LA CESTINA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ENVÍOS DE PERECEDEROS

+8
Pili y Pablo
Angeles
Alba y David
Rocío
fran
Susana
Almudena
Xuan
12 participantes

Página 3 de 9. Precedente  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Siguiente

Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty La Cestina que vien

Mensaje  Rocío Lun Jun 21, 2010 10:43 am

De parte de Antón y Araceli:
Muitu se agradez la comprensión y solidaridá de estos mensaxes pero, si queréis y no habiendo novedá, con un pequeño esfuerzo La Cestina volverá a las vuesas casas el llunes 28.

Rocío

Mensajes : 130
Fecha de inscripción : 13/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty Faen falta güevos?

Mensaje  Rocío Jue Jun 24, 2010 10:28 am


De parte de Antón y Araceli:
en La Cestina del lunes que vien, además de la verdura pueden encargase güevos de pita. Los que teis interesaos ponei nombre y cantidá nesta lista, pero cuanto antes, pa avisar.

Carmen: 1 docena

Rocío

Mensajes : 130
Fecha de inscripción : 13/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty Re: ENVÍOS DE PERECEDEROS

Mensaje  Susana Jue Jun 24, 2010 6:41 pm

Carmen: 1 docena
Susana: media docena

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty Re: ENVÍOS DE PERECEDEROS

Mensaje  Almudena Jue Jun 24, 2010 8:00 pm

Susana escribió:Carmen: 1 docena
Susana: media docena
Almudena 1 docena
Maite (Yunai) media docena
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty La Cestina del día 28

Mensaje  Rocío Sáb Jun 26, 2010 8:25 pm

La Cestina del próximo llunes, que se entregará en casa de Susana, llevará berzas, acelgas, lechugas, un repollo, un manojo de zanahorias, un manojo de remolachas rojas, cebollas nuevas, patatas y ajos. El precio 10 euros y los que pedisteis huevos a mayores.

Rocío

Mensajes : 130
Fecha de inscripción : 13/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty Re: ENVÍOS DE PERECEDEROS

Mensaje  Susana Lun Jun 28, 2010 2:29 pm

Chavalería,

dende que lleguen les verdures, más o menos pa les cinco la tarde y hasta les ocho y media, equí tamos pa repartir lo verde, naranxa y too lo demás. Si tenéis cestos en casa, o eses bolses d'hipermercáu qu'usamos pal trensporte, meyor que les traigáis, pa que podáis marchar col tesuru dientro o polo menos pa teneles a man pa la próxima vegada.

Si nun vos cuadra bien l'horariu, silbá-y, y miramos la manera d'arreglalo.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty Re: ENVÍOS DE PERECEDEROS

Mensaje  Xuan Mar Jul 13, 2010 12:01 am

Mozos y moces

Alcorda-yvos que pal prósimu llunes 19 de xunetu toca cestina. Tovía nun sé cómo va ser el conteníu la cesta, pero los mios servicios d'espionaxe dicen que la cosa, por fin dempués del desatre la tormenta, ta espoxigando, y que hai probabilidaes de que salga una cesta bien fermosa.

IMPORTANTE. Si pue ser, tolos que tenéis la cesta-capazu-caxa del anterior envíu, que me les deis a mí o a Susana en cuantes seya posible, pa que puea yo entrega-yles a Araceli con tiempu y que mos les puea traer llenes pal llunes. El mi númberu tlf lo tenéis toos per ehí, por si necesitáis localizame.

Mando esti mensaxe tamién polo priváu, por si hai quien nun entra per equí

Un saludín
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty Re: ENVÍOS DE PERECEDEROS

Mensaje  Xuan Dom Jul 18, 2010 11:38 pm

Nenos y neñes, ya entregué los cestos pa que mañana nos vengan enllenos de coses riques.

Esta vegada, Araceli prefier nun facer adelantu informativu de lo que va llevar la cesta. Pero promete que va tar mui curiosa. Asina que dir preparándovos...

Mañana pueo disponer de coche, asina que en cuantes reciba les verdures d'Araceli y Antón (suel ser sobre les 5 la tardi), llevo a Pedro Pablo la parte correspondiente, y quedo equí colo que se garra e mi casa. Pa los que venís al mi pisu, supongo que pa les 5 y media o 6 como mui tardi lo tendré too llistu, y taré en casa pa facer la entrega fasta les 21:00.

