TIEMPU DE CERECES
+7
Pilar
fran
Rocío
Almudena
carmen
Susana
Xuan
11 participantes
Página 1 de 4.
Página 1 de 4. • 1, 2, 3, 4
TIEMPU DE CERECES
Mozos y moces...
Esti fin de selmana tuvo por aquí la mi hermana y traía con ella una caxa dos kilos de cereces del Bierzu. ¿del Bierzu? Pues sí, del Bierzu, ver pa creer. El tema ye que son de un paisanu que conocen, que enantes poducía y vendia él sólu y agora ta metíu pa una cooperativa. Agora, aunque casi tola produción la venden a un distribuidor gallegu, venden daqué de fruta a particulares, a 2,5 euros el kilu. Yo les prebé y me paeció que aunque nun yeren muy dulces, nun taben mal de sabor. Nun sé si nos les podría poner más barates, pero eso dependería de cuánto mos diera por pedir, supongo.
Según taba comentándolo, ocurrióseme lo de proponelo equí na Cestina, aprovechando que de les naranxes mos despedimos ya fasta l'otoñu, y nun taría de más tener otres alternatives. Pa esta ocasión me paez que la cosa podría salir bastante fácil. Yo voi dir a Ponferrada el fin de selmana del 19-20 de xunu, y vengo pa Xixón de vuelta el domingu. Aprovechando el viaxe, pueo garrar les cereces el vienres de tardi o el sábadu a la mañana y traelo pa xixón el domingo, pa que puean recoyese el llunes por tol mundiu. Ya sabéis que les cereces nun ye una fruta que aguante precisamente mes y mediu, pero con esos diis y con guardales na nevera, deberíen aguantar cosa d'una selmana o asina.
Eso, ensín contar con conserves y llambiotaes (dulces)
Si queréis, me decís cuantes queréis (últimu día p'apuntase, el xueves 17) y pal llunes 21 les tendréis disponibles.
Un saludín
Esti fin de selmana tuvo por aquí la mi hermana y traía con ella una caxa dos kilos de cereces del Bierzu. ¿del Bierzu? Pues sí, del Bierzu, ver pa creer. El tema ye que son de un paisanu que conocen, que enantes poducía y vendia él sólu y agora ta metíu pa una cooperativa. Agora, aunque casi tola produción la venden a un distribuidor gallegu, venden daqué de fruta a particulares, a 2,5 euros el kilu. Yo les prebé y me paeció que aunque nun yeren muy dulces, nun taben mal de sabor. Nun sé si nos les podría poner más barates, pero eso dependería de cuánto mos diera por pedir, supongo.
Según taba comentándolo, ocurrióseme lo de proponelo equí na Cestina, aprovechando que de les naranxes mos despedimos ya fasta l'otoñu, y nun taría de más tener otres alternatives. Pa esta ocasión me paez que la cosa podría salir bastante fácil. Yo voi dir a Ponferrada el fin de selmana del 19-20 de xunu, y vengo pa Xixón de vuelta el domingu. Aprovechando el viaxe, pueo garrar les cereces el vienres de tardi o el sábadu a la mañana y traelo pa xixón el domingo, pa que puean recoyese el llunes por tol mundiu. Ya sabéis que les cereces nun ye una fruta que aguante precisamente mes y mediu, pero con esos diis y con guardales na nevera, deberíen aguantar cosa d'una selmana o asina.
Eso, ensín contar con conserves y llambiotaes (dulces)
Si queréis, me decís cuantes queréis (últimu día p'apuntase, el xueves 17) y pal llunes 21 les tendréis disponibles.
Un saludín
Re: TIEMPU DE CERECES
Si hai quórum, apúntome. Si nun son mui duces, ye la cuenta pa mermelada.
1. Susana, 5 kg. (si les vende en caxes, la cantidá que caiga más cerca)
Susana- Admin
Les caxes me paez que son de dos kilos. Pero supongo que tampoco ye mui abegosu partir lo que faiga falta. Redondeamos el pedíu cuando tengamos la cantidá completa, si acasu.
Hola a todos!
Le comenté a Juan ya que estuve hablando con la gente de la cooperativa y que el precio es negociable. Unicamente quería comentaros que eso se me olvido decírselo a mi hermano, que las cajas son de 2 y 5 kg.
