LA CESTINA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

El increible mundiu del aceite d'oliva

+12
Silvi
Adriana González Morán
fran
belen fernandez collar
Alba y David
Nuria
carmen
Yunai
Susana
Almudena
Rocío
Xuan
16 participantes

Página 2 de 5. Precedente  1, 2, 3, 4, 5  Siguiente

Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Re: El increible mundiu del aceite d'oliva

Mensaje  Susana Mar Mar 16, 2010 2:44 am

Los del maltés taben dimpuestos a rebaxar dalgo de preciu, pero nun me punxe al regatéu hasta nun ver cómo diba la cosa, por nun marear la perdiz. Si queréis, pído-y que me concrete eso con exactitú.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Re: El increible mundiu del aceite d'oliva

Mensaje  Xuan Mar Mar 16, 2010 3:05 am

Susana escribió:Los del maltés taben dimpuestos a rebaxar dalgo de preciu, pero nun me punxe al regatéu hasta nun ver cómo diba la cosa, por nun marear la perdiz. Si queréis, pído-y que me concrete eso con exactitú.

Home, por mí, meyor. Lo digo porque la dixebra nel preciu de la xente del Maltés col restu los aceites ye bastante grande. Y si por facer la merca en conxuntu la cosa baxa, pues home, la cosa ya nun ye igual.
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Re: El increible mundiu del aceite d'oliva

Mensaje  Susana Mar Mar 16, 2010 2:28 pm

Hai novedaes de El Maltés. Ya hubiéremos falao d'un descuentu del 10%, según podeís lleer nel mail que pegué nel so día, que lo dexaba en 4,50, polo normal véndenlo a 5 euros. Pero mencionaron la opción de rascar un puquiñín más. Acabo d'entrugar hasta ónde y lleguen hasta'l 20%, ye dicir, que lo dexen a 4 euros y manden una frascuca de regalu pa cada ún.

Yo nun soi experta cataora, pero paezme que la diferencia de calidá y sabor pente los ecolóxicos ye muncho más grande que la de preciu. Taría bien detallar tamién les condiciones de portes y demás del restu d'aceites, ya que tamos metíos a precisar al céntimu.

Póngovos equí el mail que me manden:

Hola, Susana, buenos días.Mira, he hecho los números lo más ajustados que puedo y puedo llegar a aplicar un 20% sobre el precio inicial, corriendo nosotros con el porte, siempre que el envío sea paletizado, si no no podemos asumir los costes de envío. No puedo bajar el precio más porque entonces no tenemos nosotros ningún beneficio. Es el problema de las producciones pequeñas, los costes de producción, envasado, etc. son proporcionalmente muy altos. A cambio cuidamos todo mucho y garantizamos todo el proceso y el producto al máximo.

El precio final sería de 20 € garrafa de 5 litros IVA incluido y portes pagados, paletizando el envío, y os enviaríamos de regalo una frasca de aceite en rama para cada consumidor, para hacer más fácil el uso del producto y para que probéis el aceite de esta campaña. Espero que os decidáis por nuestro aceite. Es muy importante para nosotros, pero también entiendo que hay que mirar la economía al máximo.

Un abrazo. Espero tus noticias.

Pepa

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Re: El increible mundiu del aceite d'oliva

Mensaje  Susana Mar Mar 16, 2010 6:11 pm

1º Maltés
2º Angelus
3º Lagar del Soto
4º Guadalquivir


Última edición por Susana el Miér Mar 17, 2010 1:12 pm, editado 1 vez

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Re: El increible mundiu del aceite d'oliva

Mensaje  Xuan Mar Mar 16, 2010 7:39 pm

Susana escribió:Taría bien detallar tamién les condiciones de portes y demás del restu d'aceites, ya que tamos metíos a precisar al céntimu. Pepa

Buenes, chavalotes.

A la xente del Lagar del Soto torné a mandar correu. Como fai cosa d'un mes que me dieran preciu, pedí que me confirmaran precios y el tema de los portes.

