LA CESTINA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

+7
belen fernandez collar
fran
Gustavo
Yunai
Almudena
Susana
Xuan
11 participantes

Página 2 de 6. Precedente  1, 2, 3, 4, 5, 6  Siguiente

Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Xuan Mar Feb 16, 2010 4:50 pm

Susana, les naranxes de Rocío y Belén, de zumu
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  fran Mar Feb 16, 2010 6:33 pm

Xuan escribió:
Susana escribió:Naranxes
1. Susana y Molly: 15 kilazos
2. Xuan: 10 kilos, mezclaes meyor
3. Almudena: 10 kilos, mezclaes millor
4. Yunai: 10 kilos, millor de zumu
5. Belén: 10 kilos
6. Rocío: 10 kilos
7. Joaquín / xurracu, y compañeros: 75 kg., toes de
8. Carmen: 10 kilos, de mesa
9 Fran: 10 kilos

Llimones
1. Susana y Molly: 2 kilines
2. Xuan: 4 kilos (contando con repartir, claro)

fran
fran

Mensajes : 47
Fecha de inscripción : 01/02/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Susana Mar Feb 16, 2010 9:06 pm

Chavalería,
tengo circulando a una docena de naranxeros pel mail y pel teléfonu. Lo meyor qu'atopé, quitándonos de cooperatives y distribuidores, y que puedan servinos de xuro pal vienres, son estos:
http://www.naranjasriberadeljucar.com/
Pónennos la caxa de 15 kg. de zumu a 23 y la de mesa a 26, contando con que ye exactamente la mesma naranxa, namás cambia'l tamañu. Taría pal vienres si facemos el pidíu güei o mañana tempranín.
Nun tienen certificación ecolóxica. Ufierten nun pagales si nun nos gusten, asina que males, males, nun deben de ser. Taben dimpuestos a mandanos una caxa de gorra pa prebales, pero ya-yos dixe que nun tenemos tiempu pa catales.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  fran Mar Feb 16, 2010 9:11 pm

Susana escribió:Chavalería,
tengo circulando a una docena de naranxeros pel mail y pel teléfonu. Lo meyor qu'atopé, quitándonos de cooperatives y distribuidores, y que puedan servinos de xuro pal vienres, son estos:
http://www.naranjasriberadeljucar.com/
Pónennos la caxa de 15 kg. de zumu a 23 y la de mesa a 26, contando con que ye exactamente la mesma naranxa, namás cambia'l tamañu. Taría pal vienres si facemos el pidíu güei o mañana tempranín.
Nun tienen certificación ecolóxica. Ufierten nun pagales si nun nos gusten, asina que males, males, nun deben de ser. Taben dimpuestos a mandanos una caxa de gorra pa prebales, pero ya-yos dixe que nun tenemos tiempu pa catales.

Pues si es así yo pido una caja de 15 kg de mesa.
fran
fran

Mensajes : 47
Fecha de inscripción : 01/02/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Xuan Miér Feb 17, 2010 12:34 am

Por mí ta bien tirar d'esa xente de ribera del jucar, y facer pedíu pa tenelo pal vienres.

Un saludín
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Susana Miér Feb 17, 2010 2:25 am

Chavalería
El pidíu ta fechu. Con estes prieses, nun sé si acertaremos o non, de lo qu'atopé y taba disponible pa ya mesmo, ye lo que meyor pinta me daba. Pedí 9 cajes de zumu y 8 de mesa. Coles cantidaes que manexamos y los formatos que nos ufierten (toos embalen en caxa de 15 kg.), ye'l númberu más aproximáu. Según la llista, sóbrennos unos ocho kilos de cada, cuento con que tovía m'apaeza dalgún descolgáu. Siempre queda la opción de metevos de matute un kilu de más por cabeza. Pa los que les pidís amestaes, conté mitá y mita de cada.