Una cosina: De cuando vos mandé el correu el otru día pa recuperar cestos, bolses o lo que fuere que tuviere per ehí pa esti envíu, al final namás recopilé 4 cestos de mimbre y un capazu de los que teníemos de cuando arrancamos (y los cestones de plásticu duru, pero esos son d'Araceli). Y somos 11 esti llunes pa repartir. Axuntando pente les bolses de tela y demás que teo per casa axunté 4 más de les míes, y ya-y pedí a Araceli a ver si podía prestanos dos bolsuques pa llegar a les 11.

Ya lo tengo comentáu en dalguna otra ocasión, pero me paez urxente que solucionemos esti tema lloxísticu, y garrar el sistema de "doble cestu" que se proponía ya al arrancar col tema del grupín. Nel foru tan colgaes propuestes y opciones, y taría bien dexalo solucionáu lo antes posible. Presonalmente, dame lo mesmu si son capazos, bolses de tela u otra opción, pero nun me facía gracia garrar les del pryca, por exemplu, y face-yos propaganda.

Mando estu pelo priváu tamién, pa facilitar la información. Un saludín.
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty Cestina

Mensaje  Alba y David Lun Jul 19, 2010 8:39 pm

Hola Xuan!!!!

hoy no podemos ir a por la cestina, mañana cuándo podrías???? podemos ir por la mañana o por la tarde!!!! la dirección exacta?????

Laughing Laughing

Alba y David

Mensajes : 29
Fecha de inscripción : 19/02/2010
Localización : XIXÓN Y OTRAS DIMENSIONES

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty Re: ENVÍOS DE PERECEDEROS

Mensaje  Xuan Lun Jul 19, 2010 9:39 pm

Alba y David escribió:Hola Xuan!!!!

hoy no podemos ir a por la cestina, mañana cuándo podrías???? podemos ir por la mañana o por la tarde!!!! la dirección exacta?????

Laughing Laughing

La cestina vuestra la tien Susana. Nun sabía onde díbeis garrala, y la dexé en casa Susana.

Un saludín
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty Xuan!!!!

Mensaje  Alba y David Mar Jul 20, 2010 12:42 am


ok!!! ya nos ponemos en contacto con Susana!!!

un abrazo

Alba y David

Mensajes : 29
Fecha de inscripción : 19/02/2010
Localización : XIXÓN Y OTRAS DIMENSIONES

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty RECORDATORIU DE CESTINA

Mensaje  Xuan Jue Ago 05, 2010 1:16 am

Moces y mozos,

Namás ye pa recordavos que pal llunes 9 toca cestina. Tovía nun sé lo que va llevar esta vegada. En cuantes sepa daqué, vos cuento.

Un par de cosines:

- Como son feches de vacaciones xeneralizaes y demás, nun sé si hai quien nun pue garrar cesta esti llunes. Cuento con que ni Gus ni Susana garraben esti llunes, porque nun podíen. Colos demás cuento, pa facer l'envíu a Araceli.

- Pa esti llunes arrancaremos col sistema de doble cesta, que yera lo que ya va tiempu se pretendía facer. Tuve mirando, pero per ehí nun había bolses de tela meyores na rellación calidá-preciu, que les del eroski, les que dicía Susana. Y aprovechando que nun tienen propaganda, puen facenos buen serviciu. Al respeutu, tener en cuenta que:
- Cada ún de nosotros va tener dos cestes. Cá vegada que reciba una cesta con verdura, entregará la que tien vacía per casa. Asina facemos más áxil y cómodo pa toos el sistema de recoyida y entrega de les bolses, tanto a tola xente como a Araceli. Nesti primer envíu con cestes, naturalmente, nun hai d'entregar nada. Se recibe la primera bolsa y se devuelve al garrar la segunda, a les tres selmanes.
- El coste de les bolses ye de 0,50 € por bolsa. Como son dos, sedrá un euru por barba, melena o calva (a elexir). Si nun vos da más, se paga el llunes, cola entrega la verdura.

Me paez que con esto ta too.