De los sevillanos, El Angelus, que cuando lo venden en garrafa llámase Olea Naturae, pero que me aseguren que ye'l mesmu aceite, lu venden, portes incluyíos, a 17 euros la garrafa 5 llitros, siempre y cuandu nun-yos pidamos fatura.

De la xente de Jaen, Almudena dirá, pero me paez que'l preciu yera inamovible, y que namás facíen precios especiales a partir de 500 llitros. Y me paez que yera portes incluyíos ¿non?

Col nueu preciu que negoció Susana rectifico la noticiuca resúmen, pa facilitar el trabayu a la xente.
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Re: El increible mundiu del aceite d'oliva

Mensaje  Susana Mar Mar 16, 2010 9:32 pm

Merce
1º Maltés
2º Angelus
3º Guadalquivir
4º Lagar del Soto

Veli, lo mesmo


Última edición por Susana el Miér Mar 17, 2010 4:20 pm, editado 2 veces

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Re: El increible mundiu del aceite d'oliva

Mensaje  Susana Miér Mar 17, 2010 1:51 am

1 - Carmen, de Casa Carmen, 10 llitros
2 - Xuan, de Casa la Ponderosa, 15 llitros
3 - Almudena, de Casa Altair, 10 llitros
4 - Susana, acoplada en casa de Molly Malone, 10 llitros
5 - Rocío, de Casa'l Marqués, 20 litros
6 - Merce, (mio má), 15 llitros
7 - Veli (hermana de Merce), 15 llitros
8 - Yunai, de casa nadie, 10 llitros
9.- Carmen y amigos de Ponferrada, 25 litros
10.- Alba y David: 10 llitros
11.- Natalia: 15 llitros

Preferencies Natalia
1. Maltés
2. Lagar del Soto
3. Guadalquivir
4. Angelus

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Re: El increible mundiu del aceite d'oliva

Mensaje  Xuan Miér Mar 17, 2010 3:36 am

Buenes, chavalotes

Pol tema de poner fecha y echar a andar el tema l'aceite, si vos paez, podemos poner EL SÁBADU como fecha tope pa votar l'aceite, y pa facer pedíu los que tean pendiente. Asina da tiempu pa facer el recuentu y el pedíu el domingu, y si pudiera ser tenelo pal mesmu dii de les naranxes, pues meyor, y si non, pues polo menos por feches asemeyaes.

Asina que los que tean rezagaos con una cosa u otra, hala, a aplicase.
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Re: El increible mundiu del aceite d'oliva

Mensaje  Nuria Miér Mar 17, 2010 11:09 pm

Buenes a toos y toes, esta ye la mi votación:
1º Maltés
2º Angelus
3ºLagar del soto
4º Guadalquivir
Tan toos perbuenos costome decidime asina quél escoyíu prestarame de xuru. Yo quiero 20L

Nuria

Mensajes : 2
Fecha de inscripción : 11/01/2010

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Alba y David al teclado

Mensaje  Alba y David Jue Mar 18, 2010 8:46 pm

hola!!!!

a nosotros nos gustó el Maltés, por calidad, precio y porque es ecológico!!!!

Susana, hay uno que no me gustó, el que me amargaba, no recuerdo cuál era. Los otros también nos gustan, pero preferimos el Maltés.

Cuál es el elgido????

un abrazo para todos

ah!!!! queremos 5 litros!!!!

Alba y David

Mensajes : 29
Fecha de inscripción : 19/02/2010
Localización : XIXÓN Y OTRAS DIMENSIONES

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Re: El increible mundiu del aceite d'oliva

Mensaje  belen fernandez collar Vie Mar 19, 2010 2:00 am

Susana escribió:1 - Carmen, de Casa Carmen, 10 llitros
2 - Xuan, de Casa la Ponderosa, 15 llitros
3 - Almudena, de Casa Altair, 10 llitros
4 - Susana, acoplada en casa de Molly Malone, 10 llitros
5 - Rocío y Belen de Casa'l Marqués, 10 litros
6 - Merce, (mio má), 15 llitros
7 - Veli (hermana de Merce), 15 llitros
8 - Yunai, de casa nadie, 10 llitros
9.- Carmen y amigos de Ponferrada, 25 litros
10.- Alba y David: 10 llitros
11.- Natalia: 15 llitros

