LA CESTINA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

GÜEVOS (de gallina....)

5 participantes

Página 1 de 2. 1, 2  Siguiente

Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Almudena Mar Abr 13, 2010 11:21 am

Nenos tuve falando con les monxes Agustines de Ovieu, elles venden los Güevos de les gallines que tienen sueltes pol prau a 2,50€, mio tia cómpralos munches vagaes y dizme que son buenos ( ye de pueblu......) por otru llau tamién hay una muyerina que los vende en la plaza directamente de les sos gallines pero parecenme un pocu caros a 4€ y debe tener poques gallines porque nun pue asegurar el poder servinos siempre, a vagaes quédase sin ellos, sobre tou en inviernu que ye cuando menos ponen
Si vos apetez podemos probar con los de les monxes a ver que nos paecen, voy buscalos yo esta selmana o la que vien pa probalos y lluego facer que coincidan con el envíu de la cestuca, pero pa eso tendría que saber cuanta xente los quier y cuantos, yo sería partidaria de probar con 1/2 docena pa cada un a ver como son
Dichu esto, empezai a facer una llista pa sabelo porque son monxes de clausura y tienen un horariu pa dir por ellos
Hala, a trabayar el coco! que yo ya toi salivando y faciendo cábales con la fariña y los güevos.......
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Xuan Jue Abr 15, 2010 4:53 pm

Sé que Araceli ufiertaba tamién vendenos güevos, a 3 euros la docena. Nun son suyos, pero mos los consigue.

Por mí, toi conforme no que diz Almudena, y garrar media docenina, a ver qué tal tan los de les monxes.

Namás cuento que seyan bonos, porque lo de curame los pecaos colos güevos divinos...
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Susana Vie Abr 23, 2010 11:17 am

Vale, equí probamos media docena

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Almudena Dom Abr 25, 2010 12:21 am

En vista de la cantidad de respuestes a lo de los güevinos y que no me dió tiempu apuntar tantos pedios, ni a les gallines poner tantos güevos.......paezme que será millor esperar al envíu de la suguiente cestuca y metelos en ella, paezvos bien?
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Susana Dom Abr 25, 2010 5:34 pm

Pal próximu cestu ta bien. Anque tábemos pensado nos que puede apurrir Araceli, que son más baratinos. Alba y David apúntense con otra docena.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Xuan Dom Abr 25, 2010 6:20 pm

Yo tamién voto por facelo ya pa la prósima cesta...

Pero yeren más baratinos los de les monxes, non? A dos euros y mediu la docena, me paez
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Almudena Dom Abr 25, 2010 9:05 pm

Eso ye, 2,50€, los caros yeren los de la paisana la plaza que eren a 4.
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Susana Mar Abr 27, 2010 10:01 am

Val, val, taba yo equivocada. Media pa mín y una docena pa Alba y David

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Gustavo Mar Abr 27, 2010 5:22 pm

Una docena mas. Gustavo.

Gustavo

Mensajes : 8
Fecha de inscripción : 10/01/2010

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Xuan Jue Abr 29, 2010 1:34 am

Pa Carmen de Casa Carmen, tamién la media docenina....
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Almudena Vie Mayo 07, 2010 2:11 pm

Mozos, a mi particularmente los güevos de les monxes nun me paicieron gran cosa, nun toi segura si ye que son atees les pites, o que nun yos gusta la vida de recogimientu, pero debíen tar extresaes porque yo vilos normalinos, normalinos, vamos como los del Alimerka, pero más pequeños, otru puntu sería que les monxes como son muy tunes nos faigan comulgar con ruedes de molín, pero pa tar sueltes pol prau.......en fín, la mio opinión ye que busquemos por otru llau, que vos paez?
Ah! los otros que mi dieren pa probar de Villaviciosa....mas de lo mesmu.
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Alba y David Vie Jul 16, 2010 1:06 pm