Un saludín
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty Cestina del día 9 de agosto

Mensaje  Rocío Jue Ago 05, 2010 12:21 pm

Mozas ya mozos:
El lunes 9 de agosto llegarán a vuestras Cestinas, directamente desde la huerta El Celleru de Manzaneda (Gozón), los siguientes productos:

1 kg de tomates
1 kg de fréjoles (judías verdes)
1 bolsa de pimientos de padrón
1 manojo de zanahorias
2 remolachas rojas
2 cebollas
1 manojo de puerros
1 calabacín
1 lechuga

Y todo ello por 12 euros.

Por favor, avisad a Xuan los que tais de vacaciones o non la vais garrar, cuanto antes meyor pa poder organizase. Gracias.

Saludos



Rocío

Mensajes : 130
Fecha de inscripción : 13/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty VERDURES PAL LLUNES

Mensaje  Xuan Jue Ago 26, 2010 6:09 pm

Moces y mozos,

Namás ye pa recordavos que pal llunes 30 toca cestina. Tovía nun sé lo que va llevar esta vegada. En cuantes sepa daqué, vos cuento.

Un par de cosines:

- Como son feches de vacaciones xeneralizaes y demás, nun sé si hai quien nun pue garrar cesta esti llunes. Cuento con que ni Gus ni Susana garraben esti llunes, porque nun podíen. Colos demás cuento, pa facer l'envíu a Araceli.

- Alcordavos que ya tamos col sistema de doble cesta. Cada ún que tenga llista el cestu que tien en casa, y lo retorne al garrar el cestu nuevu. Asina ye más fácil tener les cestes llistes, y ensín prieses, pal prósimu envíu.

Un saludín
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty Re: ENVÍOS DE PERECEDEROS

Mensaje  Xuan Lun Ago 30, 2010 2:38 am

Mozos y moces

Esti ye'l conteníu la cesta pal llunes 30
- Lechuga
- Tomate
- Fréxoles
- Puerru
- Zanahoria
- Pimientos del Padrón
- Calabacín
- Remolacha
- Berenxena
- Cebolles

Preciu de la cesta: 12 euros

Esti llunes facemos como el llunes pasáu, recibo yo en casa la verdura de tol mundiu. Cuento con que tean les cestes en casa a partir de les 5 o 5 y cuartu. Agradecería pol alma si vos pudiérais pasar lo más pronto posible a recoyer les cestes, porque tenía de dir a Cabueñes de tardi y nun me da tiempu si espero al horariu normal.

Alcorda-yvos d'entregar la cesta vieya al recoyer la cesta nueva.

Un saludín
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty Re: ENVÍOS DE PERECEDEROS

Mensaje  Xuan Lun Ago 30, 2010 9:31 pm

Mozos, moces y demás familia

Comentome Araceli que ya tan xurdiendo les primeres fabes. Agora ta vendiendo faba fresca, a preciu d'ocho euros el kilu. Ya sabéis, que agora lo que hai de temporada ye faba fresca, que la seca ye más tardi (y más cara, claro) Como colos tomates, pue ponese como caberu dii p'apuntase el xueves 16 de setiembre....

Un saludín
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty Recordando les lechugues

Mensaje  Xuan Miér Sep 15, 2010 6:12 pm

Moces y mozos,

Namás ye pa recordavos que pal llunes 20 toca cestina. Tovía nun sé lo que va llevar esta vegada. En cuantes sepa daqué, vos cuento.

Un par de cosines:

- Nun sé si hai quien nun pue garrar cesta esti llunes. Cuento con que ni Gus ni Alba y David garraben esti llunes, porque nun podíen. Colos demás cuento, pa facer l'envíu a Araceli.

- Alcordavos que al garrar la bolsa nuea toca retornar la vieya

- Ta per ehí puestu pa facer otru envíu masivu de tomates, y tamién p'apuntase a mercar ablanes pal festival que se fai pa Infiestu. Lo de los tomates depende de si hai, porque decía Araceli que col vranu de sol asgaya que tuvimos, maduraron demasiao rápidu. Pa los tomates mañana acaba el plazu p'apuntase. Pa les ablanes hai tiempu.

