LA CESTINA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pasta gansa

+4
Almudena
Angeles
carmen
Xuan
8 participantes

Página 1 de 2. 1, 2  Siguiente

Ir abajo

Pasta gansa Empty Pasta gansa

Mensaje  Xuan Dom Dic 04, 2011 1:55 am

Moces y mozos

Llevaba tiempu con ganes de mirar a ver si atopaba daqué de pasta (de la de comer) en plan ecolóxicu y de calidá. Nun sé a vosotros, pero a mí la que tienen en plan baratu nos supermercaos nun me sabe gran cosa y al final siempre acabo mercando pastes más cares, p'adecentar la cosa.

Pues resulta qu'estos diis tuve pregando unos macarrones d'una xente que ya mirara de cuando miramos lo de la fariña. Son esta xente:

www.despelta.com

Faen pasta d'espelta y de trigo negrillo. Yo de momento prebé la d'espelta y está de restallu, y teo pendiente de prebar la otra.

Tuve mirando lo de los precios y me pasaron un tarifariu. Si mos faen preciu al por mayor, los precios sedríen, según el tamañu del envíu:

PASTA D'ESPELTA
- 5,50 € más Iva, 1 kg
- 5 € más Iva, de 5 a 10 kg
- 4,50 € más Iva, 25 kg

PASTA DE TRIGO NEGRILLO
- 3,60 € más Iva, 1 kg
- 3 € más Iva, 5-10 kg
- 2,80 € más Iva, 25 kg

Pa comparar precios, tene-y en cunta que los precios tan equí puestos por kg, mientres que nel supermercáu lo normal ye que los paquetes seyan de 450-500 g. Esta tarde tuve mirando a cómo tan nel super los precios de les pastes ecolóxiques, y anden pol doble, más o menos.

A mi me paez que sedría bona ocasión, si pudiéremos xuntar pente toos pa facer pedíu d'un sacu de 25 kg de la pasta de trigo, por exemplu. Pa prebalu y porque podría salinos a un preciu asemeyáu a les pastes del super, con una calidá muncho meyor.

El tema los gastos d'unvíu ta por negociar, pero la cosa sedría que nun se mos disparara, claro.

Ocurríaseme poner esta selmana y la que vien, fasta'l 16 d'avientu más o menos, pa que nos pudiéremos apuntar. Pa saber de qué pedíu taríemos falando. Asina intento negociar lo de los gastos d'unvíu y vos cuento.

OTRA COSINA: Esta xente tamién comercializa aceite de xirasol ecolóxicu. A mí ya van unes cuantes vegaes que me tienen dichu que merez muncho la pena y nun tien ná que ver col de la tienda. Nun sé si ye suyu o son intermediarios, y los precios qué ponen son:

- 7,36 € botella 2 l
- 13,20 € botella 4 l
- 16,10 € botella 5 l

Nun me paez que seya mui baratu l'aceite (ta a preciu d'aceite d'oliva virxen estra), pero si xuntamos como pa garrar un garrafón o dos pente toos, pa prebalu, igual yera bona ocasión.

¿qué vos paez?
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty Re: Pasta gansa

Mensaje  carmen Mar Dic 06, 2011 1:31 pm

Yo sí que me apunto a probar la pasta de trigo negrillo y el aceite de girasol. Tal vez no una cantidad muy grande puesto que es una prueba, y luego siempre podemos repetir, ¿no?

carmen

Mensajes : 215
Fecha de inscripción : 27/02/2010

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty Re: Pasta gansa

Mensaje  Angeles Mar Dic 06, 2011 2:07 pm

Hola Xuan,

Yo también me apunto a lo de la pasta. ¿Es integral?
A lo del aceite no porque ya tengo stock de aceite en casa.

Un saludín
Angeles.

Angeles

Mensajes : 99
Fecha de inscripción : 12/03/2011

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty Re: Pasta gansa

Mensaje  Xuan Mar Dic 06, 2011 11:38 pm

Angeles escribió:Hola Xuan,

Yo también me apunto a lo de la pasta. ¿Es integral?
A lo del aceite no porque ya tengo stock de aceite en casa.

Un saludín
Angeles.

Angeles, nun pon nada de si ye integral o non. Supongo que non, porque si non estos cacharros lo suelen poner. Namás pon como ingredientes "harina de trigo negrillo de cultivo ecológico".

