LA CESTINA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ME SE PASÓ L'ARROZ

+11
Silvi
Angeles
Rocío
fran
belen fernandez collar
Alba y David
Pilar
carmen
Gustavo
Almudena
Susana
15 participantes

Página 1 de 4. 1, 2, 3, 4  Siguiente

Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty ME SE PASÓ L'ARROZ

Mensaje  Xuan Miér Abr 14, 2010 2:02 am

Buenes, chavalotes

Equí vos cuelgo lo que atopé del tema l'arroz. Equí pasa un poco como cola fariña, que nun ye abegosu atopala direutamente del productor, y que abunden distribuidores y demás, unos ecoloxistes y otros non, que presumen de mediar direutamente del productor. Pero bono, dalguna cosa atopé, mercando direutamente a productor...

Nel tema les variantes ecolóxiques, la mi impresión ye que equí el tema ta mui mui en pañales. Vos cuento. Al paecer, les produciones ecolóxiques na península casi se puen contar colos deos d'una mano. Hai un arroz navarro (que namás se vende por distribuidor ecolóxicu), dalgún productor na zona'l Deltebre (que namás vende en delictesen y el corteinglés) y al paecer, hubo dalgún intentu fallido pola zona d'Andalucía. Me paez que poca cosa más, y lo poco más que atopé, foi siempre a través de portales-distribuidores ecolóxicos.

A falta de distribuidores ecolóxicos, busqué arroces con cierta garantía de calidá, con denominaciones d'orixen y eses coses. Cosuques que nun se dispararen de preciu, pero que nun foran l'arroz standard del supermercáu.

Paeciome un poco complicáu, ya vos cuento, lo del arroz, pero nin muncho menos imposible. Yo ye que soi bastante arroceru. A ver vosotros como lo veis...

ARROZ DE CALASPARRA
Foi el primeru que miré, porque me paecía el más conocíu, y me puse a fisgar. Al paecer, ye una denominación de la zona Murcia, mui chiquitina. Tantu, que al paecer namás hai dos empreses que pertenecen al conseyu regulaor, y son
www.arrozdecalasparra.com
Son una cooperativa. Tienen una variante ecolóxica. Tienen tienda online, pero nun furrula. Sería cuestión d'entrugar precios
www.arrozdecalasparra.es
Otros con orixinalidá brutal nel link. Tienen dos variedaes, arroz bomba y arroz balilla. Ponen que puen vender hasta sacos de 25 kg, pero namás cuelguen precios de saquinos de fasta 2 kg. Si vos interesa esti arroz, pueo pedir preciu pa sacos mayores. Los precios
- Arroz bomba - 6 euros el kilu, da igual si los sacos son de 1 o 2 kilos
- Arroz balilla - 4 euros el kilu, en sacos de 1 kilu (en sacos de 2, ye más caru, ver pa creer)
Gastos d'unvíu incluyíos

ARROZ DE VALENCIA
Tamién tienen conseyu regulaor d'orixen. Equí hai como 8 o 10 productores, más o menos, y los precios nun son tan altos como los de calasparra. Vos cuento...

- http://tic.ainia.es/lonja/catala/app/acercade.aspx
De los pocos que ufierten vender a particulares. Precios...
- Arroz bomba extra. 2,70 euros el kilu, en sacos de 25
- Arroz redondo extra D.O. 1 euru el kilu, en paquetes de 1 kg

- http://www.thecommerce.es/epages/ea8178.sf/es_ES/?ObjectPath=/Shops/ea8178/Categories
La empresa paez un tantu sibarita, como si vendieren pa los guiris o asina, pero l'arroz ye DO Valencia. Precios
- 1,80 el kg en sacos de 5 kg. Nun fala de variedaes...
Gastos d'unvíu incluyíos...