Ayer nos dio unas pocas un amigo de esa cooperativa y ya son más grandes, únicamente están teniendo problemas porque la lluvia las está abriendo. Pero nada mejor como llamar antes de llevarlas a Gijón.
No obstante, tienen cerezas todo el mes. Si os animais, y Juan no puede yo también las puedo transportar
Le comenté a Juan ya que estuve hablando con la gente de la cooperativa y que el precio es negociable. Unicamente quería comentaros que eso se me olvido decírselo a mi hermano, que las cajas son de 2 y 5 kg.
Ayer nos dio unas pocas un amigo de esa cooperativa y ya son más grandes, únicamente están teniendo problemas porque la lluvia las está abriendo. Pero nada mejor como llamar antes de llevarlas a Gijón.
No obstante, tienen cerezas todo el mes. Si os animais, y Juan no puede yo también las puedo transportar
carmen- Mensajes : 215
Susana escribió:Si hai quórum, apúntome. Si nun son mui duces, ye la cuenta pa mermelada.
2. Almudena, 2kg.
Almudena- Mensajes : 177
Almudena escribió:Susana escribió:Si hai quórum, apúntome. Si nun son mui duces, ye la cuenta pa mermelada.
2. Almudena, 2kg
3. Rocío 5kg (si son cuatro bien y si son seis también)
Rocío- Mensajes : 130
Rocío escribió:Almudena escribió:Susana escribió:Si hai quórum, apúntome. Si nun son mui duces, ye la cuenta pa mermelada.
2. Almudena, 2kg
4. Fran, 2kg (una caja)
fran- Mensajes : 47
Cerezas
2. Almudena, 2kg
4. Fran, 2kg (una caja)
5. Pilar, 2kg
2. Almudena, 2kg
4. Fran, 2kg (una caja)
5. Pilar, 2kg
Pilar- Mensajes : 8
Les cereces, riquísimes. L'aspectu ye monumental, ya se comen colos güeyos. Y amás, tan riques. Nun m'importaría repetir, si llegamos a tiempu. Voi facer la preba con unes poques a ver cuántu tiempu aguanten na nevera.
Susana- Admin
Pues preva tu porque les mies sin saber como, pasaren toes pel gargüellu, en dos sentaes.
Las cerezas espectaculares.Susana escribió:Les cereces, riquísimes. L'aspectu ye monumental, ya se comen colos güeyos. Y amás, tan riques. Nun m'importaría repetir, si llegamos a tiempu. Voi facer la preba con unes poques a ver cuántu tiempu aguanten na nevera.
No me hubiera imaginado que en el Bierzo se dieran tan buenas cerezas.
hola a todos!
Cuanto me alegro de que os hayan gustado las cerezas. Claro que llegamos a tiempo si os animais. En la cooperativa nos dijeron que este año iban un poco retrasadas y que habría cerezas hasta la primera semana de julio. Lo que si os cuento es que tal vez no sean de la misma variedad, pero por mi experiencia suelen ser más dulces e igual de grandes.
Así que decirme cuántas quereis y esta vez haré yo el transporte.
Cuanto me alegro de que os hayan gustado las cerezas. Claro que llegamos a tiempo si os animais. En la cooperativa nos dijeron que este año iban un poco retrasadas y que habría cerezas hasta la primera semana de julio. Lo que si os cuento es que tal vez no sean de la misma variedad, pero por mi experiencia suelen ser más dulces e igual de grandes.
Allá va:carmen escribió:hola a todos!
1. Fran 6 kgs
1. Fran 6 kgs.
2. Susana 5 kg. (aproximadamente, me adapto a la cantidad que traigan las cajas o la que cuadremos entre todos)
Susana- Admin
Susana escribió:
1. Fran 6 kgs.
2. Susana 5 kg. (aproximadamente, me adapto a la cantidad que traigan las cajas o la que cuadremos entre todos)
3. Almudena 4 kg.
4. Maite (Yunai) 2 kg.
Almudena escribió:Susana escribió:
1. Fran 6 kgs.
3. Almudena 4 kg.
4. Maite (Yunai) 2 kg.
Rocío escribió:Almudena escribió:Susana escribió:
1. Fran 6 kgs.
3. Almudena 4 kg.
4. Maite (Yunai) 2 kg
5. Belén y Rocío 5 kg (aprox).
. Fran 6 kgs.
