LA CESTINA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

FERIES Y CONGRESOS

+4
Alba y David
Xuan
Almudena
Susana
8 participantes

Página 1 de 3. 1, 2, 3  Siguiente

Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty FERIES Y CONGRESOS

Mensaje  Susana Dom Abr 25, 2010 9:37 pm

Chavalería. Con más o menos regularidá, tol mundo vien poniendo algo per equí. Con too, hai xente a la que-y presta muncho más comunicase polo personal, por nun tar habituaos a esti tipu de chiringos cibernéticos o por nun tar mui enriba d'ello o por nun-yos llamar l'atención. Una tien equí amigos d'enantes, y depués de los pidíos que cayeron na mio choza, creo que ya vos conozo personalmente a casi toos. Hai dalguna xente que tuvo encantao de tomar parte na cestina, que participa habitualmente nos pidíos, que tien ciertamente muncha información, bon criteriu, munchu interés en mercar coses fora de los círculos habituales y muncho entusiasmu polo que se recibe, y que nun se dexa conocer n'esti chiringu cibernéticu nin pa Dios. Y tampoco, en consecuencia, conoz a los demás.

Anque suene un poquitín a convivencies d'éstes que facía la rapacería cristiana, o a jóvenes castores o dalgo asina, propongo organizar una mini-excursión, sí, sí, como suena. Una visituca rápida a dalguna feria, en fin, compartir un tiempín pa conocenos, intercambiar unes cuantes impresiones y ya que tamos, facer unes comprines in situ. En dalguna ocasión creo que se comentó que igual Araceli tenía el detalle d'enseñanos la güertuca que nos da de comer dalgún día, inclusive de danos la opción de facer dalguna collecha o dalgún trabayín d'agricultores aficionaos. Cónstame que hai dalguna xente cestera que diba pegar saltos d'allegría con eso.

Nun se m'ocurre otra cosa.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty Re: FERIES Y CONGRESOS

Mensaje  Almudena Dom Abr 25, 2010 9:56 pm

Algo asina acababa de proponelo Maite, pero como lo de escribir ye como matala, pues eso, que sólo lo sabía yo, anda, empezai a buscar que facer
Tamién val facer una comida, cena o merienda, el desayunu no que hay que madrugar, y que cada un lleve algo pa probar y nun cargar de trabayu, la mio casuca pue acogevos con munchu gustu, otra opción, salida barbacoera a algún llau, de toes formes la mas prestosa sería facer de "agricultores" y buscar feries por Asturies que hay de muches coses tamién ye perfecta
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty Re: FERIES Y CONGRESOS

Mensaje  Xuan Dom Abr 25, 2010 10:33 pm

A mí me paez una idega mui chula.

Dafechu, yo tenía unes cuantes idegues o propuestes. Por supuestu, se agradecen otres...
- Dir un sábadu a la güerta Araceli. Ellos suelen dir de sábadu a apañar la verdura pal llunes. Si-yos avisamos con tiempu, y agora en cuanto arranque la primavera en condiciones, me paez que sedremos más que bien recibíos (siempre y cuando nun pisoteemos les verdures. Lo digo por mí, que soi mui torpe)

- Facer una quedada, aprovechando la temporada de primavera, onde hai más abundancia de tipos y cantidaes de verdures. Una idega yera, por exemplu, facer un pedíu extra de tomates, cuando tean de temporada, y facer una quedada pa facer tomates o salsa de tomates en conserva, claro. Mi pisu nun ye grande, pero Pelaez, el gatu, ye bastante sociable, y promete nun arañar nin morder a naide.

- El día 16 de mayo me parez que ye'l festival de la ablana n'Infiestu. Yo lo sé porque hay una carrera popular a la que quería ir, y contaba con proponer en el foro traeme un sacu ablanes, pa repartir pa toos. Pero aprovechando la propuesta Susana, tamién pue usase como quedada en grupu, inclusu pue aprovechase pa rematalu con comida nel área recreativa de la Pesanca, por exemplu, si ta buen día.