Recibimos naranxes el vienres pela mañana. Dende les tres o asina hasta les nueve pela tarde, entrego naranxes en casa. Pa los que nun la sabéis, si vos paez, unvío mensaxe cola dirección pelo privao. Si dalguién nun puede n'eses hores, avisá-yme y vemos d'apañalo pa más tarde o pa otru día o cuando seya. O si necesitáis que vos les lleve, pol motivu que seya, tentamos echar una manina cone so. Agradeceríase pa les que llevéis menos d'una caxa que traigáis bolsa o cestu pa carretales, nun vamos a tener embalaxes pa toes. A nun ser que vengan deterioraes, de menos o cualisquier otra cosa que m'abulte intolerable, tengo previsto pone-yos una transferencia depués de que lleguen. El naranxeru véndenos por caxa y non por kilos, asina que'l preciu ye imposible de cuadrar del too, sobremanera pa min, que cuando desplicaron los decimales periódicos taba en casa de gripe o nun parque tomando'l fresco, nun m'alcuerdo bien. Tenté echar unes cuentes pa toos, agradecíavos que la repaséis, por si meto la patona. Voi ver si atino a colgar la fueya de cálculu.

http://img685.imageshack.us/img685/5748/naranjas.pdf

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Susana Jue Feb 18, 2010 2:53 pm

Ya les tenemos toes colocaes, de fechu hai quien busca propietarios pa entamar la reventa...

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Susana Vie Feb 19, 2010 5:33 pm

Voi ver d'amosavos la cosa...

https://2img.net/r/ihimizer/img402/6839/mollyylesnaranxes.jpg

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Xuan Mar Feb 23, 2010 3:15 am

Buenes, chavalotes

Se agradecen comentarios sol pedíu, solos aspeutos positivos y los que tean pa meyorar, claro.

Yo, presonalmente, pueo apuntar un par de cosines que se me ocurren:

- Les naranxes tienene l'aspeutu de tar pelín blandes. Por dientru non, que tan de cine. Pa mi pue debese a dos coses, una, que les naranxes tan madures, son too azúcar me paez a mí, y eso influye. Y otra, que igual lo que llovió los diis que tuvieron recoyendo, pudo facer que garraren esi escesu d'agua que ablandó la cáscara. Pero ya digo que por dientru, de sabor, pal mi gustu tan de cine.

- Nel mi casu, el pedíu naranxes me paez que tien pinta de durar poca cosa. Entre pitos y flautes, y estu del proselitismu, pues parte del pedíu voló de casa, y pal restu, nun cuento que tea ensín comer eses 5 teóriques selmanes que debería duranos la mercancía en casa...
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Susana Mar Feb 23, 2010 12:16 pm

Alrodiu les naranxes, a min tampoco nun me paez que vayan aguantar en perfectu estáu tanto como se tenía previsto y tampoco nun voi tener tiempu de comprebalo, al pasu que vamos. Pa otra vez, habrá qu'asegurase d'esti estremu meyor. Riques tan, paezme a min, pero que mui riques, esti tipu de productos lleven, dende lluéu, más perres y tamién más fruta en cada pieza. N'esti casu nun tienen certificación ecolóxica, pero nótase que nun son d'una explotación intensiva nin recibieron tratamientos duros p'adelanta-yos el crecimientu, conservales o engordales.

Yo nun me percatara de que tuvieren blandes por fuera. Esto puede debese a delles coses, si queréis puedo preguntá-yos a los naranxeros pa sabelo. En tou casu, si la fruta ta bien per dientru, igual nun ye un defectu, salvo que se quiera facer rallaúra cola cáscara. Si vos fixáis, tienen la cáscara menos gordona y más tersa que les que se pueden atopar nel súper. Tamién se nota'l collor mate, porque carecen d'esa capona de cera cola que se suel rociar la fruta de les explotaciones intensives pa que brille y paeza más apetecible. Por otru lláu, estes deben de ser de les últimes de la cosecha d'esta variedá, qu'entamó a madurar n'avientu y se supón que dexa de dar en marzu, sobremanera esti añu, porque al paecer adelantáronse les condiciones climátiques qu'anuncien la primavera.

Too sedrá probar otros productores y tamién catar les de primavera que tan agora madurando y comparales. Pa la siguiente compra tocaránnos les primeres d'esa otra variedá. A min nun me van durar muncho tampoco, tener coses riques pa regalar en casa ye la mio perdición y tamién me dio por facé-yos campaña p'amosar que merez la pena pagar un poquitín más por un productu meyor.