ARROZ DELTA DEL EBRO
Tamién tienen Denominación d'Orixen
- www.arrossaires.com
Tienen arroz ecolóxicu. Me llamó la atención que mientres otra xente paez que ponen complicáu poder pedir productos. Estos casi nun falen de la empresa, lo más evidente ye la tienda... Precios:
- Arroz bomba - 4,95 + iva el kilu, en sacos de 5 kg
- Arroz bahía (arroz redondu de la denominación) - 1,641 + ivael kg, en paquetes de a kilu
Gastos d'unvíu, aparte


Teo les páxines de otres empreses y productores. De los de Valencia hailos que tienen mui bona pinta, pero nun ponen na pa vender arroz. Supongo que ye cuestión d'enterase. Supongo que los precios sedrán asemeyaos a lo que vos pongo, más o menos...

Tamién hai otra xente, aragoneses, que teníen bastante bona pinta, pero tamos igual, que nun paez que quieran vender a particulares.

Aparte de to, vos cuento que yo enantes de qu'echara a andar esto de la cestina, venía mercando arroz a los chinos, del tipu esti Thai, que ye una variedá de arroz llargu, un tantu aromática, y distinta por tantu a los arroces más tradicionales de per equí, que suelen ser arroces redondos. Yo de aquella lo pillaba en sacos de 20-25 kg, y el preciu solía rondar los 2 euros-2,40 el kilu, por si vos sirve de referencia.

Nun sé si vos aclaro o vos lío más...
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty Re: ME SE PASÓ L'ARROZ

Mensaje  Susana Vie Abr 23, 2010 1:07 am

Nel so momentu había mirao un poquitín per enriba lo del arroz, enteréme de les tres denominaciones d'orixe, Calasparra, Ebro, Valencia. Lo de Calasparra fízome gracia, tan toos asociaos menos ún que va por llibre. Sedrá cosa d'entruga-yos precios si nos presta esa variedá. Pela mio parte, yera'l que más me llamaba l'atención. Nel Carrefour véndenlu a 6 euros el kilu, en bolses de a mediu kilu. ¿Pído-yos precios a los cooperativistes?

Tamién me presta'l chinu ési, el thai, paecióme mui ricu y bastante especial. Ye verdá que pa ciertes coses, léase l'arroz con lleche per exemplu, nun funciona mui bien, pero merez la pena tenelu.

Too sedrá dir probándolos poco a poco. Pela mio parte, contando con facer pidíos más o menos igual que los del aceite, anuales, si vos paez correcto, voi entamar llista:

1. Susana 5 kg. (si ye pa menos tiempu, o nun nos cuadren les cantidaes colos sacos, nun tengo problema en garrar más)

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty Re: ME SE PASÓ L'ARROZ

Mensaje  Almudena Dom Abr 25, 2010 12:26 am

A ver mozos, yo lo del arroz ye que gasto de dos, el de calasparra cuando quiero dame un banquete o facer arroz con llechi como dios manda, y el basmati o thai pa acompañar cosuques, tendría que saber primero de cual vamos coyer pa decidir la cantidad
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty Re: ME SE PASÓ L'ARROZ

Mensaje  Xuan Mar Abr 27, 2010 1:50 am

Yo propongo mercar, si queréis, de dos variantes. Por exemplu, del chinu y del de calasparra. La idega ye tener uno pa les menestres y arroces sueltos y otru pal arroz con llechi, paelles y demás. Lo digo porque me paez complicáu que podamos facer pedíu lo suficientemente grande como pa que mos faigan preciu, o polo menos pa que mos lo rebaxen muncho. Y ya que nun contamos con esa ventaxa, pues podíemos xugar cola variedá. Nel casu del de calasparra, yo votaría más bien pal balilla, que ye una variante más barata que l'arroz bomba, y supongo que tien de ser un arroz fetén igualmente. Los de www.arrozdecalasparra.com tienen una variante ecolóxica.