3. Almudena 4 kg.
4. Maite (Yunai) 2 kg
6. Natalia, 2 kg.
Tuvo Carmen en casa a contanos que si tien ocasión, traerá les cereces pal próximu fin de selmana, el domingu. Pela mio parte, ufierto la mio cueva p'almacenales equí y que paséis a recoyeles cuanto primero, que la fruta ya se sabe que nun aguanta muncho. De toles maneres, tamos pendientes de qu'ella nos cuente si les atopa y les puede traer. Ya durante la selmana vos contamos si s'atopen cereces y ponemos un horariu pa recoyeles.
3. Almudena 4 kg.
4. Maite (Yunai) 2 kg
6. Natalia, 2 kg.
Tuvo Carmen en casa a contanos que si tien ocasión, traerá les cereces pal próximu fin de selmana, el domingu. Pela mio parte, ufierto la mio cueva p'almacenales equí y que paséis a recoyeles cuanto primero, que la fruta ya se sabe que nun aguanta muncho. De toles maneres, tamos pendientes de qu'ella nos cuente si les atopa y les puede traer. Ya durante la selmana vos contamos si s'atopen cereces y ponemos un horariu pa recoyeles.
Susana- Admin
Zreizas en julio
Esta mañana falé con mi madre por el pedío de cerezas y dizme que traen de Bisuyu dos cestaos grandes y que, sintiéndolo muncho, desta vez non garraremos las del Bierzo. Yo ya tenía fecho el encargu así que, lo primero, voy falar con Carmen pa deci-y que, si tamos a tiempo, descuente las nuesas. De paso voy borralas de la lista definitiva...Susana escribió:
1. Fran 6 kgs.
3. Almudena 4 kg.
4. Maite (Yunai) 2 kg
5. Natalia, 2 kg.
Solo deciros que volvi a llamar y sí que hay cerezas, así que mañana por la tarde, imagino que hacia las 8 o un poco antes ya estarán en Gijón. Espero que sean tan buenas o mejores que las anteriores
Les cereces, de muerte, tan sabiéndome a gloria. Y nun voi echar más tiempu en emponderales, que pierdo de meteles na bocona.
Susana- Admin
Yo nun digo na porque tengo un dolor de tripa del copón......por llambiona!!!, y eso que quitóseme la costumbre de pequeña de comeles con el huesu.
MOCES Y MOZOS
Arranca de nueves la temporada la cereza. Aprovechando que la mi hermana vendrá per Asturies la selmana del 8-10 xunu, podía facese pedíu de cereces.
Me paez que nun fai falta recordavos lo riques que taben, les condenaes... Y que'l pedíu se fai como pa 2-3 selmanes vista, que la cereza nun aguanta muncho más tiempu, por desgracia.
Pues esu, que arranco llista pa dir apuntándose
1.- Xuan. 2 kilos
Arranca de nueves la temporada la cereza. Aprovechando que la mi hermana vendrá per Asturies la selmana del 8-10 xunu, podía facese pedíu de cereces.
Me paez que nun fai falta recordavos lo riques que taben, les condenaes... Y que'l pedíu se fai como pa 2-3 selmanes vista, que la cereza nun aguanta muncho más tiempu, por desgracia.
Pues esu, que arranco llista pa dir apuntándose
1.- Xuan. 2 kilos
1.- Xuan. 2 kilos
2. Susana, 3 kilos
3. Natalia y familia, 5 kilos (o los que traiga una caxa)
Carmen, ¿cuánto pedíen más o menos poles cereces? Por ufiertales per ehí, a ver si dalguién más se apunta, y dar una referencia.
2. Susana, 3 kilos
Carmen, ¿cuánto pedíen más o menos poles cereces? Por ufiertales per ehí, a ver si dalguién más se apunta, y dar una referencia.
Susana- Admin
cereces
Nos apuntamos¡¡
1.- Xuan. 2 kilos
2. Susana, 3 kilos
4.Pili y Pablo,3 kilos
1.- Xuan. 2 kilos
2. Susana, 3 kilos
4.Pili y Pablo,3 kilos
PiliyPab- Invitado
Página 1 de 4. • 1, 2, 3, 4
Página 1 de 4.