LA CESTINA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

5 participantes

Página 1 de 2. 1, 2  Siguiente

Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Susana Lun Nov 14, 2011 10:03 am

Como l'añu pasáu nos costó un triunfu consiguir sitiu pa reuninos a techu, esti añu voi dir moviendo el tema pa que nos salga meyor.

La cosa ye tamién que me falaron d'un sitiu en Salinas que pon a disposición una cocina industrial, debe ser tipo sociedá gastronómica o asina, una asociación. Toi tovía ensin muncha información, pero voi dexándolo caer por si nos apetez tiranos a un sitiu d'esa clase, salir de Xixón, y enteranos de condiciones, preciu y cómo ye'l sitiu. Que depués tendremos de reservalu con tiempu, claro.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty gracias

Mensaje  carmen Miér Nov 16, 2011 6:14 pm

Gracias Susana por ponernos en marcha para la fiesta.
A mi me va bien cualquier sugerencia. Esta bien cocinar juntos, pero también me parece que salió bien lo de que cada uno llevase cosas preparadas. La verdad es que en esa ocasión fue un buen "desparrame" de habilidades culinarias.
Unicamente decidme si puedo ayudar en algo.

carmen

Mensajes : 215
Fecha de inscripción : 27/02/2010

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Xuan Miér Nov 16, 2011 10:11 pm

Home, a mí me paez bona idega. Pa mí lo preferible sedría que fora la cosa en Xixón, pero l'añu pasáu nun hubo manera d'atopar un sitiu con cocina, y tuvimos qu'improvisar, y poner cara de buenessoymarcoyteoamimadrepallalantron, pa que nos dexaren un sitiu...

Taría bien dir concretando cómo nos vien a toos, y posibles feches. Nel mi casu, nun podría nin el fin de selmana del 21-22 xineru nin el del 28-29. Cualisquier otra fecha me sirve.
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Susana Miér Feb 08, 2012 11:54 pm

Prestábame cellebrar que ya vamos pa dos años con esti telar. Hasta la fecha tuvimos liaos y preocupaos, pero igual podíemos facer por quedar a merendar xuntos un día.

El problema ye'l mesmu que tuvimos la otra vegada. El local. Yo nun sé si volver a pidir a la xente que nos lu dexó l'añu pasáu (igual ye ponelos nun compromisu, daes les circunstancies de la cosa municipal). Nun sé.

Tamién vi que n'Uviéu hai una sociedá gastronómica tipu vascu http://www.elrinconin-sg.es/ Pero nun sé por qué, dame la pinta de ser del estilu ranciu, d'estes que son casi como masoneríes y namás pa paisanos (excepto pa llimpiar, que suelen tener a una muyer contratada). Too sería ponese en contactu con ellos y ver.

Tamién hai otra pequeñuca en Pola Llaviana, pero da la mesma pinta: namás paisanos.

Nun sé. ¿Dalguna otra suxerencia?

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Xuan Lun Mar 05, 2012 8:28 pm

MOZOS Y MOCES

A la fin paez que vamos tener posibilidá de facer el segundu alcuentru Indoor Internacional la Cestina Memorial La Berza. Y en sitiu con cocina y too, digno d'esti grupu de fartones de picu finu.

La causante de tan gloriosu acontecimientu ye Angeles, que tien un collaciu que ye miembru d'una sociedá gastronómica en Xixón, nel Bibio, y que se ufiertó a pedir el llocal pa que podamos cellebrar el eventu.

Ya-y dixe a Angeles que ta invitáu a xintar con nos, que nun traiga ná de comer, y que si fai falta poner dalgunes perruques pa lo de la cuota del mes que tien de pagar, pues que encantaos.

Eso sí, ye importante decidinos por una fecha cuantu primeru meyor, pa que él pueda reservar llocal con tiempu y a nosotros nun se mos xunte col Alcuentru Outdoor La Cestina Manzaneda.

L'eventu podría tar abiertu a miembros y SIMPATIZANTES (subrayo lo de simpatizantes) de la Cestina, eso sí, con requisito imprescindible traer coses pa cocinar o comer. Nada de productu prefrabricáu, que equí somos de picu finu y rechazamos imitaciones.

La idega podría ser la mesma que l'añu pasáu, coses pa pinchar y nun fartucar más de la cuenta.

POSIBLE FECHA: 14 o 15 ABRIL, pa comer. Ocurrióseme sola marcha. Si hai quien nun pue y propón otra fecha, que lo diga, que pa eso ta estu.