Otra cosa que yo propondría ye facer pedíu como pa seis meses. Lo digo polo mesmu que dixe anantia. Si nun podemos facer pedíu gordu que mos suponga ventaxa en preciu, pues entós asina aprovechamos y a vuelta de 6 meses prebamos l'arroz de valencia o el del deltebre, por exemplu.

Vamos, yo lo digo porque soi bastante arroceru, y tolo que seya prebar coses nueves...
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty Re: ME SE PASÓ L'ARROZ

Mensaje  Susana Mar Abr 27, 2010 9:55 am

Val, pido entós preciu a los dos productores de Calasparra. Y vuelvo a poner la llista del arroz.

Arroz Calasparra
1. Susana, 5 kg.

De toles maneres, tamién atopé una xente que produz y vende dalgunos productos ecolóxicos en Albacete. Paez ser qu'entamaron a lo hippie, en plan ecoaldea, pero tienen productos interesantes y baratos, pa ser ecolóxicos. La so producción propia básase en cereal y llegumes, faen la so propia molienda y ellaboraciones, cocinen tamién ellaboren panes y galletes. Tamién tien catálogu de productos d'otros. Mirando el so catálogu, ye una opción tamién merca-yos dalgo de arroz. Namás producen integral y semiintegral, nun sé qué gustos tenéis. Pero sobre too, la farina de trigu paezme tirada. A mín tamién me llamó l'atención l'azúcar, que lu traen nada menos que de Paraguay... Pa pidíos de más de 40 kg., nun cobren portes y los precios tan mui claros. Puede ser una opción pidi-yos más d'una cosa. Respective a calidá, dame bona pinta, la verdá. Pongo el link tamién nel filu de la farina.
http://www.artesaniadelasierra.com/rincondelsegura/index.php

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty Re: ME SE PASÓ L'ARROZ

Mensaje  Susana Jue Abr 29, 2010 11:05 am

De los dos chiringuitos de Calasparra con D.O., contacté pel momentu colos que van por llibre. Polos precios, a mín paezme que l'arroz fetén debe ser el bomba, nun sé. L'otru tamién ye redondu, dicen que va bien pa cualisquier menester. Merqué un paquete nun hipermercáu pa que lu prebe tol mundo, por si acasu. A mín valme cualisquiera de les dos variedaes, si hai dalguién más que tenga interés nel Calasparra. Como nun sabía mui bien les preferencies pregunté precios pa 25 kg. aproximadamente. Na tienda virtual d'ellos y d'ún en ún, véndenlo a 4 y 6 euros kg. www.arrozdecalasparra.es



Susana, perdona pero he estado liada, te paso los precios de las dos variedades en los distintos formatos con la mercancia puesta en Gijón.

VARIEDAD CALASPARRA
Saco celofan 1 kgr.......1.58 e/kgr.(envase 25 unidades)
Saco tela 1 kgr..........2.38 e/kgr.(envase 24 unidades)
Saco tela 2 kgr..........2.09 e/kgr.(envase 12 unidades)
Saco tela 5 kgr..........1.96 e/kgr.(envase 5 unidades)

VARIEDAD CALASPARRA BOMBA
Saco tela 1/2 kgr........4.68 e/kgr.(envase 48 unidades)
Saco tela 1 kgr..........4.39 e/kgr.(envase 24 undiades)
Saco tela 2 kgr..........4.15 e/kgr.(envase 12 unidades)
Saco tela 5 kgr..........3.99 e/kgr. (envase 5 unidades)

FORMA DE PAGO: TRANFERENCIA ANTES DE ENVIO
PORTES PAGADOS A: GIJON

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty Arroz

Mensaje  DYA Jue Abr 29, 2010 10:40 pm

hola chicos!!!!
somos David y Alba

nosotros queremos 5 kg de arroz de calasparra.

al final se va a pedir el del chino????? si es así, queremos 10 kg

un abrazo arrocero



Very Happy Very Happy

DYA
Invitado


Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty otra cosilla

Mensaje  DYA Jue Abr 29, 2010 10:48 pm

nos ha gustado mucho la página del rincón del Segura. Podríamos mirar para comprarles a ellos también. Legumbres, harinas.... que os parece????

