LA CESTINA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

5 participantes

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR - Página 2 Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Susana Sáb Mar 31, 2012 12:23 pm

Teniendo en cuenta que somos veinte o veintipico, ¿pasaremos sede? La que suscribe tien menos saque pal beberciu que Molly Malone, pero tengo unes cuantes llates de cerveza en casa, puedo dir a mercar tamién unes cuantes ensin alcohol, o facer bebida de panela, que ye mui rica y muy refrescante.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR - Página 2 Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Xuan Sáb Mar 31, 2012 9:52 pm

Yo llevo cerveces de les míes, y vino. Dendi casa Carmen lleven refrescos y una botella pa chupitos. Se agradez que daquién más lleve bebides ensín alcohol, pa nun salir peonces del llocal...

COSINES PRÁUTIQUES. Por favor, alcordavos de llevar cada ún el vuestru propiu cubiertu y vasu o taza. Asina tol mundiu podrá beber, tomar café y eses coses, y evitamos andar con bolsaes de cubiertos de plásticu, que nun tien munchu sentíu...
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR - Página 2 Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Rocío Dom Abr 01, 2012 9:10 pm

El encuentro de esti año fue meyor, si cabe, quel del año pasao, taba todo riquisimo!! pero resultó que extraviose una cuchara que llevamos pa servir el arroz con llechi. Si la visteis daime razón della, que ye recuerdo de familia. Gracias

Rocío

Mensajes : 130
Fecha de inscripción : 13/01/2010

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR - Página 2 Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Susana Dom Abr 01, 2012 11:44 pm

Too pistonudo. Y el sitiu estupendu. Ángeles, hai que te poner una peana, a tí y al to colega, que nos atopásteis abellugu tan cómodu y prestáu.
Pondré dalguna fotuca de la comida nel feisbuc de la cestina, animáyvos a poner recetes.

Pongo equí la cuchara del arroz de Rocío, por si dalguién se da cuenta de ónde quedó
https://2img.net/r/ihimizer/img694/2934/imagen046hf.jpg

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR - Página 2 Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Xuan Lun Abr 02, 2012 12:50 am

Pues sí, lo primero munches gracies a Angeles y el so collaciu por echar un gabitu y ufiertar llocal, y preocupase por dar solución a los imprevistos...

A mí tamién me prestó la comida. Eso sí, con unes poques fartures como esa más, quedamos pal arrastre...

Yo toi casi seguro que la cuchara quedó fregada. Ye posible que quedara nel llocal, nel caxón de atrás, onde la cocina. Rocío, si quies podemos pasanos pente selmana, cuando abren, por ver si ta per ellí.
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR - Página 2 Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Rocío Lun Abr 02, 2012 11:01 pm

Ya paso yo por el local mañana mesmo, gracias

Rocío

Mensajes : 130
Fecha de inscripción : 13/01/2010

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR - Página 2 Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.