Aparte, el paquete pon de tiempu de coción 6 minutos, y les pastes integrales suelen tardar más. Eso sí, nun me paez que seya fariña refinada al 100%, porque la pasta tien un color asina como marrón claro, enlleno de puntinos. Y la pasta refinada nun ye asina...

Un saludín

Xuan
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty Re: Pasta gansa

Mensaje  Angeles Miér Dic 07, 2011 11:15 am

Hola Xuan,
Vale, gracias por la información.
Sí, probablemente no sea refinada al 100%.
Lo dicho. Si sale un pedido yo me apunto con 1 kgr.
Saludín
Angeles

Angeles

Mensajes : 99
Fecha de inscripción : 12/03/2011

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty Re: Pasta gansa

Mensaje  Almudena Dom Dic 18, 2011 11:30 pm

Yo tamién me apunto a lo de la pastina, y si se pide l'aceite tamién, úsolo pa algún postre, que el de oliva que mercamos ye demasiau fuerte pa ellos
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty Re: Pasta gansa

Mensaje  Susana Sáb Ene 07, 2012 3:49 pm

Yo apúntome a la pasta y a un poquitín d'aceite de xirasol. Tienes razón, Almudena, el d'oliva pa dalgunos postres queda menos bien que con otru más suavín. A lo que toquemos pa dir prebando.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty Re: Pasta gansa

Mensaje  Susana Jue Feb 02, 2012 2:11 pm

Chavalería, por fin tendremos en Xixón naraxes, pasta y aceite de xirasol. Entréguenlo los transportistes en Casa Malone esta mesma tarde. A partir de media tarde podéis dir por ello cuando queráis. Contaba con entregalo xunto cola farina y la llegume, pero como tovía nun sé en qué momentu van entregalo (como nun caduca, son un pelín informales...).

Como les naranxes nun son cosa pa tener en casa dexando pasar los díes, abro tienda güei xueves pela tarde a partir de les siete y mañana vienres pela tarde pente les cinco y les nueve. Si nun vos encaxa, ya miramos de quedar n'otru momentu.

Repártese pasta, naranxes y aceite de xirasol.

Por ciertu, pa los que vais llevar aceite de xirasol, toca que traigáis un recipiente pa llevalo, qu'eso nun vos lo puedo meter nuna bolsa y nun tengo bastantes botelles pa toos.




Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty Re: Pasta gansa

Mensaje  Susana Dom Feb 05, 2012 3:44 pm

Bueno, la pasta ta riquísima. Hai que tener cuidadín con ella porque se cocina rapidísimo, pero de sabor ye espectacular. Y la verdá ye que nun sal de preciu nada mal, a mín dábame la impresión de que la pasta ecolóxica yera un productu un pelín prohibitivu, pero cuesta lo mesmo más o menos que cualquier pasta italiana de les buenes que podamos comprar en un super.

Pero lo gordo ye lo del aceite de xirasol... Madremía, qué cosa más deliciosa. Menudu descubrimientu, Xuan, cubrístete de gloria faciendo por que lo probáremos. Un gran aciertu. Yo ya soi adicta, llevo dos díes desayunando media barra pan con esi aceite por enriba y nada más.

Llego a la conclusión que llegamos con tantos otros productos. Personalmente, hasta la fecha yo nun sabía lo que yera el aceite de pipes de xirasol de verdá, lo que consumí hasta la fecha yera otru productu, un sucedáneo. Con esti aceite la cosa ye clarísima. Toos probamos un aceite de oliva bonu dalguna vegada, o una fruta, o un duce. Pero yo, ye la primer vez que cato un aceite de xirasol como ési.

Y yo que m'apuntara a lo del aceite de xirasol por tener uno con menos sabor que'l de oliva pa echá-y a las madalenes... Ay, asina nun hai manera de tener coses "corrientes" en casa, coime. Wink

Huy, los que nun lo prebásteis, dende lluéu que podéis avisame pa llevar un poquitín de lo mío. Eso sí, tener cuidadín, que engancha!


Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty Re: Pasta gansa

Mensaje  carmen Jue Feb 09, 2012 1:08 am

Me adelantaste Susana porque yo también iba a hablar de las bondades del aceite. Solo el olor ya es una pasada. La verdad es que la etiqueta recomienda tomarlo en crudo y no es para menos. Yo empecé sustituyendo el aceite de oliva de las ensaladas, y creo que lo alternaré. Creo que me va a pasar como a ti, que no sé si dentro de poco nos veremos poniendo una nueva lista.
Y la pasta..... sin palabras.

carmen

Mensajes : 215
Fecha de inscripción : 27/02/2010

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty Re: Pasta gansa

Mensaje  Xuan Vie Feb 10, 2012 2:32 am

carmen escribió:Me adelantaste Susana porque yo también iba a hablar de las bondades del aceite. Solo el olor ya es una pasada. La verdad es que la etiqueta recomienda tomarlo en crudo y no es para menos. Yo empecé sustituyendo el aceite de oliva de las ensaladas, y creo que lo alternaré. Creo que me va a pasar como a ti, que no sé si dentro de poco nos veremos poniendo una nueva lista.
Y la pasta..... sin palabras.

La verdá que lo del aceite xirasol ta resultando una sorpresa pa tol mundiu, pa mí el primeru. Ya me teníen dichu que merecía muncho la pena, pero nun contaba con estu. Y, como munchos de vosotros, a mí tamién me abultó caru el aceite de dios. Pero dempués de prebalu, qué queréis que vos diga... L'aceite xirasol del super ye pura ponzoña...

Y lo de la pasta, les diferencies nun son tan brutales como col tema l'aceite, ye verdá, pero cuando probéis la pasta d'escanda - espelta, ya me diréis si vos presta lo que a mí...
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty Re: Pasta gansa

Mensaje  carmen Vie Ene 04, 2013 2:39 pm

Por eso de que hay varias cosas en curso, si os parece me animo y pido yo la pasta.
Qué tal si nos vamos apuntando? Hacemnos coincidir la fecha máxima para apuntarse con una próxima entrega de cestina de vereduras?

carmen

Mensajes : 215
Fecha de inscripción : 27/02/2010

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty Re: Pasta gansa

Mensaje  Xuan Vie Ene 04, 2013 7:59 pm

carmen escribió:Por eso de que hay varias cosas en curso, si os parece me animo y pido yo la pasta.
Qué tal si nos vamos apuntando? Hacemnos coincidir la fecha máxima para apuntarse con una próxima entrega de cestina de vereduras?

Teo pendiente saber si Agueda se ofrecía a encargase ella del pedíu, porque se ufiertó a echar una mano y toi a ver que-y paez organizar el pedíu de la pasta...
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty PRECIOS PASTA

Mensaje  aribera Mar Ene 22, 2013 4:07 pm

Hola a todos!!

a lo largo del día de hoy publico los precios de la pasta, estoy pendiente de un precio de un transportista que he contactado a través del trabajo que a lo mejor nos hace apaño pero si no me dice nada esta tarde noche pongo los precios y fecha limite LUNES 28 A LAS 18:00 para recepcionar pedidos.

Estoy a tiempo para apuntarme a las naranjas y el aceite?

aribera

Mensajes : 30
Fecha de inscripción : 25/11/2012

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty Re: Pasta gansa

Mensaje  Xuan Miér Ene 23, 2013 3:24 am

aribera escribió:Hola a todos!!

a lo largo del día de hoy publico los precios de la pasta, estoy pendiente de un precio de un transportista que he contactado a través del trabajo que a lo mejor nos hace apaño pero si no me dice nada esta tarde noche pongo los precios y fecha limite LUNES 28 A LAS 18:00 para recepcionar pedidos.

Estoy a tiempo para apuntarme a las naranjas y el aceite?

Agueda, les naranxes ya tan mercaes y comíes... Eso sí, en breve podríemos montar otru pedíu...

Pal aceite sí que tas a tiempu. Y aprovecha, que merez muncho la pena...
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty PRECIOS PASTA 2012

Mensaje  aribera Miér Ene 23, 2013 1:53 pm

Hola a todos,


os confirmo los precios para las pasta de este año CON EL IVA INCLUIDO:

ESPELTA PASTA CORTA

500 GR : 3.05€
5 a 10 kg : 5.5€
25 kg : 4.95€

TRIGO NEGRILLO PASTA CORTA

500 GR : 2.24 €
5 a 10 kg : 3.9 €
25 kg : 3.66€

Estuve preguntando por precios de transportistas pero no encontré nada más económico que lo que tienen ellos, según su tabla de precios, el transportista que es M. de Diego nos cobraría:


PESO(KG) €
10 5,88
20 8,18
30 10,11
40 12,1
50 14
60 15,96
70 17,9
80 19,86
90 21,76
100 23,76


Pues nada a pedir entonces pasta, ¿ponemos de plazo el Lunes día 28 completo? qué os parece?

