LA CESTINA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA

+2
Xuan
Susana
6 participantes

Ir abajo

SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA Empty SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA

Mensaje  Susana Vie Abr 30, 2010 1:13 pm

El granu de soja blanco, polo que yo sé, sirve mayormente pa facer bebides de soja, o tamién el famosu tofu. Estos productos suelen ser bastante disparataos de preciu nel mercáu, especialmente los ecolóxicos. Ye una opción mercar un poco y prebar coles elllaboraciones caseres, que nun paecen dar guerra nenguna, a lo menos les bebides.

Hai de tener en cunta que sal una bebida bastante insípida, y ye mui fácil d'aromatizar con dalguna cosa y que quede verdaderamente rica, con canela o vainilles o inclusive cacaos y avellanes. Nun sé facer munches valoraciones al respectu, pero ye, polo que tengo leído, un allimentu bastante completu. De calciu, paez ser que tien más o menos la misma cantidá que la lleche de vaca, pero ye d'asimilación más difícil. Pa les hipercolesterolemies, debe dir mui bien, tien menos grases que les lleches de vaca y caro, son vexetales. En postres y xelaos funciona estupendamente.

Pela mio parte, si hai quórum, anímome a mercar un poco. Esta xente de www.artesaniadelasierra.com/rincondelsegura tiénla a preciu más que razonable, y si en dalguna ocasión-yos pidimos llegumes o fariñes o asina, apúntome a prebar la soja blanco. Entamo llista:

1. Susana , 3 kg.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA Empty Re: SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA

Mensaje  Susana Dom Mayo 02, 2010 10:17 pm

1. Susana, 3 kg.
2. Alba y David, 3 kg.

Susana
Admin

Mensajes : 398
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA Empty Re: SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA

Mensaje  Xuan Mar Mayo 11, 2010 2:14 am

Susana escribió:1. Susana, 3 kg.
2. Alba y David, 3 kg.
3. Xuan, 2 kg

Comentelu cola mi hermana, porque ella ya consume de eses coses, asina que supongo que se apuntará. Yo nun lo teo prebáu, pero me apuntu, aunque namás seya por ver como ye, y aprovechando que faigamos pedíu a esta xente de dalgún otru productu.
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA Empty Re: SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA

Mensaje  Almudena Mar Mayo 11, 2010 10:15 am

Yo esta vegada paso, probela una vez ( pero era verde...) y nun se, si no supe facela o si de verdad no me gustó, pero la verdad que no me da mas por ella, como veo que se pue pedir por kilucos y nun hay torga coles cantidaes pa mi na de na, a no ser que vos faigan preciu por pedir mas y no se llegue a la cantidad.
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA Empty Re: SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA

Mensaje  carmen Miér Mayo 19, 2010 2:02 pm

[quote="Xuan"]
Susana escribió:1. Susana, 3 kg.
2. Alba y David, 3 kg.
3. Xuan, 2 kg
4. Carmen Ponfe (la hermana), 2 kg

Es cierto lo que he leido, y que también comenté con Xuan que yo consumo habitualmente leche de soja. Lo cierto es que empezó a hacerme daño la de vaca y me aconsejaron cambiar a una vegetal, y de entre ellas la más asequible, por acceso y por precio es la de soja.
Sí que es insípida y al principio cuesta el cambio. Pero yo no bebo otra y me va muy bien.
No me animo a coger más cantidad porque no tengo mucho tiempo para cocinar últimamente, pero me apunto al experimento.
Por cierto, y esto va para Almudena: si quieres hacer el experimento puedes coger un poco de la mía.
Espero que os guste, ya me contareis

carmen

Mensajes : 215
Fecha de inscripción : 27/02/2010

Volver arriba Ir abajo

SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA Empty Re: SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA

Mensaje  Rocío Miér Mayo 19, 2010 2:18 pm

[quote="carmen"]
Xuan escribió:
Susana escribió:1. Susana, 3 kg.
2. Alba y David, 3 kg.
3. Xuan, 2 kg
4. Carmen Ponfe (la hermana), 2 kg
5. Rocío 2 kg

Es cierto lo que he leido, y que también comenté con Xuan que yo consumo habitualmente leche de soja. Lo cierto es que empezó a hacerme daño la de vaca y me aconsejaron cambiar a una vegetal, y de entre ellas la más asequible, por acceso y por precio es la de soja.
Sí que es insípida y al principio cuesta el cambio. Pero yo no bebo otra y me va muy bien.
No me animo a coger más cantidad porque no tengo mucho tiempo para cocinar últimamente, pero me apunto al experimento.
Por cierto, y esto va para Almudena: si quieres hacer el experimento puedes coger un poco de la mía.
Espero que os guste, ya me contareis

Rocío

Mensajes : 130
Fecha de inscripción : 13/01/2010

Volver arriba Ir abajo

SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA Empty Re: SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA

Mensaje  Almudena Vie Jun 11, 2010 12:25 pm

Pedíu realizau, vais ponevos como colosos...
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA Empty Re: SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA

Mensaje  Almudena Jue Jun 17, 2010 9:45 am

Nenos, la soja taba un pelín escasa de pesu, la mio bácula nun ye muy precisa pero dempués de facer los primeros kilucos diome por pesar enteru un sacu, y con sacu y to nun llegaba a los 5k de marres, así que los repartos son escasucos, la fariña taba bien, púsebos cual ye cada una porque si no les xuntes nun sabes cual ye cada una, el color ye apaeciu, el priumeru que la pruebe que ponga como ta, que la pinta paez bona, yo que tenía que pintar la cocina, dempués del repartu, igual no fai falta....blanquina, blanquina quedó
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA Empty soja

Mensaje  Alba y David Jue Jun 17, 2010 2:33 pm

hola!!!

no pasa nada no??? nos repartimos la mercancia!!!!!! cuando hay que ir a buscarla?? mañana????

Alba y David

Mensajes : 29
Fecha de inscripción : 19/02/2010
Localización : XIXÓN Y OTRAS DIMENSIONES

Volver arriba Ir abajo

SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA Empty Re: SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA

Mensaje  Almudena Jue Jun 17, 2010 2:35 pm

Recogida arroz

Mensaje Pilar Ayer a las 11:00 pm
Bueno, ya llegó el arroz, tengo en casa también lo que pidió Almudena que lo dejó esta tarde.
En pie lo del viernes. No obstante si alquien prefiere otro día, incluso mañana, no hay problema. Mandarme al mail un mensaje :pilarmayora@hotmail.com.
Bueno, Xuan, a ti ya te lo llevo Almudena así que por tu parte, todo listo.
Ah! comentaros que el timbre de arriba de casa no me funciona, así que llamar abajo aunque la puerta esté abierta por si no me entero.
Su, dile a Josele que si anda liado se lo puedo llevar yo al curro.
Chao y hasta pronto.

Que hay que leer por todos los ladossssss
Almudena
Almudena

Mensajes : 177
Fecha de inscripción : 09/01/2010

Volver arriba Ir abajo

SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA Empty Re: SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA

Mensaje  Xuan Lun Dic 26, 2011 11:28 pm

1.- Xuan 2kg soja
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA Empty Re: SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA

Mensaje  Xuan Vie Ene 20, 2012 2:26 am

1.- Xuan 2kg soja
2.- Belén y Rocío 3 kg
Xuan
Xuan
Admin

Mensajes : 657
Fecha de inscripción : 06/01/2010

https://lacestina.forosactivos.net

Volver arriba Ir abajo

SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA Empty Re: SOJA BLANCA O LECHERÍA DE SOJA

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.