Esto namás son unes poques idegues, claro. Y bien almitíes son toles que puean xurdir, faltaría más...
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty Re: FERIES Y CONGRESOS

Mensaje  Susana Mar Abr 27, 2010 9:59 am

Si ye por mín, voto por la visita a la güerta d'Araceli, que me paez lo menos forzao y supongo que quién más quién menos, tenga ganes de ver la so "fábrica" de verdures y de da-y un besu a Araceli. De toles maneres, voi dexar la decisión en manes de la xente que nun tien costume de participar nel foru. Lo que más-yos preste. Pela mio parte, voi facer ronda de contactos colos mios colegues cesteros.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty Re: FERIES Y CONGRESOS

Mensaje  Xuan Jue Mayo 13, 2010 1:27 am

Neños y neñes

Diz Araceli que por ella encantada de que faigamos una visita a la güerta, y si ye pa echar un gabitu apañando verdura, muncho meyor.

Yo votaba por arrimase, por poner una fecha, el sábadu 22 de mayu, si hai bon tiempu y a la xente-y paez bien. Lo digo porque mos tocaba cesta pal 24, y si hai un poco buen tiempu, igual hai tamién coses que recoyer na güerta, y de pasu facemos una recoyida in situ de la cesta que debería entregase el llunes.

Alcordavos que pa Araceli el día propiciu ye siempre de sábadu, que ye cuando suel dir a facer la recoyía na güerta.

A ver qué vos paez. La fecha la propongo por poner una. Si veis otra meyor o daquién tien torgues, pue mirase otra. Claro.
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty Re: FERIES Y CONGRESOS

Mensaje  Susana Jue Mayo 13, 2010 2:07 am

Por mín ta bien, claro. Voi comentalo cola xente poco aficionada al foru, pa que s'apunten esa fecha. A ver puede dir tol mundo

Como supongo que sedrá inevitable qu'un grupu de consumo organice merendola, yo llevo como mínimo, una empanada y dalguna otra churripundiada, que son les mios especialidaes.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty SOMOS DAVID Y ALBA

Mensaje  dya Vie Mayo 14, 2010 1:56 pm

Hola nenos. A nosotros nos parece muy bien la propuesta de Susana de encontrarnos de alguna manera para así conocernos. Y claro que nos hace gracia lo de irse a alguna feria o hacer alguna quedada pa comer. Pero estamos de acuerdo en que lo mejor sería ir al huerto de Araceli, trabajar un poquillo y merendolear todos juntos. Es lo que más nos apetece y sería una primera quedada mu bonica. El día 22, sábado, Alba puede ir seguro, y yo (David), puede que tenga que trabajar y entonces me lo perdería. Y además nos pasa que no tenemos coche para ir hasta allí. ¿Se puede llegar de otra manera?
Ojalá que la gente se anime y acabemos quedando.

Salud y buenos alimentos!!!! Smile

dya
Invitado


Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty Re: FERIES Y CONGRESOS

Mensaje  Almudena Vie Mayo 14, 2010 2:16 pm

Hay que llevar fosoria? ( nunca se si ye fosoria o fesoria...mi güelu llamábala fosoria)
Por mi la fecha ta bien, pol coche pa dir no vos peocupeis Alba y David porque la intendencia pue arreglase (en el miu caben 4 y apurando el maleteru d'algún mas...)
Yo apúntome a llevar algún pastelucu quesu, ye que me peleo con el y nun acaba de quedar bien, así téngovos de conejinos pal dolor de barriga
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty Re: FERIES Y CONGRESOS

Mensaje  Susana Vie Mayo 14, 2010 3:16 pm

Alba y David, la mio vecina y colega Natalia tamién va dir y dispón de coche pa llevanos a los que-y quepamos. Igual podíemos compartir los coches y llevar los menos que podamos. ¿Qué vos paez? Ta feo que lo diga yo, que nin gasto coche nin sé ónde ta la güerta siquiera...

Si nun fora bona fecha pa dalguién, tamién podemos mudar de día. Pela mio parte, adáptome.

Con Nuria igual nun podemos contar, porque tuvo estos díes ocupándose d'aportar otra boca más pa la cestina y nun va tener cuerpu anque ganes nun-y falten. Con too, igual nos manda una delegada. Por ciertu, ¿cuál ye'l plan? ¿Mañana o tarde?