Pa los que nun teis al tantu, comentavos que les naranxes de mesa y les de zumu son exactamente la mesma naranxa, salen del mesmu árbol y son la mesma variedá. Namás les separen pol aspectu y el tamañu, polo demás, ye exactamente la mesma fruta. Pueden exprimise les de mesa y comese a bocaos les de zumu.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Almudena Mar Feb 23, 2010 1:35 pm

Comprobau, puen comese les de zumo y exprimise les de mesa, lo mesmu da que da lo mesmu, yo nun soy naranxera especialmente pero tampocu me van durar 5 selmanes, entre lo de dexar el tabacu tiro de elles que ye un contentu, tan riquísimes, si que ye verdad lo que diz Xuan que tan un pocu blandes, ye una llástima pero no voy poder comprobar si duraben o no porque nun van llegar
Yunai también me dixo que le gustaron munchu......voy ver si consigo que lo ponga ella en foro, que ya ta bien que el restu pase el día leyendo y no y de a los deducos pa poner la su opinión, sugerencies o quexes, caray! d'algún tien que haber que nun tea contentu, o ye que somos muy rarinos y tamos toos d'acuerdu?
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  fran Jue Feb 25, 2010 6:41 pm

Me gustan mucho las naranjas, y eso que yo siempre he dicho que como las naranjas de la tierra de mi padre, en Huelva, no hay, pero estaban muy ricas. No tienen nada que envidiar estas valencianas a las onubenses.
fran
fran

Mensajes : 47
Fecha de inscripción : 01/02/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Xuan Jue Mar 11, 2010 12:47 am

Nenos, por casa tan acabándoseme les naranxes. Si tamos toos igual, podría ser bon momentu pa plantegase mercar de nueves, si vos paez. Incluso, pa evitar tornar coles torgues d'elexir productor, podría mirase direutamente col que al final nun pudo mercase, col home aquél de les naranxes ecolóxiques.

Si vos paez bien, podemos retomar el tema.

Arranco la llista
1- Xuan, 15 kilos, amestáu, zumu y mesa
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Susana Jue Mar 11, 2010 4:19 pm

Bien, púnxeme en contactu con Jordi el de les naranxes ecolóxiques, por ver si podemos cerrar el pidíu la selmana que vien y tenelu equí el martes 23, porque como a los domingos nun trabayen el llunes diba ser imposible. Teníales a 1,60 el kilu toes, supongo que'l preciu pa les nueves sedrá el mesmu, anque ye la variedá de primavera. El plazu póngolu porque ésto ye lo que cuenta:

Hola Susana claro que me acuerdo,
en principio empiezo a enviar el 22 y si que sería posible que llegaran el 23, ahora bien como la agricultura no es matemática pura, hasta la semana que viene no decidiré si al final empiezo el 22 porque va en función de como vaya madurando la naranja pues necesita calor y de momento hace un frío que pela. Si quieres me dices la semana que viene cuanto querías y yo te lo confirmaré.
recibe un cordial saludo, Jordi

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Susana Vie Mar 12, 2010 2:31 am

1- Xuan, 15 kilos, amestáu, zumu y mesa
2. Nuria, 20 kilos, de zumo

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Almudena Vie Mar 12, 2010 3:58 am

Susana escribió:1- Xuan, 15 kilos, amestáu, zumu y mesa
2. Nuria, 20 kilos, de zumo
3- Almudena 10 kilos zumu y mesa
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  belen fernandez collar Vie Mar 12, 2010 3:09 pm

Almudena escribió:
Susana escribió:1- Xuan, 15 kilos, amestáu, zumu y mesa
2. Nuria, 20 kilos, de zumo
3- Almudena 10 kilos zumu y mesa
. 4- Belen y Rocio : 30 kg zumo

belen fernandez collar
Admin

Mensajes : 5
Fecha de inscripción : 12/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Susana Sáb Mar 13, 2010 12:45 pm

1- Xuan, 15 kilos, amestáu, zumu y mesa
2. Nuria, 20 kilos, de zumo
3- Almudena 10 kilos zumu y mesa
4- Belen y Rocio : 30 kg zumo
5- Carmen V.. 20 kg. de zumo
6. Alba y David: 10 kilos zumo, 2 kilos mesa
7. Toño: 10 mesa, 5 zumo
8. Susana, 5 zumo, 5 mesa

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Gustavo Dom Mar 14, 2010 10:19 pm

9. Gustavo. 5 kgs de zumo.

Gustavo

Mensajes : 8
Fecha de inscripción : 10/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Susana Lun Mar 15, 2010 2:18 am

10. Natalia. 15 kg., 10 zumo, 5 mesa

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Xuan Lun Mar 15, 2010 9:06 pm