Preferencies Natalia
1. Maltés
2. Lagar del Soto
3. Guadalquivir
4. Angelus

PREFERENCIAS BELEN
1. El maltes
2. Lagar del soto
3. Angelus
4. Guadalquivir

PREFERENCIAS ROCIO
1. El maltes
2. Angelus
3. Lagar del soto
4. Guadalquivir

belen fernandez collar
Admin

Mensajes : 5
Fecha de inscripción : 12/01/2010

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Re: El increible mundiu del aceite d'oliva

Mensaje  Susana Vie Mar 19, 2010 3:00 am

1 - Carmen, de Casa Carmen, 10 llitros
2 - Xuan, de Casa la Ponderosa, 15 llitros
3 - Almudena, de Casa Altair, 10 llitros
4 - Susana, acoplada en casa de Molly Malone, 10 llitros
5 - Rocío y Belen de Casa'l Marqués, 10 litros
6 - Merce, (mio má), 15 llitros
7 - Veli (hermana de Merce), 10 llitros
8 - Yunai, de casa nadie, 10 llitros
9.- Carmen y amigos de Ponferrada, 25 litros
10.- Alba y David: 5 llitros
11.- Natalia: 15 llitros
12. Nuria: 20 llitros
13. Manuel: 10 llitros
14. Íñigo: 10 llitros

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Re: El increible mundiu del aceite d'oliva

Mensaje  Almudena Vie Mar 19, 2010 4:46 pm

Susana escribió:1 - Carmen, de Casa Carmen, 10 llitros
2 - Xuan, de Casa la Ponderosa, 15 llitros
3 - Almudena, de Casa Altair, 10 llitros
4 - Susana, acoplada en casa de Molly Malone, 10 llitros
5 - Rocío y Belen de Casa'l Marqués, 10 litros
6 - Merce, (mio má), 15 llitros
7 - Veli (hermana de Merce), 10 llitros
8 - Yunai, de casa nadie, 10 llitros
9.- Carmen y amigos de , 25 litros
10.- Alba y David: 5 llitros
11.- Natalia: 15 llitros
12. Nuria: 20 llitros
13. Manuel: 10 llitros
14. Íñigo: 10 llitros

PREFERENCIES MIES
1. Maltés
2. Angelus
3. Guadalquivir
4. Lagar del soto

PREFERENCIES DE YUNAI
1. Guadalquivir
2. Lagar del soto
3. Maltés
4. Angelus
( esta moza por llevar la contraria nun sabe que facer....) Anda que si no llega ser pol Maltés tovía tamos discutiendo, creo que debe ganar por goleada porque pol preciu nun creo que sea.
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Re: El increible mundiu del aceite d'oliva

Mensaje  fran Sáb Mar 20, 2010 1:47 pm

Almudena escribió:
Susana escribió:1 - Carmen, de Casa Carmen, 10 llitros
2 - Xuan, de Casa la Ponderosa, 15 llitros
3 - Almudena, de Casa Altair, 10 llitros
4 - Susana, acoplada en casa de Molly Malone, 10 llitros
5 - Rocío y Belen de Casa'l Marqués, 10 litros
6 - Merce, (mio má), 15 llitros
7 - Veli (hermana de Merce), 10 llitros
8 - Yunai, de casa nadie, 10 llitros
9.- Carmen y amigos de , 25 litros
10.- Alba y David: 5 llitros
11.- Natalia: 15 llitros
12. Nuria: 20 llitros
13. Manuel: 10 llitros
14. Íñigo: 10 llitros

15. Fran: 20 llitros

Preferencias:
1. El Maltés
2. Guadalquivir
Los otros 2 me parecieron muy turbios
fran
fran

Mensajes : 47
Fecha de inscripción : 01/02/2010

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty AN DE GÜINER IS...

Mensaje  Xuan Lun Mar 22, 2010 3:06 am

Buenes, chavalotes

Por apabullante mayoría, y por suerte pa mí que soi de lletres y nun tenía gana de facer cuentes de votos, l'aceite elexíu ye l'aceite EL MALTÉS. Ye una cosa guapina que casi tol mundiu votara, me paez, asina ye una cosa más participativa, ¿non?