Hola a tod@s!! Vereis, Hemos conocido a un chico que tiene pitas de corral y que puede proveernos de huevos. Yo ya los he probado y están bastante ricos, o eso me ha parecido a mí. Vereis, las gallinas solo están alimentadas con piensos ecológicos y salen a pastar al prao a diario. El chico, que se llama Rafa, nos invita a que vayamos a conocer a las gallinas, si nos apetece, y a sus cinco gallos.
Vende la media docena a 1,70 o 2 euros, dependiendo del tamaño de los huevos.
Por cierto, Rafa está en el grupo de consumo de Picu Rabicu, de productos ecológicos y de comercio justo. Eso me hizo pensar en la posibilidad de conseguir algún producto, como por ejemplo el azucar o el café, por vias de comercio justo, que podríamos conseguir a través de Picu Rabicu, ¿qué les parecería?

Con respecto a lo de los huevos, si les apetece probarlo, para la próxima centina podría hacerse un pedido, o antes si kieren. Ya nos cuentan.

Mucha salud!!

Alba y David

Mensajes : 29
Fecha de inscripción : 19/02/2010
Localización : XIXÓN Y OTRAS DIMENSIONES

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Almudena Vie Jul 16, 2010 2:35 pm

Si se prueben por mi encantada, que lo de los huevos traeme de cabeza, aunque los de Araceli gústenme

Hala entamu llista

Almudena.- 1 docenina
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Xuan Dom Jul 18, 2010 11:26 pm

A mi tamién me parez bien prebalos. Baratos lo que se diz baratos nun son, pero a mi me paez bien prebalos a ver qué tal tan.

Almudena escribió:

Hala entamu llista

Almudena.- 1 docenina
Xuan.- 1 docena

En cuantes a lo de la azúcar o el café, mercar estes coses en tiendes de comerciu xustu tien sus pros y sus contres. Los pros ye que se da por sentáu que'l productu ta meyor pagáu al productor, y que recibe un preciu digno polo que fai y comercia. Los contras ye que al final, les redes de tiendes de comerciu xustu faen redes de suministru supongo que casi iguales a les tradicionales, y eso supón que normalmente los precios salgan desorbitaos.

De toles maneres, yo voto por mirar precios y carauterístiques, y nun dar les coses por sentaes ensín sabeles. Y si hai quorum (yo de mano siempre soi favorable a prebar a ver qué tal) pues facemos pedíu.
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Alba y David Miér Jul 28, 2010 3:07 pm

Chic@s!! Una pregunta. Quereis esperar hasta la próxima cestina o pedimos ya los huevinos, porque por el momento nadie está apuntándose y podríamos cojerlos para los que estamos en la lista de momento y los probais ya. Lo que querais, me da igual esperar a ver si con el paso del mes se apunta más gente.

Alba y David

Mensajes : 29
Fecha de inscripción : 19/02/2010
Localización : XIXÓN Y OTRAS DIMENSIONES

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Almudena Jue Jul 29, 2010 2:58 pm

Por mi cuando querais, eso sí, yo quiero güevos, porque a esti pasu, ya van tener pollín ( de pollu, nun de borricu, que pa eso ya me basto solina)
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Xuan Jue Jul 29, 2010 5:55 pm

Yo por mí lo facemos aprovechando el prósimu envíu de les verdures, que ye pal llunes 9. Pero vamos, que si se fai enantes, tamién me paez bien.

Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Susana Vie Jul 30, 2010 9:58 am

Aprovecho p'avisar que nun voi ser quien a garrar la prósima cestina, nin a recoyela nin a comela. Pero a los güevos sí que m'apuntaba, ya veré, Alba y David, la manera de pillávoslos en casa nos díes siguientes.