DYA
Invitado


Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty Re: ME SE PASÓ L'ARROZ

Mensaje  Almudena Jue Abr 29, 2010 11:51 pm

El de Calasparra buenu ye el bomba, que además necesita un pocu mas de agual que el normal........rediós! pol preciu ya se ve
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty Re: ME SE PASÓ L'ARROZ

Mensaje  Susana Vie Abr 30, 2010 1:10 am

A falta d'otres preferencies, voi faciendo llistáu, por si hai quorum pa mercar arroz. Si s'atoparen precios bonos pa prebar otres variedaes, o apetecieren otros distintos de los que se tuvieron mirando, a mín nun me da más mercar d'otres clases en llugar d'éstes. Namás apunto les cantidaes que manexo pa los plazos que nos ponemos.

Calasparra (la variedá que s'elixa)
1. Susana 5 kg.
2. Alba y David 5 kg

Arroz "chinu"
1. Susana 5 kg.
2. Alba y David 10 kg.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty Re: ME SE PASÓ L'ARROZ

Mensaje  Susana Vie Abr 30, 2010 1:01 pm

Rapacería, respecto a la páxina del Rincón del Segura, tuve mirando tamién la soja blanca. Yo nunca nun merqué semeyante cosa, pero paez que ye la cuenta pa facer bebides de soja. Teniendo en cuenta que les ecolóxiques son bastante cares nel mercáu, ye una opción mercala en crudo y facela, que ye muy fácil. Pongo nel filu de les recetes el modu de preparala. Y filu nuevu por si dalguién quier apuntase a prebar esta cosa y metese a montar llechería de soja en casa.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty Re: ME SE PASÓ L'ARROZ

Mensaje  Susana Lun Mayo 03, 2010 11:10 pm

Calasparra (la variedá que s'elixa)
1. Susana 5 kg.
2. Alba y David 5 kg
3. Natalia, 15 kg.

Arroz "chinu"
1. Susana 5 kg.
2. Alba y David 10 kg.
3. Natalia 10 kg.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty Re: ME SE PASÓ L'ARROZ

Mensaje  Xuan Jue Mayo 06, 2010 10:03 pm

Susana escribió:Calasparra (la variedá que s'elixa)
1. Susana 5 kg.
2. Alba y David 5 kg
3. Natalia, 15 kg.
4. Xuan 5 kg

Arroz "chinu"
1. Susana 5 kg.
2. Alba y David 10 kg.
3. Natalia 10 kg.
4. Xuan 10 kg

El mí pedíu lo faigo contando que se pide pa un añu vista. Si se fai contando como pa más tiempo pediría menos.

Tuve esta tarde pola tienda'l chino, una que hai onde la fábrica'l gas, onde Hidrocantábrico. Según la china de la tienda, el sacu 25 kilos de aloz (ye la variante d'arroz jazmín que vos comenté), 40 eulos.
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty Re: ME SE PASÓ L'ARROZ

Mensaje  Almudena Sáb Mayo 08, 2010 1:27 am

[quote="Xuan"]
Susana escribió:Calasparra (la variedá que s'elixa)
1. Susana 5 kg.
2. Alba y David 5 kg
3. Natalia, 15 kg.
4. Xuan 5 kg
5. Almudena 5 kg.

Arroz "chinu"
1. Susana 5 kg.
2. Alba y David 10 kg.
3. Natalia 10 kg.
4. Xuan 10 kg
5. Almudena 5 kg.
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty Re: ME SE PASÓ L'ARROZ

Mensaje  Susana Mar Mayo 11, 2010 12:49 am

Calasparra (la variedá que s'elixa)
1. Susana 5 kg.
2. Alba y David 5 kg
3. Natalia, 10 kg.
4. Xuan 5 kg
5. Almudena 5 kg.
6. Merce, 10 kg.
7. Carmen V., 10 kg.