Muy posiblemente, la entrega l'aceite se faerá el miércoles pela tardi, y se fairá coincidir coles naranxes. El llugar d'entrega, Casa Susana.

Mañana confirmamos horarios y demás.

Un saludín.
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Agora ye al revés, ofrecense ellos

Mensaje  Almudena Mar Jun 15, 2010 8:16 pm

Mozos esto pa tenelo en cuenta pa la próxima:


Hola, soy Ildefonso Martínez un agricultor de un pueblo de Jaén, Arjona y en vista de cómo las grandes empresas envasadoras del aceite, están manejando esto, en la cooperativa donde molturamos la aceituna estamos envasando el aceite de oliva virgen extra en botellas de 5 litros a 2,75 euros litro, intentaremos que lo que se llevan los intermediarios se lo lleve el consumidor y a la vez evitamos las mezclas que hacen con nuestro aceite(tenemos aceite sin filtrar , el aceite que desde siempre se a consumido en los pueblos y difícil de encontrar en los mercados),(y “Jabon Casero” echo artesanalmente con aceite de oliva virgen extra) gracias por escuchar, espero su respuesta. Si está interesado le daremos más detalles en estas direcciones.

Direcciones de contacto:

ildelfonso63@hotmail.com o ildelfonso63@gmail.com

Si lo desea le puede pasar este correo a sus amistades y nos ayuda a darnos a conocer, muchas gracias.

http://www.cotizalia.com/cache/2009/05/24/noticias_12_desplome_precio_aceite_obliga_cooperativas_envasar_propia.html



http://www.aceitesildefonso.com
Ildefonso Martínez Garrido
Profesión- Agricultor
Teléfono 00 34- 953 52 37 08
Móvil 00 34-630 37 90 89
Arjona (Jaén) España
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Re: El increible mundiu del aceite d'oliva

Mensaje  Xuan Miér Ene 12, 2011 1:00 am

Mozos y moces

Yo nun sé vosotros, pero a mí l'aceite ya nun ta pa durame muncho tiempu. Si vosotros tais igual, podríemos dir montando otru pedíu, asín como pa un añu vista.

Respeutu al proveeor, podemos optar por seguir col del maltés, que me paez que toos coincidimos que ta de muerte. O bien prebar con dalgún otru proveeor, a poder ser meyor, ecolóxicu y más baratu (por pedir que nun quede). Si vos apetez facer nueu test-votación, y pa evitar que Susana se acuerde de la mi familia (pol coñazu de preparar les dosis pa les votaciones y repartiles, y preocupase de que tol mundiu vote) podría ser bona idega que quien quiera aportar un proveedor, se ponga en contautu cola empresa, en nome'l grupu consumu, y garre muestres y negocie precios. Y la votación podría facese na reunión de la cestina de febreru. Y asina hai menos xareu.

Eso sí, pa saber de cuántos llitros tamos falando y axustar pedíu, sedría importante dir abriendo llista. Que nun ye lo mesmu negociar 50 llitros que 300, ya sabéis. Arranco yo cola llista:

1. Xuan, de Casa la Ponderosa, 15 llitros
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Re: El increible mundiu del aceite d'oliva

Mensaje  Susana Miér Ene 12, 2011 8:37 pm

Yo ye que toi enviciada col maltés, qué se-y va facer. La cata, pela mio parte, reduciríala exclusivamente a quienes vayamos a la comida de febreru. Pidi-yme lo que queráis, que faiga diez kilos de marañueles o siete empanaes o que vaya a Almería a buscar el aceite. Pero que repita la operación cata d'aceite, por favor, eso non.