Un saludo

Águeda

aribera

Mensajes : 30
Fecha de inscripción : 25/11/2012

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty Re: Pasta gansa

Mensaje  carmen Miér Ene 23, 2013 8:26 pm

ESPELTA
1. Carmen 3 kg

TRIGO NEGRILLO
1. Carmen 5 kg

carmen

Mensajes : 215
Fecha de inscripción : 27/02/2010

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty Re: Pasta gansa

Mensaje  Xuan Jue Ene 24, 2013 12:44 am

ESPELTA
1. Carmen 3 kg
2. Xuan 3 kg

TRIGO NEGRILLO
1. Carmen 5 kg
2. Xuan 6 kg
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty Re: Pasta gansa

Mensaje  Angeles Vie Ene 25, 2013 12:57 am

ESPELTA
1. Carmen 3 kg
2. Xuan 3 kg
3. Angeles 500 gr

TRIGO NEGRILLO
1. Carmen 5 kg
2. Xuan 6 kg
3. Angeles 500 gr

Angeles

Mensajes : 99
Fecha de inscripción : 12/03/2011

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty Re: Pasta gansa

Mensaje  Xuan Vie Ene 25, 2013 9:55 am

Angeles, meyor pedir por kilos enteros. Si non, lo de andar pesando medios kilos ye complicar más el tema de facer los repartos... Y nun damos pa tantu...
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty Re: Pasta gansa

Mensaje  Angeles Vie Ene 25, 2013 12:24 pm

Ahh... vale. Entonces:

ESPELTA
1. Carmen 3 kg
2. Xuan 3 kg
3. Angeles 1 kg

TRIGO NEGRILLO
1. Carmen 5 kg
2. Xuan 6 kg
3. Angeles 1 kg

Saludos.
Angeles

Angeles

Mensajes : 99
Fecha de inscripción : 12/03/2011

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty Re: Pasta gansa

Mensaje  carmen Vie Ene 25, 2013 4:10 pm

ESPELTA
1. Carmen 3 kg
2. Xuan 3 kg
3. Angeles 1 kg

TRIGO NEGRILLO
1. Carmen 7 kg
2. Xuan 6 kg
3. Angeles 1 kg

carmen

Mensajes : 215
Fecha de inscripción : 27/02/2010

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty Pedido pasta

Mensaje  LorenayManuel Dom Ene 27, 2013 12:33 am

Hola:
Yo querría 1 kg de pasta de espelta, así que creo que queda así:

ESPELTA
1. Carmen 3 kg
2. Xuan 3 kg
3. Angeles 1 kg
4. Lorena 1 kg

TRIGO NEGRILLO
1. Carmen 7 kg
2. Xuan 6 kg
3. Angeles 1 kg

LorenayManuel

Mensajes : 7
Fecha de inscripción : 08/01/2013

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty Re: Pasta gansa

Mensaje  Almudena Dom Ene 27, 2013 3:30 am

LorenayManuel escribió:Hola:
Yo querría 1 kg de pasta de espelta, así que creo que queda así:

ESPELTA
1. Carmen 3 kg
2. Xuan 3 kg
3. Angeles 1 kg
4. Lorena 1 kg
5. Almudena 1kg

TRIGO NEGRILLO
1. Carmen 7 kg
2. Xuan 6 kg
3. Angeles 1 kg
4. Almudena 1kg
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty Re: Pasta gansa

Mensaje  Xuan Lun Ene 28, 2013 3:31 am


ESPELTA
1. Carmen 3 kg
2. Xuan 3 kg
3. Angeles 1 kg
4. Lorena 1 kg
5. Almudena 1kg
6. Fernando - soy asturias 6 kg

TRIGO NEGRILLO
1. Carmen 7 kg
2. Xuan 6 kg
3. Angeles 1 kg
4. Almudena 1kg
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

Pasta gansa Empty Re: Pasta gansa

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Página 1 de 2. 1, 2  Siguiente

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.