Un saludín
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty Cestina del llunes

Mensaje  Rocío Vie Sep 17, 2010 7:22 pm

Cestina del llunes 20 de setiembre (12 euros):

Tomates
Pimientos de Padrón
Cebollas
Zanahorias
Puerros
Remolacha
Lechuga
Berenjena
Calabacín
Repollo


Rocío

Mensajes : 130
Fecha de inscripción : 13/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty Re: ENVÍOS DE PERECEDEROS

Mensaje  Susana Lun Oct 04, 2010 7:06 pm

Nun sé si cabe facer un pidíu extra de dalguna cosuca, al marxe de lo que nos toque pa la cestina. Si Araceli tovía tien productu abondu, y nun ye munchu rollu pa ella andar con extras, toi a cavilgar en conservar remolacha. Nun sé, taba pensando en cuatro o cinco kilos, al preciu qu'ella tenga polo normal, claro. Ye que-y garré muncha afición/adicción a la remolacha, concretamente a la qu'ella nos apurre...

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty Re: ENVÍOS DE PERECEDEROS

Mensaje  Xuan Miér Oct 06, 2010 8:52 pm

Moces y mozos,

Namás ye pa recordavos que pal llunes 11 toca cestina. Tovía nun sé lo que va llevar esta vegada. En cuantes sepa daqué, vos cuento.

Unes cosines...

- Nun sé si hai quien nun pue garrar cesta esti llunes. Cuento con que ni Gus, Pilar ni Alba y David garraben esti llunes, porque nun podíen. Colos demás cuento, pa facer l'envíu a Araceli.

- Alcordavos que al garrar la bolsa nuea toca retornar la vieya

- Ta pa facese ya el prímer envíu de cítricos de la temporada. Arráncase con mandarines, que son lo primero que xorrez, al paecer. Susana lo confirmará, pero me paez que'l plazu pa apuntase a esi envíu acaba el 14 d'ochobre. Lo idea sedría nun dexalo pal caberu dii, pa poder saber cuanto antes de cuántu sedrá el pedíu, y confirmar precios y demás.

- Tuve comentando con quien pude, y me paez qu a toos se mos acaben les cebolles de la cestina bastante prontu. Nel mi casu acabo teniendo que mercala nel super, porque dos cebolles nun me cunden gran cosa. Encargué-y a Araceli qu'echara una cebolla más nes prósimes cestines siempre que seya posible, porque aguanten bien les tres selmanes y me paez que cunden bastante. Si preferís seguir como fasta agora, con dos cebolles namás, pues comentá-ylo, que siempre tamos a tiempu de rectificar lo que seya.

Reenvío esti mensaxe a los correos privaos, pa los perezosos...
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty Re: ENVÍOS DE PERECEDEROS

Mensaje  Rocío Jue Oct 07, 2010 1:11 pm

Xuan escribió:Moces y mozos,

Namás ye pa recordavos que pal llunes 11 toca cestina. Tovía nun sé lo que va llevar esta vegada. En cuantes sepa daqué, vos cuento.

Unes cosines...

- Nun sé si hai quien nun pue garrar cesta esti llunes. Cuento con que ni Gus, Pilar ni Alba y David garraben esti llunes, porque nun podíen. Colos demás cuento, pa facer l'envíu a Araceli.

- Alcordavos que al garrar la bolsa nuea toca retornar la vieya

- Ta pa facese ya el prímer envíu de cítricos de la temporada. Arráncase con mandarines, que son lo primero que xorrez, al paecer. Susana lo confirmará, pero me paez que'l plazu pa apuntase a esi envíu acaba el 14 d'ochobre. Lo idea sedría nun dexalo pal caberu dii, pa poder saber cuanto antes de cuántu sedrá el pedíu, y confirmar precios y demás.

- Tuve comentando con quien pude, y me paez qu a toos se mos acaben les cebolles de la cestina bastante prontu. Nel mi casu acabo teniendo que mercala nel super, porque dos cebolles nun me cunden gran cosa. Encargué-y a Araceli qu'echara una cebolla más nes prósimes cestines siempre que seya posible, porque aguanten bien les tres selmanes y me paez que cunden bastante. Si preferís seguir como fasta agora, con dos cebolles namás, pues comentá-ylo, que siempre tamos a tiempu de rectificar lo que seya.

Reenvío esti mensaxe a los correos privaos, pa los perezosos...


Sólo quería añadir una información: las cebollas aguantan mucho, meses, y este año hay una buena cosecha ¡menos mal que algo se salvó del naufragio!. Así que, si alguien ta pensando en colgar una ristra de ellas nel hórreo o na cocina, o bien fader morcillas o mermelada, puede encargar a mayores de La Cestina (el precio no lo sé, pero ya me entero).

