CERVECES SEMI-CASERES

CERVECES SEMI-CASERES

Mensaje  Xuan el Jue Jun 30, 2011 10:05 pm

Moces y mozos

Pongo esto per equí porque en sí nun tien que ver col tema del grupu de consumu, pero pente una cosa y otra ye una cosa na que paez que hai muncha xente interesada. L'otru dii vos pasé unes botelluques de cerveza d'ellaboración semi-casera, d'una empresa que vente mostos ensín fermentar, pa que ún mesmu faiga la fermentación y embotelláu, cola posibilidá de tener una cerveza un poco más del su gustu (permite dalguna variación), más barata que la del mercáu, y menos contaminante nel procesu embotelláu, al ser too llaváu-recicláu.

Susana comentó per ehí lo de dir a medies nel botellón, y compartilo a tolos efeutos. A mí eso dame lo mesmu, porque la inversión foi mínima. Lo que sí vos comento ye que si hai xente interesada, podríemos facer más "fermentaciones" de cerveza. Lo chulo podría ser facer dellos procesos completos, cola idega de poder tener en casa cerveces semiartesanales de delles variantes (pilsner, d'abadía, especiales, etc...)

Eso sí, pa facer too eso ye fundamental un puquiñín de collaboración. Aunque lo ideal ye que nos turnáremos el "procesu de fermentación", lo más importante ye conseguir cascos (con c minúscula). Depende del tipu de cerveza, pero cada fermentación necesita unes 40-60 botelles, dependiendo de si son de botelles de 33, 45 o 50 cl (nun sirven menores nin mayores). Por eso ye fundamental que tol que quiera apuntase al tema la cervezona, aporte botelluques, que na mio casa nun hai pa tanto formientu..

Bono, ya lo vamos falando. Tene-y en cunta que cuantu antes faigamos un nueu formientu, meyor, porque el procesu completu d'ellaboración vien a durar unes 3-4 selmanes, enantes de que la cerveza puea bebese. Y paez que la cerveza pel vranu apetez más...

Xuan
Admin

Ver perfil de usuario http://lacestina.forosactivos.net

Re: CERVECES SEMI-CASERES

Mensaje  Susana el Jue Jul 14, 2011 12:13 am

Yo apúntome a compartir la cerveza. Eso mesmo me transmitieron Natalia y Nuria, aunque nun lo pongan nel foru. Tamién-yos encamenté a que guardasen tol cristal que tengan por casa, pa tenelu disponible pa la prósima tanda. Voi facer un repasín y tentar recopilar en cuantes pueda a ver si nos llega ente toos. Taría bien que los que tengáis dalgún por casa, lu apurriérais de la que se recueye la prósima cestina, pa dir axuntando.

Agora mesmo vendríame mui xusto montar l'alambique en Casa Malone, pero pa otra temporada, nun tengo inconveniente en poner el alambique caseru equí, ocupame del formientu, embotellaú y repartixa. Vamos, hasta me prestaba y too, pero agora igual ando con demasiao apurón y lo fastidio...

Vamos terminar de cascos hasta les narices, Xuan, nun podíemos llamales "botellines"?

Susana
Admin

Ver perfil de usuario

Mensaje  Almudena el Jue Jul 14, 2011 8:05 pm

Sin problema, casa Lluna ta disponible pa lo que faiga menester, en esti momento dispongo de tiempu y ganes de compartir choza con un alambique, así que ya direis algo, por supuestu que yo quiero cerveces, que son buenes hasta pal pelu, y ya se sabe además que el agua ye un bien escasu, y hay que beber cerveza que hay pa tos.
Almudena

Ver perfil de usuario

Mensaje  Xuan el Miér Jul 20, 2011 2:48 am

Buenes, mozos y moces

Pa dir adelantando, y aprovechando que más o menos contaba que diba poder xuntar les botelles pa facer una fermentación, fice pedíu de cerveza. Como los gastos d'unvíu yeren más o menos altos y nun variaben si se facía un pedíu mayor, pues aproveché pa pedir mostos pa fermentar unes poques cerveces. Calculé pa que hubiera variedá y poder tal al gustu de la mayor xente posible. Les variantes que pillé foron:
- Cerveza estilu mexicana
- Cerveza estilu abadía
- Cerveza trigu
- Cerveza Pilsner especial (la que ya probásteis)

Como los mostos me llegaron el vienres, puse de mano a fermentar el mostu de cerveza mexicana. Cuento con embotellalu güei miércoles y que tea llistu pa repartir pa la prósima cestina.

