podemos pidiles pa teneles equí na semana del 24 o asina, en cuanto pueda unviánosles. Dir faciendo repasu de cantidaes pa tenelu preveníu y enviá-y el pidíu a finales de la selmana que vien, el vienres o asina.


1- Xuan, 20 kg, mitá y mitá
2- Angeles, 5 kg de mesa
3- Almudena, 10 kg, mitá y mitá
4- Fran, 15 Kg de mesa
5- Carmen Ponfe 5 kg de mesa
6 - Susana, 15 kg. de zumo
7- Rocío, 10 kg de zumo

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Susana Vie Oct 21, 2011 2:46 pm

Jordi el de les naranjes de Carcaixente, les ecológiques, retrasa una semana la collecha. Que nun-y acaben de baxar les temperatures y madurar les naranxes en condiciones. Ya conocemos la so opción de nun mandar nada que nun tea nel puntu. Asina que tenemos d'esperar una semana más. O eso, o buscar otres, que me imaxino que igual hai más xente que ta dimpuesta a mandales anque tean verdes.


Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  fran Vie Oct 21, 2011 3:06 pm

Creo que mejor esperar a que esté todo en su punto justo.
fran
fran

Mensajes : 47
Fecha de inscripción : 01/02/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 4 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 4 de 6. Precedente  1, 2, 3, 4, 5, 6  Siguiente

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.