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty Re: FERIES Y CONGRESOS

Mensaje  Xuan Vie Mayo 14, 2010 4:38 pm

Voi falalo con Araceli, y que mos diga ella cuándo estorbamos menos y nos pue soportar....
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty hola chicos!!!!

Mensaje  DYA Miér Mayo 19, 2010 1:24 pm

a nosotros este sábado nos va genial porque David no trabaja, y a partir del otro finde ya trabaja siempre... nosotros nos acoplamos a culquier vehículo!!!!

cuáles son exactamente los planes??? pasar ahí la mañana??

Razz

DYA
Invitado


Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty Re: FERIES Y CONGRESOS

Mensaje  Xuan Jue Mayo 20, 2010 1:57 am

DYA escribió:a nosotros este sábado nos va genial porque David no trabaja, y a partir del otro finde ya trabaja siempre... nosotros nos acoplamos a culquier vehículo!!!!

cuáles son exactamente los planes??? pasar ahí la mañana??

Razz

Los planes son un poco como veamos. A mí se me ocurría lo de presentanos na güerta más o menos a les 10, ver cómo ye la güerta que mos da de comer les verdures, echar una mano a Araceli colo que se tercie, echar unes rises, y si cada ún se apunta a llevar daqué de picoteo o comida campestre, pues la cuenta.

Pero vamos, que como veais. Yo propongo un poco esa idega, a ver cómo lo veis.
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty Re: FERIES Y CONGRESOS

Mensaje  Almudena Lun Mayo 24, 2010 7:09 am

Recomendación: verlo hasta el final, están los integrantes del evento, para cualquier reclamación diríjanse a quequereisquehagasinosehacerlosvideosmejor@hotmail.com o a esta otra conunacamaradetresalcuartonosepuedehacermas@yahoo.es






Aclaración: de los intérpretes de la película, falta Segismunda que ya no está entre nosotros (RIP) al acabar junto con sus hermanas en una deliciosa empanada----









[img]FERIES Y CONGRESOS 1049947 Uploaded with ImageShack.us[/img]

[img]FERIES Y CONGRESOS 10499482 Uploaded with ImageShack.us[/img]

[img]FERIES Y CONGRESOS 10499492 Uploaded with ImageShack.us[/img]

[img]FERIES Y CONGRESOS 10499502 Uploaded with ImageShack.us[/img]

[img]FERIES Y CONGRESOS 10499512 Uploaded with ImageShack.us[/img]

[img]FERIES Y CONGRESOS 10499522 Uploaded with ImageShack.us[/img]

Y aquí Segismunda si hubiera llegado a la edad adulta...



[img]FERIES Y CONGRESOS Cebolla Uploaded with ImageShack.us[/img]
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty Re: FERIES Y CONGRESOS

Mensaje  Susana Lun Mayo 24, 2010 10:14 am

Meca, Almudena ¿Vamos montar productora? Tragaldabes Producciones? ¿Quién inscribe esto na sgae? Ye qu'a mín nun me daba más cobrar drechos d'imaxe, creo que los paguen trimestralmente. Voi mirar les tarifes, sección eventos gastronómicos al aire llibre, o congresos sabatinos d'hortofruticultura.

Por ciertu, Maite, tengo'l llibru de recetes pa xente vexeta. Gracies munches, voi manchurrealu a base de bien na cocina, nun te quepa dubia.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty Re: FERIES Y CONGRESOS

Mensaje  Almudena Lun Mayo 24, 2010 10:24 am

[quote="Susana"]Meca, Almudena ¿Vamos montar productora? Tragaldabes Producciones? ¿Quién inscribe esto na sgae? Ye qu'a mín nun me daba más cobrar drechos d'imaxe, creo que los paguen trimestralmente. Voi mirar les tarifes, sección eventos gastronómicos al aire llibre, o congresos sabatinos d'hortofruticultura.