En cuantes a los gastos, pues vos apego equí lo que me cobraron por esti pedíu. A estos ingredientes hai d'añadir aprox 1-1,5 kg d'azúcar por pedíu y agua mineral pal llíquidu la cerveza. Ye un poco abegosu individualizar, pero podría individualizase costes más o menos d'esta mena:
- Mexicana. Coste 17 euros pa 22,5-23 llitros. Botella 33 cl 0,25 €; Botella 50 cl 0,38 €
- Abadía. Coste 16 euros pa 9 llitros. Botella 33 cl 0,60 €
- Trigu. Coste 17,5 euros pa 22,5 - 23 llitros. Mesmos precios que pa la mexicana
- Bohemian Pils. Coste 19,50 euros pa 22,5-23 llitros. Botella 33 cl 0,30 €; botella 50 cl 0,43 €

1 Mexican Cooper 1,7 Kg CO2090 14.50 € 14.50 €
1 Chapas corona dorado diam 26 mm (100 und) EF1126-rm 2.20 € 2.20 €
1 Abdijbier Brewferm 9L BF2232 13.60 € 13.60 €
1 Chapas corona negras diam 26 mm (100 und) EF1126-ne 2.20 € 2.20 €
1 Bohemian Pils Mr Malt ED4306 15.90 € 15.90 €
1 Wheat Beer 1,7 Kg CO1019 15.00 € 15.00 €

SubTotal : 68.92 €
Tarifas de manipulación y envío : 9.48 €
Total impuestos : 5.51 €
Detalle I.V.A.:
4.72 € (8% I.V.A.)
0.79 € (18% I.V.A.)
Total: 78.39 €

Too esto ye un poco orientativu. Lo ideal, propongo yo, yera poder tener en casa delles clases de cerveza, como dos o tres variedaes simultánees. Por eso taría bien seguir axuntando botelles (a ser posible de 33 cl, porque de mediu llitru hai cientu y la madre) pa tener botelles más o menos como pa 3 fermentaciones. Y dempués, simplemente, dir reciclando les nueses propies botelles.

Como Almudena ya ufiertó la so casa, pues la prósima fermentación ya la fai ella.

Pa cuando toque repartu, sedría bono que la xente fora diciendo cuántes botelles quier y too eso, pa repartilu pente toos y too esu.

Pa cuando termine l'embotelláu, vos cuento.

Un saludín
Xuan
Admin

Mensaje  Xuan el Miér Jul 20, 2011 10:12 pm

Mozos y moces

Al final salieron 53 botelles de 33 cl y 11 de 50 cl. L'aspeutu, a primer vista, ye un poco turbiu. Hai d'esperar un par de selmanes tovía pa poder catala.

Sobraron botelles pa esta fermentación, pero falten botelles, sobretoo de 0,33 cl, pa que Almudena puea seguir cola siguiente. Quien puea apurrir botelluques...

Un saludín
Xuan
Admin

Mensaje  Susana el Jue Jul 21, 2011 11:09 am

¿Podemos facer reserves ya? Voi entamar la llista. Por pidir que nun quede. Eso sí, de nun llegar pa prebala toos los que la queráis, confórmome cola mitá o lo que me toque.
1. Susana, 10 botelles, nun importa el tamañu, pero si eso, que nun seyan de mediu llitru más de la mitá.

Taba guapo, pa poder siguir embotellando, que cadaquién cambiara les botelles llenes por cascos vacíos. Como facíamos de guajes na tienda colos cascos de casera. Ye un líu recopilar tal cantidá de cascos pente unos pocos namás.