Rocío

Mensajes : 130
Fecha de inscripción : 13/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty Re: ENVÍOS DE PERECEDEROS

Mensaje  Almudena Jue Oct 07, 2010 1:28 pm

Home nun taría mal lo de la ristra porque yo voy guardándoles pa cuando faigo alguna cosuca mas especial o les ensalaes y pal restu de cada día teo que comprar en el super, dos cebolles nun dan pa muchu, y pásami lo mesmu con les patates....que ye que vosotros nun comeis patates? pues a ver si invitais a langosta porque en mio casa ya solo falta que y gusten al gatu, vease en que les gasto: patates fervíes con aceite y vinagre, frites, con carnina, en puré, rellenes, patates de Olot ( que ye otra forma de rellenales) con arroz, con lentejes, confitaes, en ensalada, al vapor.....nun sigo que ya teo fame.
Y tou eso contando que como les mies y les de Maite, que ella nun les prueba
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty Re: ENVÍOS DE PERECEDEROS

Mensaje  Rocío Jue Oct 07, 2010 3:58 pm

Almudena escribió:Home nun taría mal lo de la ristra porque yo voy guardándoles pa cuando faigo alguna cosuca mas especial o les ensalaes y pal restu de cada día teo que comprar en el super, dos cebolles nun dan pa muchu, y pásami lo mesmu con les patates....que ye que vosotros nun comeis patates? pues a ver si invitais a langosta porque en mio casa ya solo falta que y gusten al gatu, vease en que les gasto: patates fervíes con aceite y vinagre, frites, con carnina, en puré, rellenes, patates de Olot ( que ye otra forma de rellenales) con arroz, con lentejes, confitaes, en ensalada, al vapor.....nun sigo que ya teo fame.
Y tou eso contando que como les mies y les de Maite, que ella nun les prueba

Si os presta la ristra, diz mi madre que se pueden preparar pa entregalas el lunes con La Cestina. Suelen ser de 5-6 kg, dependiendo del tamaño de las cebollas, a dos euros el kilo. Apuntaros aquí.

Rocío

Mensajes : 130
Fecha de inscripción : 13/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty Re: ENVÍOS DE PERECEDEROS

Mensaje  Xuan Vie Oct 08, 2010 5:04 pm

Almudena escribió:Home nun taría mal lo de la ristra porque yo voy guardándoles pa cuando faigo alguna cosuca mas especial o les ensalaes y pal restu de cada día teo que comprar en el super, dos cebolles nun dan pa muchu, y pásami lo mesmu con les patates....que ye que vosotros nun comeis patates? pues a ver si invitais a langosta porque en mio casa ya solo falta que y gusten al gatu, vease en que les gasto: patates fervíes con aceite y vinagre, frites, con carnina, en puré, rellenes, patates de Olot ( que ye otra forma de rellenales) con arroz, con lentejes, confitaes, en ensalada, al vapor.....nun sigo que ya teo fame.
Y tou eso contando que como les mies y les de Maite, que ella nun les prueba

Yo por mi apuntábame a añadir dalguna patata más a la cestina, porque les como bastante enantes de les tres selmanes, y dalguna patatuca más aguanta de sobra les tres selmanes, y diba comela bien a gustu.

A lo de la riestra cebolles nun me apunto, que pa mi ye muncho. Prefiero dir recibiéndoles nes cestes, según vaya tocando.
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty Re: ENVÍOS DE PERECEDEROS

Mensaje  Susana Vie Oct 08, 2010 6:21 pm

Pa mín que voi apuntame a eso de la riestra. Un bon mogollón d'elles de güelpe diben poneme la dieta del inviernu bien d'encebollada, como a una-y presta. Valme pa esta próxima cestina o pa la qu'entra, si resulta tarde pa andar faciendo encargos.

Xuan, ¿quies que t'apurra d'ella unes cuantes? Ya partimos como a tí te venga meyor, yo pídola, en principiu, entera y verdadera pa mí sola, pero toi dimpuesta a negociar una porción.



Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ENVÍOS DE PERECEDEROS - Página 3 Empty Re: ENVÍOS DE PERECEDEROS

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 3 de 9. Precedente  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Siguiente

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.