LA CESTINA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

PA COMEORES DE POLLU

4 participantes

Ir abajo

PA COMEORES DE POLLU Empty PA COMEORES DE POLLU

Mensaje  Susana Vie Jul 02, 2010 10:01 am

Chavalería, dizme Nuria, que nun ye una gran comeora de bichos pero que-y da si la carne tien garantía de calidá, que tien proveedora de pitos. Pa comelos, digo. En fin, y tócame a mín ufiertar la mercancía... Son d'una paisana del pueblu d'ella, n'Occidente, nun son pitos de caleya, pero al paecer son pollazos d'éstos que se críen al debalu y namás comen maíz, pitinos sibaritas. Nun me voi meter en considerances alrodiu del so valor como alimentu, pero cuéntenme que son de restallu pa eses coses.

La paisana véndelos a 6 euros el kilu, supongo que por unidaes, y normalmente, pelaos. Agora mesmo anda lesionada y venderíalos ensin pelar pel momentu. Si dalguién quier prebar a los probes pollos, pa ún sueltu puede traese cualisquier fin de selmana. Si ya sois más los interesaos, ya va ella hasta ellí a buscalos.

Nun tengo muncho talentu pa promocionar estes coses... ya me lo perdonaréis. Pero ya que coméis paxarinos, pues a lo meyor préstenvos más éstos que viven como marajás, comen bien y tienen una salú de restallu. Y la so esperanza de vida tampoco ye mui llarga.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

PA COMEORES DE POLLU Empty Re: PA COMEORES DE POLLU

Mensaje  Xuan Jue Jul 08, 2010 8:35 pm

Home, el tema de la carne nos grupos de consumu, polo que yo sé, suel ser un tema un tantu problemáticu. Sobretoo, pol tema de los controles sanitarios y les cámares de fríu y eses coses. Y que ye fundamental ser lo más rápidos posible na entrega-recoyida del material, por aquellu de la conservación.

De toles maneres, yo sí que me apuntaba a facer la preba col pollu en cuestión, que agora que tenemos arroz en condiciones teo ganes de facer arroz con pitu calella d'esos que ni Casa Narciandi, vamos.

Lo dichu, que aunque namás seyar por probar, yo apuntábame a un pollu.
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

PA COMEORES DE POLLU Empty Re: PA COMEORES DE POLLU

Mensaje  Almudena Mar Jul 13, 2010 7:50 pm

Podíes comprar mas y invitanos a comer.......a ver si ye verdad que yes un cocinites y aproveches les cestes!!!!!!

A tou esto y dexándonos de bromes.....y si facemos un arroz con pitu calella allá per algún prau, paellera grandona ya tengo, apuntaisvos?
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

PA COMEORES DE POLLU Empty Re: PA COMEORES DE POLLU

Mensaje  Xuan Miér Jul 14, 2010 12:08 am

Yo apuntar apuntábame. Pero dudo de que Susana y Yunai se apuntaren. Lo ideal podría ser dalguna comida pa tolos gustos
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

PA COMEORES DE POLLU Empty Re: PA COMEORES DE POLLU

Mensaje  Almudena Miér Jul 14, 2010 12:19 am

Ya contaba con elles, facer dos coses tampocu ye tan complicau, parrillada verdures pa les dos y a Yunai con dai un cachu carne a la brasa va mas contenta que unes castañueles, pa Susana buscamos un sustituto de la carne y listo o facemos un arroz con verdurines pa ella, Maite no, que el arroz tampocu. Ye que la idea de la paellina......vaya que empecé a salivar y tou, Alba y David seguru que nun dicen que no porque ya lo comentaron fai tiempu de facer alguna cosuca y esta podría ser una, así tol mundiu preba el pitu
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

PA COMEORES DE POLLU Empty Re: PA COMEORES DE POLLU

Mensaje  Susana Jue Jul 15, 2010 1:44 am

Lo mesmo puedo faceme la mio propia comida y too. Inclusive compartila, qu'una ye de repartir. Organizá-yvos como meyor pinte, pa mín nun ta fácil esta temporada pa subime a esi carru, a nun ser con bien de suerte, nun hai munchu tiempu llibre. De poder, apúntome seguro anque seya namás un ratín. Ya me contáis si pido un pitu sueltu de momentu pa prebar o dalguién más quier paxarinos pa comer. Alcordá-yvos de que vienen ensin pelar, yo nun sé cómo ye esi tema, pero dicen que ye una liada.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

PA COMEORES DE POLLU Empty Re: PA COMEORES DE POLLU

Mensaje  Alba y David Vie Jul 16, 2010 1:34 pm

A nosotros lo de quedar un día nel prau sería genial, aunque nos pasa un poco como a susana, que estamos con el tiempo algo corto, pero si se proponen fechas, lo intentaremos pa ir.
En cuanto a lo del pitu, yo (David) te propongo, susana, qué te parecería cojer el pitu a medias entre los dos, porque Alba no quiere comer bichito y uno entero es mucho para mí. No sé, como lo veas, si quieres uno entero pa tí pos ná. Y si alguna otra persona lo coje a medias conmigo, pues estupendo. Por cierto, que nunca pelé un pollo y eso puede ser un espectáculo en mi cocina, jejeje!!

Salud a tod@s!!

Alba y David

Mensajes : 29
Fecha de inscripción : 19/02/2010
Localización : XIXÓN Y OTRAS DIMENSIONES

Volver arriba Ir abajo

PA COMEORES DE POLLU Empty Re: PA COMEORES DE POLLU

Mensaje  Almudena Vie Jul 16, 2010 2:32 pm

David, que no t'enteres, que Susana nun come bichinos.....eso hay que dexalo p'al restu fartones...de toes formes yo sí se pelar un pollu, en principiu hay que comprar unos cuantos ambientadores, y algo de inciensu, porque fiede que tira p'atrás, pero ya te digo como se fa
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

PA COMEORES DE POLLU Empty Re: PA COMEORES DE POLLU

Mensaje  Xuan Dom Jul 18, 2010 11:41 pm

Yo toi como Alba y David, tampoco tengo idega de pelar pollos. Pero too ye aprender...

Y si pa David ye munchu un pollu y prefier mediu, yo por mí garramos uno a medies. Que en casa tampoco somos munchos a comer y una ración más pequeña tamién me vien bien...

Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

PA COMEORES DE POLLU Empty Re: PA COMEORES DE POLLU

Mensaje  Susana Mar Jul 20, 2010 12:29 am

Val, coménto-y a Nuria que pida un pollu y si nun vos da más, ya vos ocupáis vosotros de partilu y repartilu. Ya vos cuento cuándo llega y dónde lu garrar. Pela mio parte, vais permitime qu'esta vez nun ufierte la mio cueva pa eses transacciones...

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

PA COMEORES DE POLLU Empty Re: PA COMEORES DE POLLU

Mensaje  Alba y David Miér Jul 28, 2010 3:05 pm

AY! que se nos pasa el arroz y el pollo ya mismo va a ser gallu! Lo sentimos. Y que de acuerdo a lo de cogerlo a medias, Xuan. Cuando tú kieras. Ya nos dices, vale?

Cocococococoooooo!!!

Alba y David

Mensajes : 29
Fecha de inscripción : 19/02/2010
Localización : XIXÓN Y OTRAS DIMENSIONES

Volver arriba Ir abajo

PA COMEORES DE POLLU Empty Re: PA COMEORES DE POLLU

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.