EL XAPONÉS FUKUOKA

Ir abajo

EL XAPONÉS FUKUOKA

Mensaje  Susana el Lun Mayo 17, 2010 1:11 am

Chavalería, póngovos equí un poco d'información d'un xapo que me cayó mui bien cuando supe d'él: Fukuoka. Tien un puntu friki bastante potente, pero ye un personaxe que dio cola clave de lo que nos setenta dio en llamase permacultura, una forma de cultivu basada na observación de la naturaleza y la creación de hábitats col mínimu d'intervención humana posible. Ye un asuntu mui llamativu y anque paeza un poco hippie, el casu ye que, técnicamente, funciona de miéu. Les técniques del xapo desarrolláronles depués otros con pelín más de márketing, el cabezaleru d'esti asuntu ye un australianu de nome Bill Mollison.

Fukuoka yera microbiólogu trabayando en asuntos de contaminación alimentaria, pero cansó y tiróse al monte a "desaprender" tola so formación científica nel ramu de l'agricultura sentándose a mirar cómo funcionen los ecosistemas por sí mesmos. El casu ye que'l paisanu armó un güertu de restallu nun monte peláu y rocosu. Val que ye un poco místicu, pero el casu ye que'l gobiernu xaponés tentó patentá-y y mercá-y los sos métodos viendo que yeren d'un éxitu gloriosu y requeríen mínima mano d'obra, y el condenáu negose en reondo. Escribió un llibrín mui guapu "La revolución de una brizna de paja", y tampoco nun lu vendió, anda rulando gratis pela Internet. Tien dalgunes partes mogollón de místiques, pero otres mui interesantes polo cenciello de les sos técniques. Lo fácil, lo cenciello, paez ser siempre lo más difícil d'atopar...

Teniendo en cuenta que la producción agrícola d'Etiopía descendió nos últimos ochenta años un cuatro mil por cien, cosa que tien bastante que ver cola fame que pasen, nun paez mal conseyu el que siempre dio Fukuoka: mandá-yos unes poques de semilles.

http://es.wikipedia.org/wiki/Masanobu_Fukuoka

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.