Cuando el diablu nun tien que facer...
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty Re: FERIES Y CONGRESOS

Mensaje  Xuan Lun Mayo 24, 2010 5:34 pm

[quote="Almudena"]
Susana escribió:Meca, Almudena ¿Vamos montar productora? Tragaldabes Producciones? ¿Quién inscribe esto na sgae? Ye qu'a mín nun me daba más cobrar drechos d'imaxe, creo que los paguen trimestralmente. Voi mirar les tarifes, sección eventos gastronómicos al aire llibre, o congresos sabatinos d'hortofruticultura.

Cuando el diablu nun tien que facer...

Menos samba y mais trabayar...
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty hola

Mensaje  Alba y David Miér Mayo 26, 2010 3:59 pm

que guapos que estamos todos, sobre todo Segismunda antes de ser parte de la empanada!!!!!!!

gracias por el vídeo, gracias por las fotos!!!!!

cuándo repetimos?????? nos lo pasamos muy bien y eso de currar en la huerta es muy productivo!!!! sabe mejor la verdura cuando te la comes!!!!!!

sunny

ay por cierto: YA ENTRAMOS COMO USUARIOS Y DEJAMOS DE SER INVITADOS, BUENO, CREO QUE LO HEMOS HECHO BIEN, JEJEJEJEJEJ

Alba y David

Mensajes : 29
Fecha de inscripción : 19/02/2010
Localización : XIXÓN Y OTRAS DIMENSIONES

Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty Re: FERIES Y CONGRESOS

Mensaje  Xuan Miér Mayo 26, 2010 10:59 pm

Alba y David escribió:

cuándo repetimos?????? nos lo pasamos muy bien y eso de currar en la huerta es muy productivo!!!! sabe mejor la verdura cuando te la comes!!!!!!

sunny


Yo tamién toi pola llabor de repetir esperiencia otru día. Nun sé, igual más tirando pal vranu, cuando la güerta tea a tolo que da. Asina se disfruta más de ver la güerta, y Anton y Araceli agradecen unes cuantes manos más p'apañar pimientos, por exemplu...
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty La Cestina en Manzaneda (1)

Mensaje  Rocío Jue Mayo 27, 2010 1:39 am

FERIES Y CONGRESOS Cestinaenmanzaneda007

FERIES Y CONGRESOS Cestinaenmanzaneda006

FERIES Y CONGRESOS Cestinaenmanzaneda1


Última edición por Rocío el Miér Jun 02, 2010 9:07 pm, editado 4 veces

Rocío

Mensajes : 130
Fecha de inscripción : 13/01/2010

Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty Re: FERIES Y CONGRESOS

Mensaje  Almudena Jue Mayo 27, 2010 12:39 pm

Me apuntoooooooooooooooooooo, sería genial que fuera cuando estén los tomates o pimientos en sazón, que esos sí distinguimos bien los que hay que cortar
Ah! no respondo de lo que haga luego con les fotos, que se me están ocurriendo unes cuantes idees...
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty La Cestina en Manzaneda (2)

Mensaje  Rocío Miér Jun 02, 2010 8:47 pm

FERIES Y CONGRESOS Cestinaenmanzaneda010

FERIES Y CONGRESOS Cestinaenmanzaneda011

FERIES Y CONGRESOS Cestinaenmanzaneda004

FERIES Y CONGRESOS Cestinaenmanzaneda002

Rocío

Mensajes : 130
Fecha de inscripción : 13/01/2010

Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty Re: FERIES Y CONGRESOS

Mensaje  Almudena Miér Jun 02, 2010 9:52 pm

Nun se yo si lo de les fotos dientro un códigu de barres ye por algo, a que tamos catalogaos cada un pola cantidad de berces que colectamos?
O eso, o ye que la señal de banda ancha nun llega al huertu tovía. Habrá que preguntai a Araceli!
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty Re: FERIES Y CONGRESOS

Mensaje  Alba y David Lun Jun 07, 2010 1:21 am

¿COMORRRRRRRRRRRRRRR?????????????????????????

Alba y David

Mensajes : 29
Fecha de inscripción : 19/02/2010
Localización : XIXÓN Y OTRAS DIMENSIONES

Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty Re: FERIES Y CONGRESOS

Mensaje  Xuan Miér Dic 15, 2010 2:13 am

Mozos y moces

El próximu més de xineru la Cestina cumple un añín funcionando. Hai qué tiempos aquellos... yéremos tan mozos...