Tanto si se cambia como si non, a mín prestábame que fora ecolóxicu, hai munchos productores y la diferencia de preciu nun ye muncha. A mín tovía me queda aceite de la otra vez, merqué dalgunos equí y allá pa prebalos y quédame tovía una garrafa. Pido poquitín pa esta vez

1. Xuan, de Casa la Ponderosa, 15 llitros
2. Susana, 5 llitros

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Apoyo a la candidatura de El Maltés

Mensaje  Rocío Jue Ene 13, 2011 1:17 pm

El trabayo de organizar otra cata parezme pesao y, teniendo en cuenta lo buenísimo que ye esti aceite que gastamos, a lo meyor non fai falta repetila. Como consumidora mi opinión ye que, si la calidad se mantién y el preciu fora competitivo y asumible por el grupo, El Maltés siga siendo uno de los nuestros productos "estrella". Tengo que falar con la mi hermana y los mis pas antes de apuntar cuánto necesitamos, pero calculo que no menos de 25 litros.
Nota: Gracias Susana por mostrar esa disposición pa fader empanadas y marañuelas ¡¡van llovete los encargos!!.

Rocío

Mensajes : 130
Fecha de inscripción : 13/01/2010

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Re: El increible mundiu del aceite d'oliva

Mensaje  Susana Vie Ene 14, 2011 12:33 am

1. Xuan, de Casa la Ponderosa, 15 llitros
2. Susana, 5 llitros
3. Merce, 15 llitros

Nota pa Rocío y pa tol mundo: en cuantes tengamos farina, caen marañueles u otros bollos de fornu

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Re: El increible mundiu del aceite d'oliva

Mensaje  Almudena Lun Ene 24, 2011 11:08 pm

Susana escribió:1. Xuan, de Casa la Ponderosa, 15 llitros
2. Susana, 5 llitros
3. Merce, 15 llitros
4. Almudena 5 llitros

Nota pa Rocío y pa tol mundo: en cuantes tengamos farina, caen marañueles u otros bollos de fornu
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Re: El increible mundiu del aceite d'oliva

Mensaje  Rocío Lun Ene 24, 2011 11:41 pm

Almudena escribió:
Susana escribió:1. Xuan, de Casa la Ponderosa, 15 llitros
2. Susana, 5 llitros
3. Merce, 15 llitros
4. Almudena 5 llitros
5. Belén y Rocío 25 llitros

Nota pa Rocío y pa tol mundo: en cuantes tengamos farina, caen marañueles u otros bollos de fornu

Rocío

Mensajes : 130
Fecha de inscripción : 13/01/2010

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Re: El increible mundiu del aceite d'oliva

Mensaje  carmen Mar Ene 25, 2011 12:00 pm

Rocío escribió:
Almudena escribió:
Susana escribió:1. Xuan, de Casa la Ponderosa, 15 llitros
2. Susana, 5 llitros
3. Merce, 15 llitros
4. Almudena 5 llitros
5. Belén y Rocío 25 llitros
6. Carmen Ponfe 10 llitros
Nota pa Rocío y pa tol mundo: en cuantes tengamos farina, caen marañueles u otros bollos de fornu

carmen

Mensajes : 215
Fecha de inscripción : 27/02/2010

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Re: El increible mundiu del aceite d'oliva

Mensaje  Xuan Miér Feb 02, 2011 8:21 pm

1. Xuan, de Casa la Ponderosa, 15 llitros
2. Susana, 5 llitros
3. Merce, 15 llitros
4. Almudena 5 llitros
5. Belén y Rocío 25 llitros
6. Carmen Ponfe 10 llitros
7. Domingo 15 llitros
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Re: El increible mundiu del aceite d'oliva

Mensaje  carmen Dom Feb 27, 2011 1:12 am

Xuan escribió:1. Xuan, de Casa la Ponderosa, 15 llitros
2. Susana, 5 llitros
3. Merce, 15 llitros
4. Almudena 5 llitros
5. Belén y Rocío 25 llitros
6. Carmen Ponfe 10 llitros
7. Valentina y Domingo 15 llitros

carmen

Mensajes : 215
Fecha de inscripción : 27/02/2010

Volver arriba Ir abajo

El increible mundiu del aceite d'oliva - Página 2 Empty Re: El increible mundiu del aceite d'oliva

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 2 de 5. Precedente  1, 2, 3, 4, 5  Siguiente

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.