P'axilizar les coses, sedría bona cosa que mos apuntáremos pa confirmar asistencia y posibilidá pa la fecha que seya. Si vos paez, abrimos llista pa que la xente se apunte, enantes del 15 de marzu.

1 - Xuan 14 o 15 abril, dame igual
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Susana Lun Mar 05, 2012 9:44 pm

Tres hurras pa Ángeles! Por fin atopamos abellugu.

Como en abril nun voi tar per equí, pues tómome la llibertá de proponer l'últimu fin de selmana de marzu, en Casa Malone nun facemos cuaresma. Anque lo prestoso yera que Carmen tuviera votu de calidá cola fecha, que ye la que vien de más llonxe.

Propuesta 1: 14 o 15 d'abril
Propuesta 2 : 30 de marzu o 1 d'abril

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Xuan Lun Mar 05, 2012 9:52 pm

Susana escribió:Tres hurras pa Ángeles! Por fin atopamos abellugu.

Como en abril nun voi tar per equí, pues tómome la llibertá de proponer l'últimu fin de selmana de marzu, en Casa Malone nun facemos cuaresma. Anque lo prestoso yera que Carmen tuviera votu de calidá cola fecha, que ye la que vien de más llonxe.

Propuesta 1: 14 o 15 d'abril
Propuesta 2 : 30 de marzu o 1 d'abril

Acabo falar con Cristian, y Nuria y familia pueden pal fin de selmana 31 marzu - 1 abril. Pa ellos, meyor de domingu.

Pa mi, esi fin de selmana, 31 marzu o 1 abril, tamién me sirve.
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  carmen Lun Mar 05, 2012 11:38 pm

Qué bueno! Fiesta!
A mi también me va mejor el fin de semana del 31 de marzo, y me da igual sábado o domingo

carmen

Mensajes : 215
Fecha de inscripción : 27/02/2010

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Xuan Jue Mar 08, 2012 6:04 pm

Recapitulando, y entrugando per ehí, de momentu paez que mos apuntamos:

- Rocío, Belén, Araceli, Antón y familia. 6 presones
- Almudena. 1 o 2, pendiente de si vien cola fía
- Angeles y el so collaciu que se mos apaeció como la virxen de lurdes. 2
- Carmenes del llanu y ponferrada y familia, servior incluyíu, 5 presones
- Isra y Nuria, 2 o ¿4, 5? ¿venís cola familia?
- Susana 1, pendiente de confirmar si trae más xente

De momento somos unos 17-20 presones, más o menos. Alcordavos d'apuntavos los que tovía tais pendientes...
Dempués, en cuantes al día y hora, igual ye meyor el Domingu, a esu de les 14:30. Belén tien el sábadu y domingu pela mañana comprometíu, y vendría directa a la comida.

En cuantes a qué llevar, pues home, yo propongo facer como l'inviernu pasáu. En plan pinchos, dulces y salaos, a ser posible con protagonismu de los productos mercaos nel grupu. Y teniendo en cuenta les opciones gastronómiques de los demás a ser posible, pero ensín obligación (vexetariana pa Susana y dieta pa Belén).

Como nel llocal hai cocina, lo guapu yera poder quedar quienes queramos "un ratu enantes" pa ultimar detalles de los pinchos y facer un ratín de tertulia, claro. Lo que mos digan Angeles y el so collaciu que podemos facer. Somos munchos pa facer tolos pinchos ellí, pero sí que podríen llevase les coses "pendientes del caberu toque", o simplemente pa echar un gabitu a quien tea daqué pendiente.

Taría bien si fuéramos poniendo si vamos llevar cosuques dulces o salaes, pa que nun mos xuntemos toos colo mesmu. A mi dame igual llevar una cosa que otra. Dir opinando y mos organizamos...
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  carmen Dom Mar 11, 2012 11:36 pm

Pues vamos apuntándonos, y las Carmenes de Ponfe y el Llano llevaremos salado

carmen

Mensajes : 215
Fecha de inscripción : 27/02/2010

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Susana Mar Mar 13, 2012 1:15 pm

- Rocío, Belén, Araceli, Antón y familia. 6 presones
- Almudena. 1 o 2, pendiente de si vien cola fía
- Angeles y el so collaciu que se mos apaeció como la virxen de lurdes. 2
- Carmenes del llanu y ponferrada y familia, servior incluyíu, 5 presones
- Isra y Nuria, 2 o ¿4, 5? ¿venís cola familia?
- Susana 1, pendiente de confirmar si trae más xente, salao mayormente y dalguna churripundiada de postre
- Llara 1 (creo), vien col postre