Susana
Admin

Ver perfil de usuario

cervezas para "exportación

Mensaje  carmen el Miér Jul 27, 2011 4:17 pm

Bueno no creais que todo va a ser traer productos del Bierzo. Estuve haciendo promoción de la cerveza en aquellas tierras, y ha tenido muy buena aceptación la idea.
Yo de momento quería apuntarme entre 10-15 botellas. Pueden ser menos, pues ya sé que hay en camino nuevas hornadas, y lo mejor es repartir entre todos lo que hay

carmen

Ver perfil de usuario

Mensaje  Susana el Miér Jul 27, 2011 8:23 pm

Vaya ésitu, nun va parar el botellón, nin los maestros cerveceros.

Pela mio parte, tengo en casa 30 botellinos vacíos de 33 cl, nun sé puede entamase col siguiente formientu o tenemos de recoyer más. ¿Puedo lavalos en casa lo meyor que pueda, o sedría preferible usar dalgún productu en especial? Pa entregalos listos y dar la menos guerra posible colos cascos.

Si faen falta más, pueden siguir guardándonos, ye una amiga de Nuria que tien una tabernina y hai un par de marques que nun-y recueyen lo vacío.

Susana
Admin

Ver perfil de usuario

Mensaje  Xuan el Jue Jul 28, 2011 2:32 am

Yo contaba con quedame unes 5 botellines de 33 pa mí y otres 5 pa casa Carmen. Según como ande la demanda, reduzco o amplío pedíu, dame lo mesmu.

Susana, pa llavar los botellines basta con da-yos un fregáu normalín. Suel recomendase usar agua caliente y sal gorda, porque ayuda a quitar los residuos que puean quedar de posu nel fondu la botella.

Con que tean llimpies, ye bastante, porque enantes d'embotellales, hai de facer un "llaváu", con un productu d'estirilizar, pa que nun haya más bichos na botella que los debíos.

Almudena diba facer la fermentación de la cerveza d'abadía. Como son 9 llitros, nun necesita demasiaos botellines, pero andaba escasa. De toles maneres, tolos botellines que podáis dis apañando son bienveníos, porque tovía hai pa facer más botellones, y pal fermientu siguiente me paez que ya toca un botellón de 20 llitros....
Xuan
Admin

Mensaje  Susana el Jue Jul 28, 2011 6:57 pm

Val, pues voi siguir recoyiendo los cascos que nos guarden les moces de la tabernuca.

Almudena, cuando quieras ponete a embotellar, avísesme y apúrrote o recueyes en casa les botelles vacíes que tengo.

Pal mes qu'entra

Susana
Admin

Ver perfil de usuario

más botellas

Mensaje  carmen el Vie Jul 29, 2011 4:19 pm

Bueno, creo que yo también tengo buenas noticias, pues a mi padre le han dado otra 24 botellas de 33 cl, y le han prometido más, el único requisito es tener la prueba de alguna de las elaboraciones. Estan muy intrigadas con eso de la producción casera.
Pensaba dejarlas en el trastero de Juan esta tarde. Y ya me vais diciendo para las próximas

carmen

Ver perfil de usuario

Mensaje  Almudena el Vie Ago 05, 2011 1:52 am

Susana escribió:Val, pues voi siguir recoyiendo los cascos que nos guarden les moces de la tabernuca.

Almudena, cuando quieras ponete a embotellar, avísesme y apúrrote o recueyes en casa les botelles vacíes que tengo.

Pal mes qu'entra

Apuerresmeles y ayúdesme.... eso sí, invítote a.....una cervezuca?, ya falamos cuando tean listes pa embotellar, de momentu tan en bidón que no consigo baxai la temperatura, esat casa ye un fornu.
Almudena

Ver perfil de usuario

Mensaje  Almudena el Vie Ago 05, 2011 1:54 am

Yo quería unes diez, pero acomódome a lo que sea, si tocamos a 3, pues 3, 5? pues 5, vamos, que la cuestión ye que al menos esta primera ( segunda) hornada de pa que todos la podamos probar.
Almudena

Ver perfil de usuario

Mensaje  Xuan el Vie Ago 26, 2011 4:44 pm

Yo tamién me apuntaba a 5-10 cerveces d'abadía, lo que se puea repartir.