Bono, pues comentábamos unos cuantos que taría bien facer una especie de cellebración-aniversariu. Vamos, una escusa pa ponenos moraos a comer, echar unes rises, que nos conozamos los que tovía nun mos conocemos, y falar de lo que se mos puea ocurrir.

A mi, que soi bastante esquemáticu, se me ocurren cuatro coses importantes pal eventu, a ver qué vos paez:

- La primera, la fecha, claro. Lo guapín ye que fora un dii que pa toos mos tuviera bien arrimanos y que nun coincida con curro, vacaciones o compromisos. Igual un domingo a la hora comer podía ser bona opción.

- Otra, cuántos sedríamos. Sedría importante saber cuántos taríemos dempuestos a dir, pa facer los cálculos de xente que vamos y demás.

- Sitiu de reunión. Si somos munchos (sedría lo ideal) nun cabemos en casa de naide, y ye cuestión de mirar a ver ónde podríemos disponer de dalgún llocal, a ser posible con cocina afayaíza, pa poder montar l'eventu. A mi me sonaba que hai un par de sociedaes gastronómiques en Xixón, pero me pasé polos llocales y tienen pinta de llevar años zarraos. Otra posibilidá podría ser l'albergue xuvenil, dalgún centru de barriu con cocina... Se almiten, más bien diría se imploren, propuestes.

- El tema gastronómicu. A mi se me ocurría facer un concursu de pinchos, ensín calter competitivu, sinon más bien en plan de circunscribinos un poco y evitar que al final haya demasiada comida per ehí rondando, y sedría una cosa más medía. Lo ideal sedría utilizar no posible los productos de La Cestina, y tamién respetar el tema la comedera de la xente con peculiaridaes (vexetarianos, alerxies allimenticies y demás)

Vamos, esto namás son unes idegues. Por supuestu, cuantos más seyamos a opinar y poner el nuesu granín d'arena, meyor que meyor...
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty Re: FERIES Y CONGRESOS

Mensaje  Susana Jue Dic 16, 2010 1:16 am

Si, taría bien facer una reunión. ¿Quién nos mandaría entamar col grupu en xineru, colo frío que ta como pa dir a la güerta a comer o per ehí en dalgún práu...?

¿Y si vamos poniendo feches? Paezme que va a ser eso quiciás lo más complicao, que nos cuadre bien a toos. Anuncio que Alba y David aterrizaron en Barcelona hai unos díes y vendrán pa Xixón después de Reis. Pela mio parte, un domingu pa comer taría bien, aunque de xuro taré fora a lo menos ocho díes en xineru. Prestábame dir, pero si me pilla fora y se me guarden unes fotos y unes cuantes hestorietes, tan contenta.

¿Qué tal los demás de vacaciones y curros y compromisos varios? Prestaba tamién tener en cuenta a la sección berciana que tan bien nos da de beber.

Lo más guapo yera un sitiu onde pudiéramos cocinar, aunque ta un pelín complicao. Unvié-yos un correín a los de la Escuela d'Hostelería por si tan dimpuestos a prestanos o alquilanos les cocines, anque tengo munches dubies. Planteábase tamién el centru municipal del Llano, onde faen cursos de cocina y tienen de tener instalación. Lo malo ye que pa comer nun paez un sitiu muy guapu. Nun paez fácil atopar un recintu graciosu pa comer onde te dexen llevar la comida... Dalgo se nos ocurrirá.

El concursu de pinchos dexábalu yo en menú degustación, que la competición nun ye la mio especialidá, jeje. Nun conozo lo que ye tener comida COCINADA de sobres... Nun esmerase tanto coles dietes minoritaries, a lo menos, polo que a mín respecta. De momentu tamos ensin radicalizar, toleramos la dixestión de animalinos na mesma mesa, anque nun la recomendemos.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

FERIES Y CONGRESOS Empty Re: FERIES Y CONGRESOS

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 1 de 3. 1, 2, 3  Siguiente

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.