Susana escribió:1- Xuan, 15 kilos, amestáu, zumu y mesa
2. Nuria, 20 kilos, de zumo
3- Almudena 10 kilos zumu y mesa
4- Belen y Rocio : 30 kg zumo
5- Carmen V.. 20 kg. de zumo
6. Alba y David: 10 kilos zumo, 2 kilos mesa
7. Toño: 10 mesa, 5 zumo
8. Susana, 5 zumo, 5 mesa
9. Gustavo. 5 kgs de zumo.
10. Natalia. 15 kg., 10 zumo, 5 mesa
11. Susana y Jorge. 6 kg, 3 zumo y 3 mesa
12. Carmen de casa Carmen. 10 kg, 5 zumu y 5 mesa
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Xuan Mar Mar 16, 2010 3:53 am

Nenos, pa dir concretando, facer el pedíu y demás, nun sedría mala idega poner una fecha tope p'apuntase al pedíu de les naranxes. Como el tema de productor y precios ta más o menos ñidio, ya namás ye ver quien queda por apuntase.

Si vos paez, podemos poner como fecha tope p'apuntase la del miércoles 17 marzo.

Asina que los que tean rezagaos... venga, chavalotes.

Un saludín
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Xuan Mar Mar 16, 2010 10:49 pm

Xuan escribió:
Susana escribió:1- Xuan, 15 kilos, amestáu, zumu y mesa
2. Nuria, 20 kilos, de zumo
3- Almudena 10 kilos zumu y mesa
4- Belen y Rocio : 30 kg zumo
5- Carmen V.. 20 kg. de zumo
6. Alba y David: 10 kilos zumo, 2 kilos mesa
7. Toño: 10 mesa, 5 zumo
8. Susana, 5 zumo, 5 mesa
9. Gustavo. 5 kgs de zumo.
10. Natalia. 15 kg., 10 zumo, 5 mesa
11. Susana y Jorge. 6 kg, 3 zumo y 3 mesa
12. Carmen de casa Carmen. 10 kg, 5 zumu y 5 mesa
13. Horacio e Ines. 25 kg (si les caxes son de 15, pues 30)
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Xuan Miér Mar 17, 2010 12:08 am

Susana escribió:1- Xuan, 15 kilos, amestáu, zumu y mesa
2. Nuria, 20 kilos, de zumo
3- Almudena 10 kilos zumu y mesa
4- Belen y Rocio : 30 kg zumo
5- Carmen V.. 20 kg. de zumo
6. Alba y David: 10 kilos zumo, 2 kilos mesa
7. Toño: 10 mesa, 5 zumo
8. Susana, 5 zumo, 5 mesa
9. Gustavo. 5 kgs de zumo.
10. Natalia. 15 kg., 10 zumo, 5 mesa
11. Susana y Jorge. 6 kg, 3 zumo y 3 mesa
12. Carmen de casa Carmen. 10 kg, 5 zumu y 5 mesa
13. Horacio e Ines. 25 kg (si les caxes son de 15, pues 30)
14. Carmen-Ponferrada. 5 kg
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Susana Miér Mar 17, 2010 4:31 pm

Esto ye lo que me cuenta el de naranjasecologicas.com

Nuevamente, hai dos opciones, esperalu o pidir a los de la otra vez.

Hola Susana he tenido que retrasar el envío de naranjas ya que está haciendo mucho frío y retrasa la maduración, por la evolución de la maduración empezaré a enviar a partir del 29 y como es semana santa no se si os vendrá bien o esperaréis para la siguiente, ya me lo comentas.
Otra cosa, como esta variedad la "valencia-late" y que es la última de la temporada, la característica de ella es que es mas pequeña y tienen algún hueso mejor para zumo, no obstante también se utilizan de mesa, yo lo hago, pero como te digo no tiene un tamaño grande.
saludos, Jordi

El 17/03/2010, a las 13:46, Susana Marín escribió:

Hola, Jordi

Te comento las cantidades del pedido de naranjas para Gijón. Querríamos diez cajas de zumo y cuatro de mesa, y nos interesaba tenerlas aquí el próximo martes si no tienes inconveniente. Como ya sabemos que estamos pendientes del clima para saber si puedes empezar a recoger, te agradecería que me informaras de cómo va la cosa. Mañana sin falta te aseguro exactamente la cantidad, que como mucho puede variar en una caja más. No te he preguntado si mantienes los precios que me hiciste llegar en su día, de 1,60 euros el kilo para este tipo de pedidos. Espero tus noticias. Un abrazo, Susana

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol) - Página 2 Empty Re: Naranxes y otres coses que cuelguen (del arbol)

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 2 de 6. Precedente  1, 2, 3, 4, 5, 6  Siguiente

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.