Respecto a los cestos, tuve de reclamá-y a Xuan dalgunos de los prestaos, puntual y apuradamente. Tuve charrando con dalgunos de vosotros y vosotres el tema de cestos y bolses na última temporada. Paez bastante xeneralizada la opinión, a Araceli tamién-y paeció lo meyor, de que les bolses que ufierten nos supermercaos son lo más cómodo pa meter y llevar, y tamién lo más barato. Los del Eroski tienen una bolsa ensin cartelos nin publi, como yera tamién el gustu nuesu. A 0,50 céntimos la bolsa, si vos paez bien, pa la selmana que vien merco 22 y ponémos-y un recargu d'un euru a la cestina y arreglada la cuestión. Excepto Pilar, que ya lo adelantó. Yera más guapo el cestu, yera más guapo que fora una bolsa de tela, pero el tiempu y el bolsu apremien. ¿Dalguién tien meyor opción?

Por ciertu, el que tenga bolses de les que venimos usando hasta agora, que les suelte por favor.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Xuan Vie Jul 30, 2010 4:29 pm

Yo tuve mirando esta selmana, y o bien yeren bolses cares, o bien nun yeren afayaíces pa lo nuesu.

Voi ver si el llunes veo dalguna cosina, por si acasu, per ehí. Colo que vea, vos cuento.

Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Alba y David Sáb Jul 31, 2010 4:14 pm

de acuerdo a lo de la cesta. susana. Por cierto que nosotros tenemos una y hemos de devorlverla antes de la cestina, no?

Creo que ya que estamos en agosto, nos esperamos a la cestina del 9 pa los huevos, vale? Cuantos querrás, susana?

Alba y David

Mensajes : 29
Fecha de inscripción : 19/02/2010
Localización : XIXÓN Y OTRAS DIMENSIONES

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Susana Lun Ago 02, 2010 8:27 pm

David y Alba. Yo la próxima cestina nun voi poder garrala. Pero si podéis pillame una docenina de güevos y guardámela vosotros na vuestra nevera, tento dir por ella cuando bonamente pueda, el martes o el miércoles.

Lista de huevos
1- Susana 1 docena

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Alba y David Mar Ago 03, 2010 3:46 pm

ok susana, sin problema.

Recapitulo: Almudena, Xuan y Susana, una docenina cada uno, nosotros, otra docenina.

Dejo de plazo hasta el día 7, pues el día 8 quedaré con Rafa para que me dé los huevos, por si alguien más se apunta.

Alba y David

Mensajes : 29
Fecha de inscripción : 19/02/2010
Localización : XIXÓN Y OTRAS DIMENSIONES

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Almudena Miér Ago 04, 2010 8:18 pm

Probe Rafa......
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Alba y David Dom Ago 08, 2010 5:47 pm

jejeje!!! si, pobre Rafa....pues ya está, ya le cogí los huevines (ejem, jejejeje). Lo mejor sería ajuntarlos a la cesta. ¿Dónde los tengo que llevar? A tu casa, Xuan? me cuentas y mañana me paso por donde sea. Ha salido la cosa a 3,40 la docena, de tamaño mediano. A ver si os gustan. Nosotros nos hemos hecho un arroz con huevos mu rico hoy para comer.

Alba y David

Mensajes : 29
Fecha de inscripción : 19/02/2010
Localización : XIXÓN Y OTRAS DIMENSIONES

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Alba y David Miér Sep 08, 2010 10:18 pm

Hola!! Tenemos huevines de nuevo.
Xuan, tú me dijiste que cogerías una docena, dime cuande te viene bien que pase a dejártelos, vale?
Almudena, si te gustaron y quieres repetir, díme.
Y si alguien más quiere, que lo comente lo antes posible, por favor.

Salud!!!

Alba y David

Mensajes : 29
Fecha de inscripción : 19/02/2010
Localización : XIXÓN Y OTRAS DIMENSIONES

Volver arriba Ir abajo

GÜEVOS (de gallina....) Empty Re: GÜEVOS (de gallina....)

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 1 de 2. 1, 2  Siguiente

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.