CIRUELES CLAUDIES NA GÜERTA D'ARACELI Y ANTÓN
3 participantes
Página 1 de 1.
CIRUELES CLAUDIES NA GÜERTA D'ARACELI Y ANTÓN
Avisu a navegantes: llamóme Araceli anueche, que tien disponibles cirueles claudies pa traeles el domingu y que les podamos garrar en casa de Rocío. Dizme que pa la siguiente cestina nun aguanten, asina que damos la oportunidá de mercales esta selmana.
Escaecí preguntá-y el preciu, si vos digo la verdá, pero comprometime a avisavos a toos por si queréis. Tenemos que-y lo dicir el domingu pela mañana pa que nos les traiga. Apuntá-ylo nel foru o poné-yme un correín y ya la llamo yo pa da-y el avisu. V Quedo pendiente de que me contéis.
Pela mio parte, voi garrar cinco kilos pa comer, facer compota y mermelada. Si nun llegáis a tiempu p'apuntavos, toi dimpuesta a repartilos.
1. Susana 5 kg.
Escaecí preguntá-y el preciu, si vos digo la verdá, pero comprometime a avisavos a toos por si queréis. Tenemos que-y lo dicir el domingu pela mañana pa que nos les traiga. Apuntá-ylo nel foru o poné-yme un correín y ya la llamo yo pa da-y el avisu. V Quedo pendiente de que me contéis.
Pela mio parte, voi garrar cinco kilos pa comer, facer compota y mermelada. Si nun llegáis a tiempu p'apuntavos, toi dimpuesta a repartilos.
1. Susana 5 kg.
Susana- Admin
Re: CIRUELES CLAUDIES NA GÜERTA D'ARACELI Y ANTÓN
Susana escribió:Avisu a navegantes: llamóme Araceli anueche, que tien disponibles cirueles claudies pa traeles el domingu y que les podamos garrar en casa de Rocío. Dizme que pa la siguiente cestina nun aguanten, asina que damos la oportunidá de mercales esta selmana.
1. Susana 5 kg
2. Xuan 4 kg.
Home, yo tamién me apunto. Sobretoo pa facer un poco mermelada pa tener pal añu. Que da muncho de sí la cosa...
Re: CIRUELES CLAUDIES NA GÜERTA D'ARACELI Y ANTÓN
Xuan escribió:3. Carmen de casa Carmen 2 kgSusana escribió:Avisu a navegantes: llamóme Araceli anueche, que tien disponibles cirueles claudies pa traeles el domingu y que les podamos garrar en casa de Rocío. Dizme que pa la siguiente cestina nun aguanten, asina que damos la oportunidá de mercales esta selmana.
1. Susana 5 kg
2. Xuan 4 kg.
Home, yo tamién me apunto. Sobretoo pa facer un poco mermelada pa tener pal añu. Que da muncho de sí la cosa...
carmen- Mensajes : 215
Página 1 de 1.