Arroz "chinu"
1. Susana 5 kg.
2. Alba y David 10 kg.
3. Natalia 10 kg.
4. Xuan 10 kg
5. Almudena 5 kg.


Última edición por Susana el Miér Mayo 12, 2010 6:51 pm, editado 1 vez

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty Re: ME SE PASÓ L'ARROZ

Mensaje  Susana Miér Mayo 12, 2010 1:00 am

Calasparra (la variedá que s'elixa)
1. Susana 5 kg.
2. Alba y David 7 kg
3. Natalia, 10 kg.
4. Xuan 5 kg
5. Almudena 5 kg.
6. Merce, 10 kg.
7. Carmen V., 10 kg.
8. Pilar, 5 kg.
9. Josele, 5 kg.

Arroz "chinu"
1. Susana 5 kg.
2. Alba y David 7 kg.
3. Natalia 10 kg.
4. Xuan 10 kg
5. Almudena 5 kg.
6. Antonio y Patricia, 5 kg.


Última edición por Susana el Vie Mayo 14, 2010 3:26 pm, editado 2 veces

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty Re: ME SE PASÓ L'ARROZ

Mensaje  Susana Jue Mayo 13, 2010 10:04 am

Igual diba siendo tiempu de cerrar la llista y pidir l'arroz, facer repasu y apuntase toos los que quieran participar, a ver si nos cuadren les cantidaes y too eso. Pela mio parte, voi facer lá última batida nel entornu a ver si dalguién más quier sumase. A la fin, paez qu'hai quorum pa mercar d'entrambes clases, thai y Calasparra. Ye curioso que nos salen más o menos al mesmu preciu, a 1,58 y 1,60 respectivamente. Toi dando por fecho que nos tiramos al Calasparra normalín, el que prebamos, porque nun paez que seya malu.
Pilar, qu'acaba d'incorporase al foru y enseguidina dará noticies, tien especial enfotu en encargase de recibilo y repartilo. Ya vos contará ella entós cómo y dónde y too eso.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty hola!!!!

Mensaje  DYA Vie Mayo 14, 2010 2:47 pm

si falta gente para completar podemos preguntar a los amigos a ver si quiren un poquitín de arroz o poder un poquitín más nosotros. Con lo arroceros que somos.... comemos más arroz que los chinos!!! jejejejejeje

pues sale al mismo precio casi el de calasparra que el chino!!!!!! me parece bien, porque están los dos de muerte.... mmmmm....... así que vamos hacer un cambio en la lista!!!!

7 kg del de calasparra

7 kg del "chinu"

esa es nuestro pedido definitivo, ahora si!!!!

un abrazo arrocero cheers

DYA
Invitado


Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty Re: ME SE PASÓ L'ARROZ

Mensaje  Gustavo Lun Mayo 17, 2010 10:59 pm

10.Gustavo.Calasparra.3kgs.
7.Gustavo.Chino.3kgs.

Gustavo

Mensajes : 8
Fecha de inscripción : 10/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty La cuenta del arroz a día de hoy (18/05)

Mensaje  Yo Mar Mayo 18, 2010 11:08 pm

Calasparra (la variedá que s'elixa)
1. Susana 5 kg.
2. Alba y David 7 kg
3. Natalia, 10 kg.
4. Xuan 5 kg
5. Almudena 5 kg.
6. Merce, 10 kg.
7. Carmen V., 10 kg.
8. Pilar, 5 kg.
9. Josele, 5 kg.
10.Gustavo.3 kg
11. Rocío 5 kg