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Xuan Jue Mar 15, 2012 1:47 am

Susana escribió:- Rocío, Belén, Araceli, Antón y familia. 6 presones
- Almudena. 1 o 2, pendiente de si vien cola fía
- Angeles y el so collaciu que se mos apaeció como la virxen de lurdes. 2
- Carmenes del llanu y ponferrada y familia, servior incluyíu, 5 presones
- Isra y Nuria, 2 o ¿4, 5? ¿venís cola familia?
- Susana 1, pendiente de confirmar si trae más xente, salao mayormente y dalguna churripundiada de postre
- Llara 1 (creo), vien col postre

A mí, dame lo mesmu, pero como paez que hai menos, yo faigo postre.
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Angeles Jue Mar 15, 2012 11:08 am

Hola a todos,
Yo creo que voy a llevar unas tartaletas saladas estilo "quiche".
Saludos
Angeles

Angeles

Mensajes : 99
Fecha de inscripción : 12/03/2011

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Susana Vie Mar 16, 2012 10:16 pm

- Rocío, Belén, Araceli, Antón y familia. 6 presones
- Almudena. 1 o 2, pendiente de si vien cola fía
- Angeles y el so collaciu que se mos apaeció como la virxen de lurdes. 2
- Carmenes del llanu y ponferrada y familia, servior incluyíu, 5 presones
- Isra y Nuria, 2 o ¿4, 5? ¿venís cola familia?
- Susana 1, pendiente de confirmar si trae más xente, salao mayormente y dalguna churripundiada de postre
- Llara 1 (creo), vien col postre
- Luisma 2, con postre

(creo que tamos acumulando superhábit de postres...)

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  carmen Lun Mar 19, 2012 10:44 pm

Susana escribió:- Rocío, Belén, Araceli, Antón y familia. 6 presones
- Almudena. 1 o 2, pendiente de si vien cola fía
- Angeles y el so collaciu que se mos apaeció como la virxen de lurdes. 2
- Carmenes del llanu y ponferrada y familia, servior incluyíu, 5 presones
- Isra y Nuria, 2 o ¿4, 5? ¿venís cola familia?
- Susana 1, pendiente de confirmar si trae más xente, salao mayormente y dalguna churripundiada de postre
- Llara 1 (creo), vien col postre
- Luisma 2, con postre
- Adela, espero que con salado

(creo que tamos acumulando superhábit de postres...)

carmen

Mensajes : 215
Fecha de inscripción : 27/02/2010

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Susana Miér Mar 21, 2012 9:42 pm

- Rocío, Belén, Araceli, Antón y familia. 6 presones
- Almudena. 1 o 2, pendiente de si vien cola fía
- Angeles y el so collaciu que se mos apaeció como la virxen de lurdes. 2
- Carmenes del llanu y ponferrada y familia, servior incluyíu, 5 presones
- Isra y Nuria, 2 o ¿4, 5? ¿venís cola familia?
- Susana 1, pendiente de confirmar si trae más xente, salao mayormente y dalguna churripundiada de postre
- Llara 1 (creo), vien col postre
- Luisma 2, con postre
- Adela, espero que con salado
- Rosa y Lidia, 2, Rosa lleva el café y un licorín y Lidia algo salao

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty URXENTE!!!!!!!!!!

Mensaje  Xuan Miér Mar 28, 2012 9:27 pm

Moces y mozos

Jiuston, tenemos un problema...

Acaba llamame Angeles. Al paecer, la Sociedá Gastronómica que diba alberganos cierra. Ya. Al paecer la cosa taba nel aire, pero nun contaben que fuera pa tan prontu...

Tenemos dos opciones. Sobretoo, teniendo en cuenta que somos la de dios de xente ya cola fecha marcada nel calendariu...

A - Hai una opción de que podamos garrar otru llocal. El chaval que mos diba facer d'anfitrión quier entrar en otra Sociedá Gastronómica de la ciudá (nun sabía yo que hubiere una siquiera, y polo menos hai dos), y ta pendiente de respuesta. Posiblemente mañana sepamos si podemos dir a otru llocal.

B - Les previsiones de tiempu nun son de cine, pero tampoco son mui males. Podríemos dir a un sitiu en plan Los Maizales (qué tiempos, como cuando yéremos críos) o a la finca d'Araceli, col so permisu. Nun podríemos cocinar, pero pasalo bien y disfrutalo al aire llibre ye gratis y hai prau asgalla.