Un saludín
Xuan
Admin

cervezas para el Bierzo

Mensaje  carmen el Sáb Ago 27, 2011 11:25 pm

Hola a todos:
Solo era para que no os olvidaseis de mi en la repartición. Está bien cualquier cosa que me toque. Pero es que estoy deseando probar, y eso que yo no era cervecera...

carmen

Ver perfil de usuario

Mensaje  Susana el Lun Ago 29, 2011 7:32 pm

Bono, pues voi faciendo llista. Salieron 27 botellines, y dexamos el repartu asina

1. Almudena: 7 botellinos
2. Fran: 2 botellinos
3. Susana: 6 botellinos (debo ún, pagué namás 5)
4. Xuan: 6 botellinos (llevaste namás 4, pero hai otros 2 pa tí)
5. Carmen: 6 botellinos

Asina vamos faciendo cuentes con Xuan, que adelantó les perres de los mostos. Salnos a 0,60 € el botellín.

Susana
Admin

Ver perfil de usuario

Muchas gracias

Mensaje  carmen el Mar Ago 30, 2011 9:31 pm

Que bueno que me han tocado 6 botellines!. De esta me hago adicta... Espero de todos modos hacer buena publicidad, ya os contaré

carmen

Ver perfil de usuario

Mensaje  Xuan el Miér Oct 05, 2011 6:04 pm

Moces y mozos

Teo nel trasteru nuea fermentación de cerveza. Esta ye trigu. Saliéronme unes 40 botelles de mediu llitru. Los precios, unos 0,38 euros la botella. Apuntá-yvos si eso y les repartimos cola cestina el llunes, enantes de que me les quiten de les manes...

Eso sí, quien tea botelles vacíes que puea traer, se agradez un montón, porque hai material pa seguir faciendo unes cuantes fermentaciones. Sobretoo, botelles de 33 cl.

Un saludín
Xuan
Admin

Mensaje  carmen el Vie Oct 07, 2011 12:05 pm

Os dije que iba a repartir cerveza por el Bierzo. (A mi cualquier día me detiene la guardia civil con tanto alcohol en trasiego!).
Bueno era para deciros que está teniendo mucho éxito, y que ya tengo candidatos a que me den envases también. Espero pronto tener ayudantes para hacer nosotros alguna fermentación.
Gracias y apùntarme las botellas que se puedan repartir

carmen

Ver perfil de usuario

Mensaje  Almudena el Miér Nov 02, 2011 8:08 pm

carmen escribió:Os dije que iba a repartir cerveza por el Bierzo. (A mi cualquier día me detiene la guardia civil con tanto alcohol en trasiego!).
Bueno era para deciros que está teniendo mucho éxito, y que ya tengo candidatos a que me den envases también. Espero pronto tener ayudantes para hacer nosotros alguna fermentación.
Gracias y apùntarme las botellas que se puedan repartir
Conmigo ya sabeis que pue contase.
Almudena

Ver perfil de usuario

Mensaje  Xuan el Miér Nov 16, 2011 10:41 pm

Mozos y moces

Ya ta fecha nuea fermentación de cerveza, del estilu Pilsener. De la primera que se fizo. Quien quiera, que se apunte, y les pue llevar el llunes 21, cola cestina. Casi toles botelles, más de 60, son de 33 cl, y sal a unos 0,30 euros la botella.

Como siempre, si traeis botelles vacíes, sobretoo de 33 cl, meyor que meyor, porque asina, en cuantes haya bastantes, se pue facer otra fermentación. Y esu ye porque agora n'inviernu, les temperatures son más adecuaes pa les fermentaciones de cerveza, polo xeneral.
Xuan
Admin

Mensaje  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado