LA CESTINA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

CIRUELES CLAUDIES NA GÜERTA D'ARACELI Y ANTÓN

3 participantes

Ir abajo

CIRUELES CLAUDIES NA GÜERTA D'ARACELI Y ANTÓN Empty CIRUELES CLAUDIES NA GÜERTA D'ARACELI Y ANTÓN

Mensaje  Susana Sáb Jul 30, 2011 4:11 am

Avisu a navegantes: llamóme Araceli anueche, que tien disponibles cirueles claudies pa traeles el domingu y que les podamos garrar en casa de Rocío. Dizme que pa la siguiente cestina nun aguanten, asina que damos la oportunidá de mercales esta selmana.

Escaecí preguntá-y el preciu, si vos digo la verdá, pero comprometime a avisavos a toos por si queréis. Tenemos que-y lo dicir el domingu pela mañana pa que nos les traiga. Apuntá-ylo nel foru o poné-yme un correín y ya la llamo yo pa da-y el avisu. V Quedo pendiente de que me contéis.

Pela mio parte, voi garrar cinco kilos pa comer, facer compota y mermelada. Si nun llegáis a tiempu p'apuntavos, toi dimpuesta a repartilos.

1. Susana 5 kg.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

CIRUELES CLAUDIES NA GÜERTA D'ARACELI Y ANTÓN Empty Re: CIRUELES CLAUDIES NA GÜERTA D'ARACELI Y ANTÓN

Mensaje  Xuan Sáb Jul 30, 2011 10:02 am

Susana escribió:Avisu a navegantes: llamóme Araceli anueche, que tien disponibles cirueles claudies pa traeles el domingu y que les podamos garrar en casa de Rocío. Dizme que pa la siguiente cestina nun aguanten, asina que damos la oportunidá de mercales esta selmana.

Escaecí preguntá-y el preciu, si vos digo la verdá, pero comprometime a avisavos a toos por si queréis. Tenemos que-y lo dicir el domingu pela mañana pa que nos les traiga. Apuntá-ylo nel foru o poné-yme un correín y ya la llamo yo pa da-y el avisu. V Quedo pendiente de que me contéis.

Pela mio parte, voi garrar cinco kilos pa comer, facer compota y mermelada. Si nun llegáis a tiempu p'apuntavos, toi dimpuesta a repartilos.

1. Susana 5 kg
2. Xuan 4 kg.

Home, yo tamién me apunto. Sobretoo pa facer un poco mermelada pa tener pal añu. Que da muncho de sí la cosa...
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

CIRUELES CLAUDIES NA GÜERTA D'ARACELI Y ANTÓN Empty Re: CIRUELES CLAUDIES NA GÜERTA D'ARACELI Y ANTÓN

Mensaje  carmen Sáb Jul 30, 2011 12:49 pm

Xuan escribió:
Susana escribió:Avisu a navegantes: llamóme Araceli anueche, que tien disponibles cirueles claudies pa traeles el domingu y que les podamos garrar en casa de Rocío. Dizme que pa la siguiente cestina nun aguanten, asina que damos la oportunidá de mercales esta selmana.

Escaecí preguntá-y el preciu, si vos digo la verdá, pero comprometime a avisavos a toos por si queréis. Tenemos que-y lo dicir el domingu pela mañana pa que nos les traiga. Apuntá-ylo nel foru o poné-yme un correín y ya la llamo yo pa da-y el avisu. V Quedo pendiente de que me contéis.

Pela mio parte, voi garrar cinco kilos pa comer, facer compota y mermelada. Si nun llegáis a tiempu p'apuntavos, toi dimpuesta a repartilos.

1. Susana 5 kg
2. Xuan 4 kg.
3. Carmen de casa Carmen 2 kg

Home, yo tamién me apunto. Sobretoo pa facer un poco mermelada pa tener pal añu. Que da muncho de sí la cosa...

carmen

Mensajes : 215
Fecha de inscripción : 27/02/2010

Volver arriba Ir abajo

CIRUELES CLAUDIES NA GÜERTA D'ARACELI Y ANTÓN Empty Re: CIRUELES CLAUDIES NA GÜERTA D'ARACELI Y ANTÓN

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.