En cuantes sepamos novedaes vos informamos...
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  carmen Jue Mar 29, 2012 2:25 pm

Estuve hablando con la Carmen del Llano y a nosotras nos parece una oportunidad estupenda para pasar un día al aire libre. Si sigue haciendo tan bueno como hasta ahora...
Además pensando en la proximidad creo que para todos y que también hay mesas donde nos podemos sentar igual es buena idea los Maizales. La verdad es que a mi me devuelve a la infancia, no sé si hay alguien al que le pase lo mismo

carmen

Mensajes : 215
Fecha de inscripción : 27/02/2010

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Susana Jue Mar 29, 2012 5:56 pm

Por mí si atopamos otru local, estupendo.

Y si non, a los maizales. Sí, sí, la que suscribe trepó absolutamente por toos los árboles de los maizales. Y nun caí de toos, pero sí de munchos. Inclusive conservo un pin de Lenin de cuando mi güelu me llevaba a los Días de la Cultura nos maizales (hai que lo entender, un mineru en 1980 nun-y compraba barbis a les nietes...)

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Rocío Jue Mar 29, 2012 8:14 pm

La finca "El Celleru" ta limpia y recogida pa fader en ella el encuentro, col permiso de mis pas. Por cierto, hay cocina con dos fogones!!

Rocío

Mensajes : 130
Fecha de inscripción : 13/01/2010

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Susana Jue Mar 29, 2012 9:51 pm

Joer, qué tentador. A da-yos ánimu a los arbeyinos, que tarán ya sacando les vaines al sol...

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty ALCUENTRU INDOOR - OUTDOOR - INDOOR

Mensaje  Xuan Vie Mar 30, 2012 8:57 pm

Moces y mozos

Al final vamos poder facer fiestuca a techu. Dizme Angeles que'l so collaciu mos consigue el llocal de la otra sociedá gastronómica. Polo tantu, seguimos col primer plan.

Al paecer, el llocal ye un poco más chiquitín, y los medios de cocina y demás son más llimitaos. Eso se resume en que habrá pa calentar cosines, si fai falta, pero poco más. Y que nun se podrá xugar al fúbol nel llocal.

L'horariu: quedamos a les 14:30 pa mover el bigote. A partir de les 13:30 podemos dir yendo, pa llevar les coses, facer tertulia, presentar y emplatar, echar unes rises, tomar un vinín... eses coses.

Direción: Tovía nun sé la direción esauta. En cuantes la sepa, vos concretamos los datos.

Comentábame Angeles una cosa cola que toi totalmente d'alcuerdu... Nun vos paséis cola comida, que dempués hai como pa montar cuatro bodes, y yo nun teo caprichu por casame... Lo ideal sedría llevar cómo pa ún, pero que de pa prebalu a tol mundiu...

Hala, a ver esos platucos...
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Susana Vie Mar 30, 2012 9:10 pm

Oído cocina, taba saber la dirección, pa dar indicaciones.

¿Presentar y emplatar? Joer. ¿Hay que peinase y too? Mad ¿Llevo dalgo de vino, hai dalguién más que tenga previsto aportar beberciu?

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Xuan Vie Mar 30, 2012 9:15 pm

Susana escribió:Oído cocina, taba saber la dirección, pa dar indicaciones.

¿Presentar y emplatar? Joer. ¿Hay que peinase y too? Mad ¿Llevo dalgo de vino, hai dalguién más que tenga previsto aportar beberciu?

Yo contaba con llevar una botella vinu, y Angeles otra. Queda pendiente saber si vamos tener sidra o non. Supongo que dendi casa Carmen llevarán bebida ensín alcohol.
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Rocío Sáb Mar 31, 2012 12:02 pm

Xuan escribió:
Susana escribió:Oído cocina, taba saber la dirección, pa dar indicaciones.

¿Presentar y emplatar? Joer. ¿Hay que peinase y too? Mad ¿Llevo dalgo de vino, hai dalguién más que tenga previsto aportar beberciu?

Yo contaba con llevar una botella vinu, y Angeles otra. Queda pendiente saber si vamos tener sidra o non. Supongo que dendi casa Carmen llevarán bebida ensín alcohol.

Una botellina de blanco va dende mi casa; la sidra no sé si podrá ser porque los mis tíos no ta claro que vayan.

Rocío

Mensajes : 130
Fecha de inscripción : 13/01/2010

Volver arriba Ir abajo

2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR Empty Re: 2u ANIVERSARIO LA CESTINA - ENCUENTRU INDOOR

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 1 de 2. 1, 2  Siguiente

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.