Arroz "chinu"
1. Susana 5 kg.
2. Alba y David 7 kg.
3. Natalia 10 kg.
4. Xuan 10 kg
5. Almudena 5 kg.
6. Antonio y Patricia, 5 kg.
7. Gustavo 3 kg
8. Rocío 5 kg

Yo
Invitado


Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty Re: ME SE PASÓ L'ARROZ

Mensaje  carmen Miér Mayo 19, 2010 1:54 pm

Yo escribió:Calasparra (la variedá que s'elixa)
1. Susana 5 kg.
2. Alba y David 7 kg
3. Natalia, 10 kg.
4. Xuan 5 kg
5. Almudena 5 kg.
6. Merce, 10 kg.
7. Carmen V., 10 kg.
8. Pilar, 5 kg.
9. Josele, 5 kg.
10.Gustavo.3 kg
11. Rocío 5 kg
12. Carmen Ponfe 3 kg

Arroz "chinu"
1. Susana 5 kg.
2. Alba y David 7 kg.
3. Natalia 10 kg.
4. Xuan 10 kg
5. Almudena 5 kg.
6. Antonio y Patricia, 5 kg.
7. Gustavo 3 kg
8. Rocío 5 kg

carmen

Mensajes : 215
Fecha de inscripción : 27/02/2010

Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty Re: ME SE PASÓ L'ARROZ

Mensaje  Xuan Miér Mayo 26, 2010 10:55 pm

carmen escribió:
Yo escribió:Calasparra (la variedá que s'elixa)
1. Susana 5 kg.
2. Alba y David 7 kg
3. Natalia, 10 kg.
4. Xuan 5 kg
5. Almudena 5 kg.
6. Merce, 10 kg.
7. Carmen V., 10 kg.
8. Pilar, 5 kg.
9. Josele, 5 kg.
10.Gustavo.3 kg
11. Rocío 5 kg
12. Carmen Ponfe 3 kg
13. Carmen de casa Carmen 3 kg

Arroz "chinu"
1. Susana 5 kg.
2. Alba y David 7 kg.
3. Natalia 10 kg.
4. Xuan 10 kg
5. Almudena 5 kg.
6. Antonio y Patricia, 5 kg.
7. Gustavo 3 kg
8. Rocío 5 kg
9. Carmen de casa Carmen 3 kg
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty Re: ME SE PASÓ L'ARROZ

Mensaje  Susana Mar Jun 08, 2010 7:52 pm

Ya puede vese que les cuentes de l'arroz cuadren bastante bien. Entrambos arroces Calasparra y chinu sírvennoslos en packs o sacos de 25 kilos. Nel Calasparra sumamos 76 kilos en total. Mio má, Merce, renuncia a un kilu pa que pueda cuadrase esti pidíu.

Nel chinu, pasámonos 3 kilos de 50, nun me paez que podemos llegar a repartir otru sacu, asina que meyor cuadralo a la baxa. Pela mio parte, nun tengo problema en renunciar a un kilu y quedame con 4. Pero falten otres dos persones que faigan lo mesmo, o cuatro que baxen mediu kilu y asina axustamos exactamente la cantidá.

Con esto, ya puede facese'l pidíu, ta Pilar en ello.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty Re: ME SE PASÓ L'ARROZ

Mensaje  Xuan Mar Jun 08, 2010 9:29 pm

Yo nun tengo torga en quitar un kilu de lo míu.

Y por mí lo ideal ye facer el pedíu y dempués ya repartimos al facer los pesos. Nun me paez que vaya haber discusión por eses cosines.
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty Re: ME SE PASÓ L'ARROZ

Mensaje  Almudena Mar Jun 08, 2010 11:24 pm

Quita otru del miu, yo había pedíu asina pa que cuadraren en quíntuplos de 5, va llenásenos la tripa granos...
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

ME SE PASÓ L'ARROZ Empty Re: ME SE PASÓ L'ARROZ

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 1 de 4. 1, 2, 3, 4  Siguiente

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.